مدیر بنفیکا هرگونه مذاکره مخفیانه و بدون هماهنگی با ژوائو فلیکس را رد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سزار آسپیلیکوئتا به عنوان بازیکن جدید اتلتیکو مادرید معرفی شد و گفت صحبت با دیگو سیمئونه، مربی تیم او را قانع کرده به این باشگاه بپیوندد.
یحیی توره به دنبال مربیگری در لیگ برتر انگلیس است و معتقد است کاری که تازه به عنوان کمک مربی در استاندارد لیژ شروع کرده، در این مسیر به او کمک خواهد کرد.
ژوائو فلیکس در زمستان سال گذشته با موافقت دیگو سیمئونه از اتلتیکو به چلسی رفت اما او دوباره برگشته در حالی که هیچکدام چشم دیدن یکدیگر را ندارند.
هالک بازیکن ۳۷ ساله تیم فوتبال اتلتیکو مینیرو در دیدار مقابل کروزیرو، با یک ضربه ایستگاهی از نزدیکی میانه زمین گل فوق العاده‌ای به ثمر رساند. هالک که به فیزیک چشمگیرش معروف است و علیرغم رسیدن به سن ۳۷ سالگی هیچ افتی در فرم خود نشان نداده است. این دیدار با برتری یک بر صفر اتلتیکو مینیرو به پایان رسید و این در رده دوم جدول لیگ برزیل قرار گرفت. هالک پیش از این در تیم ملی برزیل و در باشگاه‌هایی مانند پورتوی پرتغال و سن پترزبورگ روسیه بازی کرده است. او با تیم ملی برزیل در سال ۲۰۱۳ قهرمان جام کنفدراسیون‌ها شد.
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، در پایان بازی با مایورکا تاکید کرد که این آخرین حضور بوسکتس و آلبا با پیراهن آبی اناری ها بود.
آلسیو چرچی، بازیکن سابق اتلتیکو مادرید، با اتفاقی عجیب مواجه شد و دو سارق با تهدید اسلحه خواهان سرقت ساعت او بودند که با واکنش خاص این ملی‌‌پوش سابق ایتالیا مواجه شدند.
دفاع شدید برانکو از بازیکن ایرانی: او ۱۰ میلیون یورو می‌ارزد
دیه‌گو سیمئونه بار دیگر از آنتوان گریزمان تمجید کرد و گفت او به خیلی ها ثابت کرد در موردش اشتباه فکر می کردند.
بازیکن ایرانی تیم فوتبال فاینورد از رفتار سرمربی و بازیکنان تیم فوتبال آاس رم انتقاد کرد.
باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که امضای قرارداد کانگژو با یورگن لوکادیا را غیرقانونی می‌داند.
توره آندره فلو، ستاره سابق تیم ملی نروژ، از اینکه خیلی‌ها در این کشور ارلینگ هالند را با او مقایسه می کنند، احساس غرور می کند.
مربی گارناچو در پایه‌های اتلتیکو مادرید گفت که او در 15 سالگی بسیار بی‌انضباط و سرکش بود.
پیمان اکبری سرمربی پیکان به رسانه‌ای شدن دوپینگ امیرحسین توخته واکنش تندی نشان داد.
مدیرعامل باشگاه تراکتور توضیحاتی را در خصوص پرونده فسخ قرارداد کاوه رضایی ارائه کرد.
آندر هررا دیگر بازیکن پی اس جی نیست و قرارداد او با اتلتیک بیلبائو دائمی شد.
اسطوره منچستریونایتد و فوتبال ایرلند از بوکایو ساکا، ستاره آرسنال، تمجید کرد و گفت که توانایی بازی در بزرگترین تیم های دنیا از جمله رئال را دارد.
خوزه فونت، ستاره سابق تیم ملی پرتغال معتقد است که این تیم بدون رونالدو وضعیت بهتری دارد.
تعریف و تمجید‌ها از ستاره خط دفاعی کرواسی بازی به بازی فزونی می‌گیرد.
رقیبان او را غواص (شیرجه‌زن) و متقلب (برای گرفتن پنالتی) خطاب می‌کنند. او در بازی با اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا به خاطر تلاش برای گرفتن پنالتی و دریافت کارت زرد دوم اخراج شد، اما بسیار بیشتر از بازیکنی است که پنالتی می‌گیرد.
طق ادعای مارکا، ژوائو فلیکس به دلیل اختلاف با دیه‌گو سیمئونه قصد جدایی از اتلتیکو در انتقالات زمستانی را دارد. او گران‌ترین بازیکن تاریخ باشگاه مادریدی است.
بازیکن اتلتیکو آمازونس بعد از این که دروازه‌بان توپ را به او پاس داد، در حالی که تحت فشار قرار نداشت با یک ضربه از فراز دستان دروازه‌بان توپ را در دروازه خودی جای داد.
سرخی رگیلون، مدافع اسپانیایی تاتنهام، با قراردادی قرضی به اتلتیکو مادرید پیوست. او پیش از پیوستن به تاتنهام بازیکن رئال مادرید بود.
پی اس جی تمایلی برای حفظ نیمار نداشت و او را در فهرست خروج قرار داده بود اما هرگز انتظار چنین واکنشی از ستاره برزیلی را نداشت.
جیمی کاراگر، مدافع سابق لیورپول، معتقد است که رونالدو دیگر جایی در منچستریونایتد ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ