این فرض اواخر قرن بیستم مبنی بر اینکه دموکراسی و بازار‌ها در نهایت در همه جا پیروز خواهند شد از ان زمان به این سو با واکنش روشنفکرانه‌ای مواجه شده است که حتی اشتباه‌تر است. برای ترسیم مسیر بهتری به برای حرکت رو به جلو باید تفکر خود را در چندین حوزه سیاستگذاری به طور همزمان مورد بازبینی قرار دهیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باستان‌شناسان پس از کشف یک نقش‌برجسته در رومن ویندولاندا، در جستجوی یافتن سرنخ‌هایی برای شناسایی نقش مرموز حکاکی‌شده روی این سنگ هستند.
لوب سالهاست که در جستجوی کشف مصنوعاتی است که ممکن است به یک تمدن فرا زمینی تعلق داشته باشند و در این راستا برای خود شهرت زیادی دست و پا کرده. اگرچه او احتمالا به خاطر نظریه‌هایش درمورد جرم میان‌ستاره‌ای Oumuamua که در اکتبر ۲۰۱۷ از کنار زمین عبور کرد، مشهور است. این در حالی است که آخرین پدیده این چنینی با نام IM ۱ در سال ۲۰۱۴ در اقیانوس آرام سقوط کرده بود.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر البرز گفت: گزارشی از مفقودی یک خانم ۴۲ و یک مرد ۳۵ ساله در محدوده تونل ۲ داشتیم که از همان روز مشغول جستجو هستیم.
در پی آتش‌سوزی گسترده یک کشتی گردشگری در دریای سرخ، عملیات نجات ۲۴ مسافر این کشتی با موفقیت انجام شد و امدادگران در جستجوی ۳ گردشگر مفقودشده این حادثه هستند.
یک جستجوی ساده اینترنتی صد‌ها سایت را می‌آورد که به دروغ از دورانی در گرند کنیون صحبت می‌کنند که اهرام و طراحی‌های هیروگلیف مصری در آن‌ها پیدا شده است.
تیک تاک مشغول آزمایش یک ویژگی مبتنی بر هوش مصنوعی است که در پاسخ جستجوهای نوشتاری کاربران ویدئو یا خالقان محتوای مرتبط را در نتایج نشان دهد.
به نظر می‌رسد موضع اروپا و آمریکا هم همین است. این که چرا این کشور‌ها چنین موضعی می‌گیرند یک دلیل فنی دارد؛ آن‌ها می‌خواهند بدانند که آیا با احیای برجام ایران می‌تواند به لحاظ فنی از منطقه گریز هسته‌ای دور شود یا خیر
گروهی از نمایندگان جمهوری‌خواه، از رئیس جمهور آمریکا خواستند تا یا یک «آزمون شناختی» را پشت سر بگذارد یا از کارزار انتخابات ۲۰۲۴ کناره‌گیری کند.
گوگل در مواجهه با رقابت از سوی مایکروسافت و اوپن ای. آی مشغول ساخت یک موتورجستجوی هوش مصنوعی شده است.
با محدود شدن دسترسی به «چت جی‌پی‌تی» در ایتالیا کاربران اینترنت در این کشور در به در دنبال فیلترشکن می‌گردند و جستجوی کلمه «VPN» رشدی باورنکردنی داشته است.
نگاهی به بیشترین کلمات جست‌وجو شده گوگل در یک سال اخیر می‌اندازیم.
ممکن است کمی احمقانه به نظر برسد، اما جستجوی اینترنتی این عبارت بیش از ۴ میلیون نتیجه را به همراه دارد و تعداد زیادی از مردم هستند که ویدئو‌هایی را در اینستاگرام، تیک‌تاک و فیس‌بوک به اشتراک می‌گذارند که معتقدند از جهانی دیگر سرچشمه گرفته‌اند. محتوا‌هایی با هشتگ starseed بیش از یک میلیارد بازدید در تیک تاک دارد.
یک نشریه انگلیس مدعی شد که تیمی از کماندوهای سرویس هوایی ویژه انگلیس(اس‌اِی‌اس) به منظور یافتن گلوله‌هایی با یک کالیبر خاص برای توپخانه‌های ارتش اوکراین، در گوشه و کنار جهان پخش شده‌اند!
اجداد ما از دویدن برای شکار، فرار از شکارچیان و جستجوی علوفه استفاده می‌کردند. دویدن فیزیولوژی و فرهنگ ما را شکل داده است. بسیاری از مطالعات نشان می‌دهند که پیاده روی و دویدن برای سلامتی و سلامت جسمانی ما بسیار مهم است.
کاربران برای دسترسی به جستجوی بینگ باید به این پیوند رفته و وارد حساب مایکروسافت شوند. مایکروسافت اعلام کرده که کاربران می‌توانند این موتور جستجو را به عنوان موتور جستجوی پیش فرض روی رایانه شخصی خود تنظیم کنند و یک کد QR را اسکن کنند تا برنامه جستجوی بینگ را در تلفن خود دانلود کنند.
موتور جستجوی چینی بایدو قصد دارد یک سرویس هوش مصنوعی مشابهChat GPT  معرفی کند که نتایج جستجو را به شکل محاوره برای کاربران ارائه می دهد.
برایان والش ۴۷ ساله به اتهام قتل و مثله و امحاء کردن جسد همسرش دستگیر و محاکمه شده است. کشف متهم اصلی این قتل به مدد موتور جستجوی گوگل صورت گرفته، چون جستجوهای محرمانه او در گوگل پیش و پس از ارتکاب به قتل همسرش، کلید افشای راز قاتل شد./آخرین خبر
صخره ماهی‌ها از خانواده قدیمی‌ترین مهره‌داران زنده نیستند (کوسه ۳۹۲ ساله گرینلند این عنوان را در سال ۲۰۱۶ از آن خود کرد)، و بنابراین یک مدل شاخص حیوانی برای مطالعه در مورد پیری نیستند. با اینکه بی مهرگانی نظیر مگس میوه و کرم‌های لوله‌ای نمونه‌های بهتری برای مطالعه تغییرات طول عمر هستند.
بعضی مواقع پیدا کردن یک لوگو یا یک عکس بدون داشتن پس‌زمینه کار بسیار طاقت‌فرسایی می‌شود و هر کدامی را که بازمی‌کنید، دارای یک پس‌زمینه است.
طبق بیانیه مطبوعاتی منتشر شده از سوی پلیس مونستر، پلیس رکلینگهاوزن و دفتر دادستانی دوسلدورف، محل سکونت وی در جستجوی مواد سمی مورد بازرسی قرار گرفت. دورتادور خانه این مظنون هم محاصره شد و پلیس و نیرو‌های امدادی در آنجا مستقر شدند.
پیروزی ژاپن مقابل آلمان، دومین پیروزی یک تیم آسیایی مقابل یک غول دنیای فوتبال آن هم در فاصله ۲۴ ساعت بود.
قلعه‌نویی، ولی هرچه دارد مربوط به گذشته است. این مشکلی آزاردهنده برای ژنرال سابق استقلالی‌هاست. او درحالی پرافتخارترین مربی تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران است که از آخرین قهرمانی‌اش در لیگ ۱۰ سال می‌گذرد. فصل ۹۲-۹۱ بود که امیر، استقلال را قهرمان لیگ برتر ایران کرد. بعد از آن قریب به ۹ سال، هر دو طرف، فقط با حسرت، جام‌آوری بقیه تیم‌ها، خاصه پرسپولیسی‌ها را نگاه کردند، ولی برای محوکردن چنین حرکتی، استقلال گوی سبقت را از امیر ربود و جام قهرمانی را فصل گذشته، بعد از ۹ سال، برای یک بار دیگر بالای سر برد
بچه‌ها ابراز تمایل کردند که روزی یک جنگنده نظامی شوند تا در آینده از اوکراین دفاع کنند. این بازی فقط به سرگرمی محدود نمی‌شود، بلکه برخی از کودکان کمک‌های مالی را از افراد سوار ماشین جمع آوری کرده و به ارتش اوکراین می‌دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ