سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به بررسی برنامه‌های لیگ و تیم ملی در نشست با مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ گفت: اگر شرایط فراهم شود برای اولین بار برنامه یکساله می دهیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع آفریقایی فولاد باید در دیدار امروز برابر صنعت نفت در پستی جدید بازی کند.
بعد از مشکلات جسمانی متعدد، به نظر می‌رسد بازیکن بارسلونا برنامه ویژه‌ای برای فصل آینده خود دارد.
تحقیقات شرکت امنیتی آی‌تی ایست (ESET) نشان داد که برنامه اندروید، «iRecorder — Screen Recorder»، تقریباً یک سال پس از اینکه برای اولین بار در گوگل‌پلی فهرست شد، کد مخربی را به عنوان به‌روزرسانی برنامه معرفی کرد.
برخی از جریان سازی‌های اخیر برای عمده کردن مباحث حاشیه‌ای را یک روند خطرناک می‌دانم. شیوه غیر متعارف دولت فعلی برای تدوین برنامه هفتم نشان می‌دهد که گویا برخی در حال فراهم کردن نان برای مافیا‌ها هستند؟! برای اولین بار شاهد هستیم سندی تدوین شده که در آن مشارکت دستگاه ها، مناطق و بخش‌ها از شکل گیری این سند حذف شده است لذا این شیوه برنامه ریزی مشکوک است.
بعد از لغو مسابقه در ایمولا به دلیل بارش سیل‌آسای باران، مرسدس برای اولین بار در گرندپری موناکو برنامه ارتقا و آپدیت فنی را برای خودروهایش موسوم به دبلیوـ14 اجرا می‌کند.
وزیر امور خارجه گفت: سند برنامه جامع همکاری‌های مشترک بلند مدت دو کشور برای اولین بار در روابط دو کشور و در سطح رؤسای جمهور امضا شد.
رئیس نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان خوسف گفت: در یک سال گذشته گونه‌های شاخصی از قبیل گربه وحشی و شاه روباه توسط محیطبانان منطقه برای اولین بار ثبت شده است و هم اکنون تصویر گونه زیبا، کمیاب و منحصر به فرد گربه شنی هم توسط دوستدار طبیعت ثبت شد که این خود نوید بخش برنامه ریزی برای حفاظت بیشتر جهت زنده کردن نسل این گربه سانان کوچک در زیستگاه‌های شهرستان خوسف است.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به بررسی برنامه‌های لیگ و تیم ملی در نشست با مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ گفت: اگر شرایط فراهم شود برای اولین بار برنامه یکساله می دهیم.
این تصاویر به لطف آخرین نسخه برنامه «Midjourney»، یک برنامه هوش مصنوعی ایجاد شده است. این برنامه توسط یک آزمایشگاه تحقیقاتی مستقل در سانفرانسیکو به دست آمده که اولین بار در مارس ۲۰۲۲ راه اندازی شده است.
به منظور برگزاری برنامه هایی چون جشن های شعبانیه، برای نخستین بار اعتبارات فرهنگی، مستقیما به ادارات کل ارتباطات استان های کشور اختصاص پیدا کرد.
یک مقام سعودی برای اولین بار به اظهار نظر درباره برنامه ساخت موشک بالستیک این کشور پرداخت.
گفته می‌شود که نخستین کارخانه جوراب‌بافی در ایران نیز در سال ۱۳۳۳ توسط فردی به نام خلیل رحیمی افتتاح شد؛ سال ۱۳۴۵ نیز ماشین‌های جوراب‌بافی ایتالیایی و چینی وارد ایران شدند؛ سپس در سال ۱۳۵۰ از آن‌ها کپی‌برداری و واردات ماشین آلات جوراب بافی قطع شد. از سال ۱۳۷۰ هم ماشین‌های کامپیوتری به بازار ایران وارد شدند که همه نوع جورابی توسط این دستگاه‌ها شامل زنانه، مردانه و بچگانه تولید می‌شود.
یک مسئول سابق در سرویس های جاسوسی موساد برای اولین بار چگونگی نابودی کردن برنامه هسته‌ای عراق و ترور دانشمند هسته ای مصر را در دهه هفتاد میلادی فاش کرد.
اخبار، جدول و برنامه کامل مسابقات سوپرلیگ فوتسال زنان با پوشش سراسری در سایت “ورزش سه” قرار گرفته است.
توکیو قصد دارد موشک‌های دوربرد که توانایی رسیدن به خاک چین را دارند، به دست آورد. ژاپن همچنین در این راستا قصد دارد تا اوایل سال ۲۰۲۶، حدود ۳۷ میلیارد دلار برای تولید و یا خرید موشک از دیگر کشورها، از جمله موشک تام هاوک ساخت شرکت لاکهید مارتین آمریکا و موشک‌های هوا به سطح هزینه کند. چنین برنامه‌ای برای اولین بار از زمان جنگ جهانی دوم به بعد، به ژاپن این امکان را می‌دهد تا در برابر تهدید‌های موشکی همسایه‌هایش ایستادگی کند.
حتی یکی از هواداران تیم ملی انگلیس نیز در زمان برگزاری جام جهانی 2022 در قطر بازداشت نشد.
تهیه‌کننده «دست اول» درباره ویژگی‌های این برنامه در پوشش اخبار جام‌جهانی و همچنین بهره گرفتن از نریتور خانم در این برنامه ورزشی توضیحاتی ارائه کرد.
رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران از اجرای پروژه بهبود فرایند نظام جامع مالی از تدوین برنامه تا پرداخت برای اولین بار در شهرداری تهران خبر داد.
جدول و برنامه کامل مسابقات لیگ برتر فوتبال زنان با پوشش سراسری در سایت “ورزش سه” قرار گرفته است.
مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال اولین صحبتهای خود در مقابل خبرنگاران را انجام داد.
معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت سازمان بنادر و دریانوردی گفت: برآوردها حاکی است با توجه به روند فزاینده ترانزیت در سال جاری برای اولین بار به رکورد عبور ۲۰ میلیون تن کالا از کشور دست یابیم.
سرپرست دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش گفت: به منظور حفظ عدالت در ورود اطلاعات و جلوگیری از افزایش بیش از حد بار سامانه، اینگونه برنامه ریزی کرده‌ایم که هر رقم کدملی از سمت راست (اولین رقم سمت راست کد ملی) ۲.۵ روز کاری برای ثبت نام فرصت داشته باشد و امروز از صفر شروع می‌شود تا به کد ۹ برسیم. جدول زمانبندی مشخص شده است. با این حال پس از اتمام این زمان نیز فرصت دوباره‌ای به همه همکاران که موفق به ثبت نام نشده‌اند داده می‌شود و جای استرس و نگرانی نیست.
ویژه برنامه «مزد اخلاص» روایت حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در منزل شهید همدانی است که به فاصله چند روز بعد از شهادت ایشان انجام شد. برای اولین بار امشب ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ