رسانه‌های عربستانی به با وجود عدم صعود تیم ملی این کشور به مرحله حذفی جام جهانی، به تمجید از شاگردان هروه رنار پرداخته‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جوانان والیبال ایران دست به یک کار بزرگ زدند و با غلبه بر آرژانتین راهی فینال مسابقات قهرمانی جهان شدند.
سرمربی تیم ملی والیبال آرژانتین گفت: ایران نمایش خیره کننده ای برابر تیممان داشت. این تیم سطح فوق‌العاده‌ای از خود به نمایش گذاشت و با تلاش بسیار زیاد و به سختی در این دیدار پیروز شدیم.
بازیکنان تیم ملی والیبال آرژانتین در پایان دیدار برابر فرانسه در لیگ ملت های والیبال که با برد آرژانتینی‌ها به پایان رسید، مراسم پیروزی خود را با پیراهن لیونل مسی جشن گرفتند.
تیم ملی فوتبال آرژانتین مقابل اندونزی به برتری رسید.
آرژانتین در دیداری دوستانه موفق شد اندونزی را شکست دهد.
تیم ملی آرژانتین در دیداری دوستانه بدون مسی تیم آرژانتینی ریورپلاته را شکست داد.
در پرطرفداران عکس جهان لیونل مسی کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین، جام جهانی قلابی را بالای سر می‌برد، اما این اتفاق چگونه رخ داد؟
پاتریک ویرا، ستاره سابق فرانسه، از رفتارهای امیلیانو مارتینز پس از قهرمانی آرژانتین در جام جهانی 2022 انتقاد کرد.
در حاشیه مراسم جشن قهرمانی آرژانتین در جام جهانی مسی در معرض حادثه بدی قرار گرفت.
آرژانتین با پیروزی در ضربات پنالتی مقابل فرانسه فینال جام جهانی را برد؛ ضرباتی که در آن تخصص دارد و اغلب با موفقیت پشت سرش می گذارد.
ملی پوش سابق فوتبال آرژانتین ابراز امیدواری کرد که تیم ملی کشورش فینال جام جهانی را در وقت‌های قانونی پیروز شود.
غیبت یک مهاجم نوک مرکزی با توانایی دو مهاجم اسبق تیم ملی کرواسی، یکی از دلایل اصلی شکست و ناکارآمدی خط هجومی تیم دالیچ برای تکرار حضور در فینال از سوی کارشناسان این کشور اعلام شده است.
در ادامه رقابت‌های جهانی گلبال که در پرتغال در حال برگزاری است،‌ تیم ملی گلبال مردان ایران در سومین دیدار برابر آرژانتین به برتری رسید.
آرژانتینی ها در ادوار جام جهانی، رکورد عالی پنج برد و یک باخت در ضیافت پنالتی ها را به ثبت رسانده اند.
مدافع باتجربه تیم ملی آرژانتین بعد از پیروزی امشب تیمش، شادی عجیب و غیرمعمولی را رو به بازیکنان حریف انجام داد.
جدول جام جهانی بعداز برد امشب آرژانتین
امیر قطر و همسرش در دیدار تیم فوتبال عربستان و آرژانتین در ورزشگاه حضور داشتند و خوشحالی خود از پیروزی عربستان را نشان دادند.
عربستان سعودی در روزی تاریخی که سه گل حریف قدرتمند در نیمه اول با دخالت کمک‌داور ویدیویی یا پرچم کمک داور آفساید اعلام مردود شد، نتیجه‌ای باورنکردنی رقم زد و آرژانتین را شکست داد.
عربستان سعودی در روزی تاریخی که سه گل حریف قدرتمند در نیمه اول با دخالت کمک‌داور ویدیویی یا پرچم کمک داور آفساید اعلام مردود شد، نتیجه‌ای باورنکردنی رقم زد و آرژانتین را شکست داد.
عربستان سعودی اولین معجزه واقعی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را با غلبه بر آرژانتین محبوب انجام داد. در جریان بازی‌های گروه C رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و در بازی آرژانتین مقابل عربستان، تیم عربستان دو گل وارد دروازه تیم حریف کرد و نتیجه با توجه به تک گل مسی ۲ بر ۱ شد. تقابل دو تیم به قضاوت اسلاوکو وینچیچ در ورزشگاه لوسیل برگزار شد.
تیم ملی فوتبال عربستان با پیروزی برابر آرژانتین رکورد شکست ناپذیری این تیم را از بین برد.
نخستین شگفتی جام‌جهانی؛ عربستان آرژانتین را زد! / برد تاریخی سعودی با گزینه تیم ملی ایران / مردود شدن ۳گل آرژانتین با VAR
سرمربی تیم ملی والیبال ایران با بیان این‌که ملی‌پوشان برابر بازیکنان قدرتمند آرژانتین به پیروزی رسیدند، گفت: دو تیم با اطلاعات و آگاهی بسیار خوب مقابل هم قرار گرفتند.
تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود از بیستمین دوره مسابقات قهرمانی جهان بر آرژانتین غلبه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ