لئاندرو پریرا علاقه‌ای به توافق برای فسخ قراردادش نداشته و این موضوع را از طریق مدیربرنامه‌هایش به گوش مسئولان باشگاه پرسپولیس رسانده است. پرسپولیس نیز چاره‌ای ندارد مگر آن که یک فصل دیگر این مهاجم گل نزن را تحمل کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جیمی جامپ النصری که می‌خواست به رونالدو برسد و عکس یادگاری بگیرد، باعث شد تا دادستانی عربستان بیانیه صادر کند.
بندی که در قرارداد لوچانو اسپالتی، سرمربی سابق ناپولی، با این باشگاه وجود دارد برای حضورش در تیم ملی ایتالیا دردسرساز شده است.
دستیار امیر قلعه نویی که برای تماشای بازی به ورزشگاه آمده بود دقایقی پشت در ورودی جایگاه ویژه معطل شد.
اتلتیکومادرید بعد از مصدومیت کوکه، به دنبال به خدمت گرفتن یک جانشین برای او خواهد بود.
این که گزارشگر صدا و سیما نتواند با طیب خاطر و از بیم عبور زنان بی/بد/شل حجاب یا واکنش و احتمالا با برخی الفاظ از سطح شهر گزارش تهیه کند و پای صحبت شهروندان بنشیند اتفاق درخور تأملی است ونشان دهنده دردسر تهیه کنندگان گزارش‌های تلویزیونی و تازه مشکل وقتی بیشتر می‌شود که وقتی خیال شان از پوشش خانمی آسوده شده و سراغ او می‌روند با سخنان او غافل گیر می‌شوند چرا که مواضع سیاسی صدا وسیما به خصوص در دوران جبلی- جلیلی باب میل همه خانم‌های مذهبی هم نیست.
درحالی که کمی بیش از یک ماه تا آغاز سوپرلیگ فوتسال زنان باقی‌مانده است، قهرمان فصل گذشته هنوز مربی خود را نمی‌شناسد.
منتظر محمد حاضر به فسخ قرارداد خود با استقلال نیست و این تیم اگر موفق به دریافت کارت بازی برای این بازیکن نشود، می‌بایست به بازیکن عراقی غرامت بدهد.
شماری از زنان اسرائیلی با برگزاری تجمعی خواستار بهره‌مندی فرزندان خود از قانون لغو خدمت نظامی، همچون حریدی‌ها (یهودیان ارتدکس افراطی) شدند.
وضعیت به وجود آمده در موضوع کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، باعث ناراحتی لوئیس انریکه شده است.
مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، می‌گوید این تیم باید در تمامی پست‌ها تقویت شود.
در کیفرخواست به روز شده هیئت منصفه پرونده دونالد ترامپ، اتهامات جدیدی علیه ترامپ درباره پنهان سازی اسناد محرمانه با معاونت دستیارانش مطرح شده است.
پرسپولیس در آستانه شروع لیگ یک مشکل جدی دارد.
دیگر بازیکن تازه وارد استقلال نیز از مدیریت گذشته چک دریافت کرده و او نیز نتوانسته مبلغ مورد نظرش را دریافت کند.
عکس را از حداقل ۳۰ سانتی متر فوت دورتر بگیرید، سعی کنید گوشی را به صورت عمودی نگه دارید، در اینجا پاراگراف برجسته از پست است که این موضوع را توضیح می‌دهد: در حین آزمایش قابلیت‌های دوربین S ۲۳ یا S ۲۳+، ممکن است متوجه شده باشید که اطراف سوژه هنگام گرفتن یک عکس از نمای نزدیک، کمی تار به نظر می‌رسد. این به این دلیل است که دوربین با زاویه باز در S ۲۳ و S ۲۳+ دارای دیافراگم روشن است که هنگام عکس‌برداری در تاریکی کمک می‌کند.
انتشار سورس کد توییتر در فضای آنلاین همزمان با انتشار خبری درباره ارزش واقعی این پلتفرم خبر خوبی برای ماسک و دیگر سهامداران توییتر نخواهد بود. بر اساس شنیده‌ها ایلان ماسک مدعی شده که ارزش این شبکه اجتماعی حتی نصف ۴۴ میلیارد دلاری که برای آن پرداخت کرده هم نیست.
در سال ۲۰۲۳ سیاره ما دچار دردسر و مشکل است. دو قرن سوزاندن سوخت‌های فسیلی به نگرانی‌ها و معضلات محیط زیستی متعددی منجر شده که تازه داریم اثرات آن را حس و درک می‌کنیم. در سال ۲۱۰۰، سطح آب دریاها- بر اساس برآورد‌ها و پیش‌بینی‌ها- چیزی بین ۳۰ سانت ۳.۵ متر افزایش خواهد یافت که جان میلیارد‌ها انسان را در خطر قرار می‌دهد.
آخرین تیمی که دنی آلوز قبل از متهم شدن به تجاوز جنسی برایش بازی می‌کرد، نه تنها قراردادش را با این بازیکن برزیلی را فسخ کرده، بلکه از او غرامتی هنگفت می‌خواهد.
ممکن است که کریستیانو رونالدو با جریمه تازه‌ای مواجه شود چرا که او حق حضور در رختکن النصر را نداشت.
ممکن است که کریستیانو رونالدو با جریمه تازه ای مواجه شود چرا که او حق حضور در رختکن النصر را نداشت.
تیم ملی فرانسه امشب در مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2022 قطر باید به مصاف تیم ملی مراکش برود تا حریف دیگر تیم راه یافته به فینال این رقابت‌ها مشخص شود.
بازیکنان منچستر یونایتد خواهان رفتن ابرستاره پرتغالی از تیم شدند.
از باشگاه استقلال خبر می‌رسد مسئولان این باشگاه از صبح امروز اقدامات لازم برای دریافت کارت بازی این مدافع ۳۰ ساله تیمشان را استارت زده‌اند.
به طور خاص در تابستان سال جاری افزایش چشمگیر موارد ابتلا در ایتالیا رخ داده که باعث نگرانی مقام‌های بهداشتی آن کشور شده است. تنها در هفته گذشته، ۵۰ مورد دیگر از ابتلا به تب نیل غربی در ایتالیا گزارش شده جایی که عفونت‌های این ویروس در تابستان امسال افزایش یافته است.
احتمالا متا (شرکت مادر فیس بوک) اطلاعات حساس پزشکی کاربران را بدون رضایت شان جمع آوری کرده است و در همین راستا با دو شکایت روبرو است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ