با وجود گذشت ۱۵ سال بزرگ‌ترین حسرت قلعه‌نویی هنوز همان پایان دوره همکاری‌اش با تیم ملی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از چهار باخت متوالی، شاید مدیران وایله برای روز دوشنبه مقابل ویبورگ تصمیم جدیدی در مورد هافبک ایرانی خود بگیرند.
در اتفاقی که اخیرا جامعه فوتبال را متاثر کرده است، شین دوان، مربی فوتبال در یک مسابقه در چین به داور مسابقه سیلی زد. اعتراض شدید دوان منجر به دریافت کارت قرمز او شد، تصمیمی که به نظر می‌رسید فقط عصبانیت او را برانگیخته است و این مربی با حمله فیزیکی به داور پاسخ داد و به وی سیلی زد.
رفتن به بازی های آسیایی با تیم اصلی می‌تواند برای تیم ملی گران تمام شود.
بازیکنان استقلال با انتشار یک استوری مشترک به انتقاد شدید از وضعیت باشگاه پرداختند.
از روز گذشته بحث خط زدن نام یک مدافع از لیست پرسپولیس تا پایان اردوی سه روزه سرخ‌ها که جمعه خواهد بود شنیده می‌شود و شاید روز شنبه نام یک نفر از لیست بیرون بیاید
شاید در قرن بیستم اگر تصمیم اشتباهی گرفته می‌شد و زمان از دست می‌رفته هزینه از دست رفتن زمان به اندازه ۵ تا ۱۰ سال از دست دادن زمان بود، اما اکنون، اگر زمان را از دست بدهید، ممکن است فرصت از دست رفته دیگر امکان بازگشت یا رقابت را نداشته باشد. به همین دلیل است که تصمیمات باید به هنگام و عقلانی گرفته شود تا زمان را از دست ندهیم. ما دیگر فرصتی برای اشتباه نداریم. در هر تصمیمی که دولت‌ها می‌گیرند، مردم چاره‌ای برای تطابق خود با این تغییرات ندارند و زمانی که تصمیم تغییر می‌کند، یک هزینه بازگشت نیز به جامعه تحمیل می‌شود.
امروز در نوکمپ ممکن است شاهد شکستن یک رکورد 82 ساله در بارسلونا باشیم و نام لامین یامال در تاریخ ثبت شود.
با برگزاری رقابت‌های لیگ یک (هفت مسابقه)، ورزشگاه‌های ایران شاهد انجام ۱۲ بازی مهم و حساس خواهند بود.
در معاونت اطلاعات و عملیات تیپ ۳۱ با دوست دیرینه‌اش شهید «حسین اکبری دنگسرکی» بار‌ها و بار‌ها برای شناسایی به قلب دشمن زد. در همین مرحله بود که افق جدیدی در مقابلش باز شد و او با غلامحسین افشردی معروف به حسن باقری آشنا شد. آشنایی محمدحسن طوسی و غلامحسین افشردی تنگاتنگ شد تا حدی که بار‌ها و بار‌ها این دو در جلسات مختلف در کنار هم قرار گرفتند.
یک روز پس از انتشار خبر برگزاری کلاس‌های غیرحضوری دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی پس از تعطیلات نوروز، این دانشگاه با انتشار اطلاعیه‌ای از تصمیم خود عقب‌نشینی کرد.
داور در فشار یک تصمیمی می گیرد و از قصد نیست. شاید گلی هم که آن ها زدند و داور سوت نزد روزی بازیکن آلومینیوم بود.
همه شواهد نشان‌گر آن هستند که بیش از هر زمان دیگری به ایستگاه پایانی برجام نزدیک شده‌ایم؛ ایستگاهی که در آن یا باید مرگ را پذیرفت یا رستگاری. در چنین فضایی، همه چیز منوط به یک تصمیم سیاسی بزرگ از سوی تهران است. تصمیمی که شاید بخشی از آن فنی باشد، اما کلیت‌اش تماما سیاسی خواهد بود و سیاسی خواهد ماند!
یک روز تصمیم گرفتم خیلی جدی با او صحبت کنم تا شاید مشکل‌مان حل شود، اما بازهم به من بی‌اعتنایی کرد و جواب درستی نداد تا اینکه روز حادثه و زمانی که دختر کوچک‌مان در اتاق خواب بود با او بحث کردم و در اوج عصبانیت گلویش را فشار دادم تا اینکه خفه شد. بعد از چند دقیقه که به خودم آمدم از ترس تصمیم گرفتم جسد همسرم را تکه‌تکه کنم بعد با ماشینم به بیابان‌های سمنان بردم و همانجا دفن کردم.
لیونل مسی به زودی تصمیم نهایی در مورد آینده اش را اعلام خواهد کرد. در پاریس منتظر تمدید او هستند ولی احتمال یک تصمیم غیرمنتظره از سوی او وجود دارد.
مانوئل نویر طی اظهاراتی قابل تامل به انتقاد از اخراج تونی تاپالوویچ از بایرن مونیخ پرداخت.
خشم شدید هواداران ملبورنی از تصمیم کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر استرالیا، منجر به یک جنجال بزرگ شد.
ساعت حدود چهار می‌شود که آقای نیک‌فرجام تصمیم خودش را می‌گیرد: به شدت نگران توله‌ها بودم، آن منطقه هم آنتن ندارد و امکان تماس با هیچ‌کسی را نداشتم. از یک طرف می‌دانستم که اگر توله‌ها را با خودم ببرم، شاید دیگر مادرشان سراغ‌شان نیاید، از طرفی حدس می‌زدم یوزپلنگ مادر با خطری مواجه شده و تصمیم گرفته جای توله‌ها را عوض کند و شاید همین حین دچار حادثه شده باشد و اصلا برنگردد، اگر توله‌ها را همان‌جا رها می‌کردم احتمال برگشتن مادرشان از اینکه از گرسنگی بمیرند و یا طعمه حیوانی شوند، کمتر بود، پس تصمیمم را گرفتم و توله‌ها را با بدون اینکه دستم به آن‌ها بخورد، با یک گونی برداشتم.
مدافع استقلال جایی در تفکرات سرمربی تیمش ندارد و شاید به همین دلیل هم تصمیم گرفت علیه او یک توییت منتشر کند.
قاضی حسین‌پور چند سال قبل، بعد از ماجرای فروش خودنویس‌اش، در یکی از برنامه‌های تلویزیونی به‌عنوان چهره مردمی انتخاب و به‌عنوان قدردانی و یادبود جامی به او هدیه شد. بعد از ماجرای این پرونده قتل، قاضی حسین‌پور تصمیم گرفت این جام را بفروشد تا شاید با پول آن بخشی از دیه ۲۰۰ میلیون تومانی فراهم شود. در این شرایط بود که او هدیه‌اش را به فروش گذاشت. من هم آن را ۲۵۰ میلیون تومان به همراه پیراهن‌های تیم ملی کشتی خریداری کردم.
با پایان پنجره تابستانی در فوتبال اروپا، سعید عزت‌اللهی تصمیم نهایی خود برای ادامه فوتبالش را گرفت.
ستاره سابق پرسپولیس با عبور از یک مصدومیت شدید دیگر حالا باید درباره آینده خود تصمیم بگیرد.
الخلیفی در یک لایو اینستاگرامی درباره تصمیم به خودکشی خود گفت: «همه شما را به خدا می‌سپارم شاید در جهان دیگر روی راحتی و آسایش را ببینم. با دوستانم خداحافظی می‌کنم و امیدوارم که مرا مانند مردگانتان یادآوری کنید».
مک‌دونالد، رستوران‌های روسیه را به اپراتور محلی می‌فروشد.
کوروش احمدی، تحلیلگر سیاست خارجی در تحلیل خود از اظهارات، رئیس شورای راهبردی روابط خارجی ایران مبنی بر اینکه «ما توانایی فنی ساخت بمب هسته‌ای را داریم، اما تصمیم به انجام چنین کاری نداریم»، می‌گوید که شاید هدف نشان دادن واکنشی به تحریکات ناموجه آمریکا و برخی کشور‌های عربی و رژیم اسرائیل و قضیه ائتلاف "دفاع هوایی علیه ایران" و مانند آن باشد. اما مسئله این است که وقتی می‌گوییم "توانایی ساخت سلاح هسته‌ای را داریم"، معنا و مفهومش این است که یک کشور "در آستانه ساخت بمب" هستیم. یعنی برای کسب توانایی‌های لازم با هدف ساخت سلاح هسته‌ای اقدام کرده و اسباب آن را فراهم کرده‌ایم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ