کمیته مسابقات سازمان لیگ برای اعلام برنامه ادامه لیگ برتر منتظر تعیین سرمربی جدید تیم ملی فوتبال است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بهارستان نشینان در سه شنبه نظارتی مجلس شورای اسلامی ضمن بررسی وضعیت تحقق احکام تکلیفی منتخب قانون بودجه ۱۴۰۲، اولویت ‌های تخصیص اعتبار را مشخص و بر ضرورت اجرای دقیق احکام بودجه‌ای تاکید کردند.
ما در مناطق ۱۹ (کوره پز خانه‌ها و اراضی باز)، ۱۸، ۲۱، ۲۲، ۱۶، ۵ و... فضا‌های بکر فراوانی داریم که شهرداری می‌خواهد با تصویب لایحه جدید ساخت و ساز در باغ ها، در آن‌ها اجازه بارگذاری - مطابق با بارگذاری طرح تفصیلی را صادر کند؛ و این یعنی فروش ته مانده ظرفیت اکولوژیکی شهر! در برنامه توسعه هفتم، دولت فعلی پیشنهاد الحاق کمیسیون ماده ۵ را مطرح کرده است، ولی این یک اشتباه استراتژیک است چرا که جابجایی دبیرخانه‌ها راهکار حل مسئله نیست.
محمد صلاح در یک برنامه مستند، علت پوشیدن پیراهن شماره یازده لیورپول را توضیح داد.
قرار بود امروز رئیس‌جمهور محترم برای تقدیم لایحه برنامه هفتم توسعه و هم‌چنین دفاع از وزیر پیشنهادی در مجلس حضور یابد.
رئیس‌جمهور در جلسه هیات دولت گفت:آقای میرکاظمی ۴ ماه قبل از پایان سال در زمان تدوین ۱۴۰۲ اظهار کردند با توجه با ناراحتی قلبی‌ام، من را به دلیل پرتنش بودن این مسیر از ادامه راه معاف کنید.
علیرضا بیرانوند شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی صحبت های جالبی را مطرح کرد.
"کوتارو توریمی" تحلیلگر صنعت هوانوردی می‌گوید فکر کردن درباره پیچیده بودن برنامه ریزی سفر به خارج از کشور پس از پاندمی کووید و افزایش خطر ابتلا به عفونت تشدید شده و خود مانعی برای ترغیب ژاپنی برای سفر به خارج از کشور بوده است.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: ادامه یافتن وضعیت فعلی مصرف غیربهینه گاز باعث می‌شود که ناچاراً گاز بخش خانگی و یا صنعتی را قطع کنیم. اصلاح نرخ خوراک و سوخت صنایع و اجرای تعرفه گذاری پلکانی برای غیریارانه‌ای شدن مصارف خارج از استاندارد صنایع یکی از این راهکارهاست که ما را به سمت تولید محصولات با ارزش افزوده بالا سوق خواهد داد.
رییس کمیسیون برنامه و بودجه گفت:دولت در سال ۱۴۰۱، ۱۷۶ همت واگذاری دارایی مالی داشته است، از این رقم ۱۰۳ همت مربوط به اوراق و مابقی مربوط به واگذاری شرکت‌های دولتی است، به‌اضافه بند‌ی تبصره ۲ که ۱۳۰ همت برای تهاتر بدهی‌های دولت در نظر گرفته است.
کارشناس انرژی گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده قرار است از پنجم فوریه صادرات گاز روسیه به اروپا به طور کامل قطع شود. این اقدام قطعاً اروپا را با کمبود و مشکلات زیادی مواجه خواهد کرد. اثرات این کمبود در بخش‌های مختلف از جمله تجاری، خانگی و... مشهود است.
مجری برنامه فوتبال برتر در شرایطی مدیران سابق و فعلی استقلال را به مناظره دعوت کرد که وقوع این اتفاق امری محال به نظر می‌رسد.
عضو کمیسیون برنامه بودجه با بیان اینکه در دو سال اول باید مقدمات نهضت ملی مسکن از جمله تخصیص زمین فراهم شود، گفت: دولت باید موضوع تعیین سهم زمین بین دولت و شهرداری ها را تعیین تکلیف کند.
قاسم زاده گفت: فاز اول شادبوم را برای محتوا‌های آموزشی و کمک آموزشی که به صورت VOD هستند، راه اندازی کردیم که مبنای درآمدزایی آن نیز بر اساس ترافیک است که با تولیدکننده تقسیم می‌شود.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: بالا رفتن قیمت مصالح ساختمانی و غفلت دولت قبل باعث بالا رفتن قیمت شده است.
وزیر کشور با اشاره به اینکه این ناآرامی‌ها از قبل برنامه ریزی شده بود، ادامه داد: باید جلوی دشمن را برای توسعه توطئه بگیریم چرا که از این اوضاع فقط دشمن سود می‌برد.
رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد برنامه جدید اردوی تیم ملی دیر به دست او رسیده است.
چرا اگر ساعت ها از وقت مجلس و برنامه های صدا و سیما به موضوعی به نام آزمون وکالت با حدود 80 هزار شرکت کننده اختصاص می یابد حداقل همین مقدار هم درباره مانع تراشی نهادهای دولتی که حوزه گسترده ای را تحت پوشش قرار می دهند و ممکن است میلیون ها ایرانی از اجرای این قانون منتفع شوند اظهار نظر و مصاحبه و نطق به عمل نمی آید؟
مدیررسانه باشگاه پیکان به طور رسمی اعتراض این باشگاه را به برنامه ریزی مسابقات لیگ برتر اعلام کرد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: قانون الزام دستگاه‌ها به استفاده از درگاه ملی مجوز‌های کشور برای صدور مجوزها، بسیاری از مشکلات جامعه را حل و مردم را از سردرگمی رها می‌کند. متاسفانه با وجود رونمایی از درگاه ملی مجوزها، به دلیل تبدیل نشدن این درگاه به تنها درگاه صدور مجوزها؛ در عمل اتفاق مهمی در زمینه تسهیل صدور مجوز‌ها نیفتاده و مسئولیت این موضوع مستقیم با وزارت اقتصاد است.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: قانون الزام دستگاه ها به استفاده از درگاه ملی مجوزهای کشور برای صدور مجوزها، بسیاری از مشکلات جامعه را حل و مردم را از سردرگمی رها می کند. متاسفانه با وجود رونمایی از درگاه ملی مجوزها، به دلیل تبدیل نشدن این درگاه به تنها درگاه صدور مجوزها؛ در عمل اتفاق مهمی در زمینه تسهیل صدور مجوزها نیافتاده است و مسئولیت این موضوع مستقیما با وزارت اقتصاد است.
برنامه مهاجم جدید تیم پرسپولیس در خصوص حضور در محل تمرین عوض شد.
کمپانی آمازون تاریخ پخش «یک قهرمان» را به شکلی برنامه ریزی کرده که بتواند کمپین های تبلیغاتی این فیلم را برای حضور در فصل جوایز سال 2022 اجرایی نماید و در واقع مدیران آمازون برآوردشان این است که فیلم تازه فرهادی در کن یا جوایز سینمایی نظیر اسکار و گلدن گلوب موفق خواهد بود.
جالب اینکه برنامه «حیات وحش» از شبکه مستند با ۲۵.۷ درصد مخاطب هم در این جمع قرار دارد و البته با کسب رضایت ۹۱.۹ درصدی، بالاترین میزان رضایت را در میان آثار پخش شده در صداوسیما داشته است. در واقع بر اساس آمار رسمی صداوسیما، جمعیتی که برنامه حیات وحش را ترجیح داده‌اند، نزدیک به جمعیتی هستند که برنامه دورهمی مهران مدیری را تماشا کرده‌اند و از قضا رضایت بیشتری از حیات وحش داشته‌اند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ