رضا رجبی، کارشناس فوتبال ایران معتقد است حضور بازیکنان اصلی تیم ملی در دیدار برابر افغانستان اتفاق مثبتی بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پناهیان می‌گوید بعضی از افراد بی‌بندوباری را می‌خواهند به یک جریان مدیریت شده قوی تبدیل کنند، مگر مساجد ما مرده‌اند؟ مگر جوانان انقلابی ما مرده‌اند؟
مجری صدا و سیما با انتقادی کم‌سابقه به محمدجواد ظریف، گفت: «شما از جیب مردم سکه هدیه گرفتید که متن برجام را بخوانید، اما بر اساس صوتی که از خودتان منتشر شده است مشخص شد آن را به درستی نخوانده‌اید و حتی از ضمیمه‌ها بی‌خبر بودید.» او در بخش دیگری از انتقاداتش گفت: «آقای دکتر ظریف مگر قرار نبود برجام تا مشکل آب خوردن مردم را هم حل کند؟» و ادامه داد: «ما مورد به مورد به تعهداتمان عمل کردیم، اما شما حتی یک برگ تضمین از طرف مقابل نگرفتید تا اگر آمریکایی‌ها از برجام خارج شدند اینقدر آسیب به منافع ملی ما نخورد.»
نکته عجیب درباره لایحه «نحوه برگزاری تجمعات» تهیه شده در دولت رئیسی، تاسیس مجازاتی جدید است. این لایحه در مواد ۵، ۲۵ و ۳۲ رسما از مجازاتی سخن به میان آورده که تا امروز در هیچ یک از قوانین وضع شده در جمهوری اسلامی و آراء صادر شده از سوی دادگاه‌ها وجود ندارد: «ممنوعیت حضور در تجمعات». ماده ۳۲ این لایحه تاکید کرده که اگر کسی از مواد این لایحه تخلف کند، به «۶ ماه تا ۳ سال حبس» یا «ممنوعیت شرکت در تجمعات» محکوم خواهد شد.
مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید این باشگاه درخواست تغییر ورزشگاه از دستگردی به آزادی را نداشته است.
عباسی خاطرنشان کرد: نظام روزانه‌ای و دقیقه‌ای هزینه می‌کند تا این نماینده در مجلس بنشیند این همه کارمند، خودرو و ساختمان که نگهداری همه این‌ها هزینه است، چقدر پول هواپیما داده می‌شود و چقدر پول دفاتر نمایندگان است. چرا باید این گدابازی‌ها را درآوریم و به ماشین شاسی بلند گیر بدهیم؟ مگر قیمت ماشین شاسی بلند چقدر است؟
سرمربی نساجی انتقادات تندی را به داور بازی با گل‌گهر سیرجان وارد کرد.
کوثری گفت: بنده به اتفاق فرمانده سپاه و شهید سلیمانی و دو نفر عزیز دیگر در سال ۹۶ رفتیم پیش آقای روحانی و گفتیم ما همه جوره آماده هستیم که به شما کمک بکنیم تا سیاست‌های کلانی که مقام معظم رهبری در جهت خدمت به مردم مشخص کردند در خدمت شما باشیم.
مدافع گل‌گهر سیرجان معتقد است داوران در بازی های رودرروی تیمش با استقلال اشتباهات فاحشی داشته‌اند.
رئیس مجلس گفت: مگر مجلس مکلف است هر چه را که دولت گفته، تصویب کند و مغایرتی در بودجه نباشد. ما باید سقف بودجه را رعایت کنیم، اما ممکن است مغایرت باشد.
رئیس مجلس گفت: مگر مجلس مکلف است هر چه دولت گفته است را تصویب کند و مغایرتی در بودجه نباشد؟ ما باید سقف بودجه را رعایت کنیم، اما ممکن است مغایرت باشد.
حتی کاسبی حلال هم برای مسئول جمهوری اسلامی حرام است. ما مخالف ثروت نیستیم و اتفاقا بار فرهنگی را خیلی از ثروتمندان بر دوش کشیده اند؛ اما اگر خواستی در جمهوری اسلامی مسئولیت پیدا کنی، تو را به خدا فکر جیب نکن؛ برای خدمت و کار بیا. این باید مسأله ما باشد و باید دنبال راهکار برای آن باشیم و نمی شود به «عدالت» اتکا کنیم.
جردن هندرسون با پایین بودن سطح انرژی و اعتماد به نفس تیم، شرایط فعلی لیورپول را نگران کننده دانست.
شما به خاطر اعتراضات اخیر به یاد ایران افتادید یا به خاطرتان آوردند وگرنه تا به حال من نشانه‌ای از این علاقه در شما ندیدم. اگر شده خواهش می‌کنم نمونه‌های آن را برای روشن شدن ذهن من اعلام کنید. این مثل دوران اشغال افغانستان از طرف کشور دوست و برادر روسیه را شنیدید؟ «ما زیر بار زور نمی‌رویم، مگر زور پرزور باشد؟»
تارتار می‌گوید تکنولوژی وی ای آر مهمترین نیاز این روزهای فوتبال ایران است.
اطلاعات نوشت: مگر بقیه جهان، از امریکا تا روسیه، از اروپا تا چین و از عربستان سعودی تا کوبا نمی‌فهمند اف‌ای تی اف چه دام بزرگی است و فقط ما باید پشت دروازه‌های تجارت و توسعه بمانیم و مافیای کاسبان، ملت و کشور بزرگ ما را از تجارت آزاد محروم سازند؟
فاضل میبدی گفت: من معتقدم بحران اخیر کار خارجی‌ها نیست؛ ممکن است برخی کشور‌ها در راستای منافع خود تحرکاتی داشته باشند، اما زمینه جنبش اخیر از درون کشور می‌جوشد. یعنی امریکا اینقدر قدرت دارد که وارد کشور ما شود و جوانان ما را حدود ۷۰ روز در صحنه نگه دارد؟ اگر این اندازه قدرت و نفوذ دارد، وای به حال نیرو‌های امنیتی ما. من معتقدم اینگونه نیست و ریشه اعتراضات از داخل کشور است.
عباس عبدی نوشت: از موضع بالا می‌گویند که ما یعنی صدا و سیما و دیگر نهاد‌های حکومتی، سلبریتی‌ها و ورزشکاران را بالا کشیدیم و حالا هنوز از روی سفره ما بلند نشده‌اند، گاز می‌گیرند. آنان بر سفره‌ای که از پول ملت پهن کرده و سلبریتی‌ها و ورزشکاران را بر این سفره دعوت کرده بودند، تاکید دارند، گویی که از پول خودشان حاتم‌بخشی کرده‌اند و اکنون توقع جبران آن را دارند.
سخنگوی باشگاه استقلال درخواست کرد برای رفع ابهامات قضاوت داوران، تلفن آنها شنود شود.
مربی تیم فوتبال استقلال بعد از تساوی برابر فولاد با انتقاد از رویه ای که داوری داشت گفت: سه پنالتی ما را نگرفتند. مگر ما دلقک هستیم؟ فوتبال بازی می کنیم اما داوران اشتباه قضاوت می‌کنند.
مربی تیم فوتبال استقلال بعد از تساوی برابر فولاد با انتقاد از رویه ای که داوری داشت گفت: سه پنالتی ما را نگرفتند. مگر ما دلقک هستیم؟ فوتبال بازی می کنیم اما داوران اشتباه قضاوت می‌کنند.
جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: با اینکه امروز به بازیکنان و مربیان ما بی‌احترامی شد، ولی باز هم از حضور هواداران خوشحال هستیم.
صاحبان پنج رسانه بزرگ دنیا صهیونیست‌ها هستند که در برهه‌ای از زمان ۹۴ درصد از اخبار دنیا در این رسانه‌ها تولید می‌شد و انتشار می‌یافت. با آمدن اینترنت و ماهواره که خاستگاه آن ارتش آمریکا است، باز هم محتوای اخبار در دست آن‌ها است.
وزیر ورزش با ذکر خاطره ای از اردوی تیم ملی دوو میدانی در آلمان، درباره تفاوت امکانات دوران قهرمانی خودش با قهرمانان امروزی صحبت کرد.
هنوز باشگاه شارلروا انتقال این بازیکن ایرانی را رسما اعلام نکرده، ولی به نظر می‌رسد کار‌های انتقال او انجام شده و بزودی علنی خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ