با وجود حذف تیم ملی فوتبال ایران از جام جهانی 2022 یک نماینده از فوتبال ایران در دوحه باقی می ماند و او کسی نیست جز علیرضا فغانی.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: حساسیتی که در حال حاضر برای تیم‌ امید وجود دارد، خیلی خوب است و امروز و فردا سرمربی این تیم را معرفی می کنیم.
تیم جوانان ویتنام با وجود کسب دو پیروزی در دو بازی اول خود، با توجه به نتایج سایر بازی‌های گروه از صعود بازماند.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با حضور در خبرگزاری ایسنا برای نخستین بار درباره حواشی و سوالات مربوط به دوران قهرمانی خود و خط خوردن ناگهانی از تیم ملی در رقابت های جهانی ۲۰۰۵ با وجود قهرمانی در رقابتهای انتخابی تیم ملی صحبت کرد. او همچنین در رابطه با جانشینی محمد بنا و برنامه هایش برای تیم ملی گفت.
با وجود حکم کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال مبنی بر حذف توفارقان از جدول مسابقات و در پی نشست برگزار شده امروز، این تیم مجدد وارد جدول رقابت‌ها شد.
با وجود حکم کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال مبنی بر حذف توفارقان از جدول مسابقات و در پی نشست برگزار شده امروز، این تیم مجدد وارد جدول رقابت‌ها شد.
اعضای تیم ملی مراکش با وجود حذف از مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2022 قطر، مورد تمجید رسانه‌های کشورشان قرار گرفتند.
به نظر می رسد که با وجود ناکامی در جام جهانی شانس گرت ساوتگیت برای ادامه کار در تیم ملی انگلیس افزایش پیدا کرده است.
تیم ملی هلند یک روز بعد از شکست تلخ مقابل آرژانتین و حذف از جام جهانی به هلند برگشت و در فرودگاه مه‌گرفته شیپخول آمستردام به زمین نشست.
هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، با وجود حذف زودهنگام از جام جهانی قطر و شایعات زیادی که درباره برکناری‌اش وجود داشت در سمت خود ابقا شد.
رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص حذف تیم ملی از جام جهانی گفت: ما هم مثل مردم ناخرسندیم اما نکات مثبتی هم وجود داشته است.
سه تیم از شش تیم آسیایی حاضر در جام جهانی 2022 موفق به صعود از مرحله گروهی شدند تا یک رکورد جدید ثبت شود.
تیم ملی فوتبال آلمان با وجود پیروزی برابر کاستاریکا از دور مسابقات کنار رفت و به خانه برگشت.
تیم ملی فوتبال ژاپن با برتری برابر یکی از بهترین تیم های جهان صدرنشین شد و به مرحله بعدی صعود کرد. آلمان هم با وجود پیروزی برابر کاستاریکا از دور مسابقات کنار رفت و به خانه برگشت.
تیم ملی فوتبال ژاپن با برتری برابر یکی از بهترین تیم های جهان صدرنشین شد و به مرحله بعدی صعود کرد. آلمان هم با وجود پیروزی برابر کاستاریکا از دور مسابقات کنار رفت و به خانه برگشت.
جان هردمن، سرمربی تیم ملی کانادا، با وجود حذف از جام جهانی 2022، از عملکرد تیمش تمجید کرد.
رسانه‌های عربستانی به با وجود عدم صعود تیم ملی این کشور به مرحله حذفی جام جهانی، به تمجید از شاگردان هروه رنار پرداخته‌اند.
تیم ملی فوتبال آرژانتین با پیروزی برابر لهستان به مرحله بعدی رقابتهای جام جهانی صعود کرد. لهستان هم با وجود شکست جواز صعود به مرحله بعدی را کسب کرد.
با وجود حذف تیم ملی ایران از رقابت‌های جام جهانی مهدی طارمی به عنوان یکی از بهترین‌های تیم در برخی از آمار تهاجمی در میان موفق‌ترین ها قرار دارد.
از حذف نام استفن به عنوان بزرگترین شگفتی لیست تیم ملی امریکا یاد می شود.
با وجود اینکه عده زیادی از هواداران بارسلونا بعد از حذف این تیم از لیگ قهرمانان از باشگاه‌شان عصبانی هستند ولی تقاضا برای خرید پیراهن‌های رسمی بلوگرانا روندی افزایشی دارد.
تیم ملی با تمام توان و تمرکز بالای کادر فنی و تلاش بازیکنان مهیای حضور در جام جهانی است و اینگونه شایعات نه تنها خللی در روند این آماده سازی به وجود نخواهد اورد بلکه عزم جدی ملی پوشان را ۱۰۰ چندان خواهد کرد
حسن اکبری -معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست - درباره وجود تصویر یوز روی پیراهن تیم ملی فوتبال در ادوار اخیر جام جهانی اظهار کرد: وجود تصویر یوز روی پیراهن تیم ملی طبیعتا همه را حساس و به مشارکت در حفاظت از این گونه ارزشمند ترغیب کرده است؛ به عبارتی این موضوع تاثیرگذار بوده است و در صورت تداوم می‌تواند همچنان موثر باشد.
بحران پست شماره ۱۰ در تیم ملی همانند باشگاهی وجود دارد و پیش بینی می‌شد کارلوس کی‌روش با توجه به سیستم تدافعی تیم ملی این پست را در ترکیب تیم ملی حذف کند.
با وجود گذشت ۱۵ سال بزرگ‌ترین حسرت قلعه‌نویی هنوز همان پایان دوره همکاری‌اش با تیم ملی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ