هافبک تیم ملی ایران معتقد است داور مسابقه در ثانیه های پایانی بازی یک پنالتی به سود ایران می گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد دولت به عنوان متولی این باشگاه به مشکلات آبی پوشان ورود کند.
اهواز- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مردم خوزستان از یک دربی زیبا لذت بردند و امیدوارم در بازی‌های آینده اتفاقات بهتری رقم بخورد.
در حالی که گمانه‌زنی ها در مورد آینده کیلیان امباپه به اوج رسیده، لوئیز انریکه ابراز امیدواری کرد که این بازیکن فصلی آینده برای PSG بازی کند.
مدافع فصل گذشته سپاهان اعلام کرد فصل آینده هم پیراهن این تیم را بر تن می‌کند.
امیر قلعه‌نویی می‌گوید امیدوار است سال آینده تورنمنت کافا با شرایط بهتری برگزار شود.
آقای گل لیگ برتر ایران بازی تدافعی تیم‌ها را عامل اصلی آمار گلزنی مهاجمان می‌داند.
مربی تیم دختران دوومیدانی ایران گفت: اگر روی نسل جدید دوومیدانی سرمایه گذاری شود می‌توانند آینده دوومیدانی ایران را تضمین کنند.
مربی تیم دختران دوومیدانی ایران گفت: اگر روی نسل جدید دوومیدانی سرمایه گذاری شود می‌توانند آینده دوومیدانی ایران را تضمین کنند.
جاده های تازه، پارک های عمومی و بازسازی گسترده در لیبی در ماه های اخیر ناشی از هجوم نقدینگی حاصل از فروش نفت آن کشور بوده است. این وضعیت مردم محلی لیبی را نسبت به آینده امیدوارتر ساخته است. با این وجود، پیشرفت های اقتصادی اخیر یک جنبه تاریک نیز دارد.
طالب نعمت پور گفت: کشتی گیران به دلیل اینکه بدانند در کجای کار قرار دارند در رقابت های رنکینگ مصر حاضر شدند.
حسن روحانی گفت: حل مشکلات اقتصادی ایران مستلزم رفع تحریم‌ها و پایان دادن به تصدی‌گری دولت و خصولتی‌ها است. بدون سیاست خارجی فعال و حل مسائل با دنیا نمی‌توان انتظار بهبود شرایط اقتصادی را داشت. مردم باید به آینده اقتصاد کشور امیدوار شوند.
مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، در آستانه دیدار فردای تیمش مقابل فیورنتینا گفت پل پوگبا فعلا قادر به بازی برای یووه نیست ولی احتمالا تا 20 روز آینده به ترکیب برخواهد گشت.
معاون راهبردی قوه قضائیه با اشاره به گمنام‌سازی ۴ میلیون رای در سامانه انتشار آراء قضائی گفت: امیدواریم بتوانیم در ۶ ماه آینده این سامانه را در اختیار پژوهشگران و مردم قرار دهیم.
معاون راهبردی قوه قضائیه با اشاره به گمنام‌سازی چهار میلیون رای در سامانه انتشار آراء قضایی گفت: امیدواریم بتوانیم در شش ماه آینده این سامانه را در اختیار پژوهشگران و مردم قرار دهیم.
عبدی نوشت: اول، جلوی رشد فزاینده نقدینگی را بگیرید. اینکه با حدود ۳۵درصد رشد نقدینگی مواجهیم، به طور طبیعی موجب افزایش قیمت کالا و ارز می‌شود. دوم، جلوی تقاضای خروج ارز از طریق تقاضا برای فرار سرمایه را بگیرید. این کار مهم‌تر از هر اقدام دیگری است. امیدوار شدن مردم به آینده و ثبات سیاست‌گذاری چاره درد است. سوم منابع درآمد‌های ارزی خود را متنوع کرده و افزایش دهید. این کار نیازمند اصلاحات در روابط خارجی است.
مهاجم مس رفسنجان معتقد است که رافائل سیلوا روی او مرتکب خطای پنالتی شده است.
پیشکسوت باشگاه استقلال که زننده گل برتری بخش این تیم در اولین فینال آسیایی است، از کنار رفتن مصطفی آجورلو به شدت ابراز تعجب کرد.
محسن آذرباد می‌گوید امیدوار است در بازی‌های بعدی پاس گل‌های بیشتری ثبت کند و در کورس قرار بگیرد.
مدافع جوان پیکان معتقد است تیمش باید روی گل کردن موقعیت ها بیشتر کار کند تا در آینده بهتر نتیجه بگیرد.
معاون رئیس جمهور در امور مجلس گفت: اقتدار دفاعی موجب آرامش خاطر مردم و امیدواری به آینده روشن است.
معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به تلاش و اقدامات دولت برای کاهش نگرانی مردم در حوزه اقتصادی، ابراز امیدواری کرد از ۶ ماهه دوم امسال به ثبات اقتصادی و اوایل سال آینده به رونق اقتصادی دست یابیم.
مصر و تلاش برای تبدیل شدن به قطب برق شمال آفریقا
دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی با بیان اینکه اگر آقای رئیسی کشور را خوب اداره کند مردم به آینده امیدوار می شوند و امیدوارانه به پای صندوق می آیند و در بخش عمده ای به ما رأی می دهند، گفت: جمهوری اسلامی نیاز به یک بازگشت به خود دارد، نیاز به یک اصلاحات مثبت دارد و هیچ کس غیر از مقام معظم رهبری نمی تواند. نه رئیس جمهور و نه رئیس قوه قضائیه و نه رئیس قوه مقننه، نه جمع‌شان و نه فردشان، هیچ فردی جز مقام معظم رهبری قادر نیست به داد مملکت برسد.
حجت قاسم زاده اصل کارگردان فیلم باتشکر از استقبال تماشاگران در اولین اکران مردمی گفت: خیلی تشکر می کنم و خوشحالم که امروز تماشاگران این فیلم را از نزدیک می بینم و از اینکه در این شرایط سخت و با این ترافیک فیلم روز ششم را برای تماشا انتخاب کرده اید سپاسگزارم و امیدوارم بعد از تماشای فیلم راضی از سینما خارج شوید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ