سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ترکیب ابتدایی این تیم برای برگزاری دیدار پایانی مرحله گروهی بیست و دومین دوره جام جهانی را در شرایطی اعلام کرد که فقط یک تغییر نسبت به دیدار با ولز دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ترکیب تیم ملی فوتبال ایران در دیدار برابر افغانستان اعلام شد.
تیم ملی مینی فوتبال ایران دومین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۲۳ ترکیه را با پیروزی برابر میزبان به پایان رساند.
تیم ملی مینی فوتبال ایران دومین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۲۳ ترکیه را با پیروزی برابر میزبان به پایان رساند.
دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و روسیه که نخستین بازی کادر فنی جدید تیم ملی بود با تساوی به پایان رسید. در این دیدار برخی بازیکنان جدید در ترکیب تیم ملی ایران مورد آزمایش قرار گرفتند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ترکیب ابتدایی این تیم برای برگزاری دیدار پایانی مرحله گروهی بیست و دومین دوره جام جهانی را در شرایطی اعلام کرد که چند تغییر نسبت به دیدار با ولز دارد.
رامین رضائیان بازیکن تیم ملی فوتبال ایران با گلزنی برابر ولز در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از نگاه نشریه مارکا در ترکیب منتخب هفته دوم این رقابت ها قرار گرفت.
رامین رضائیان بازیکن تیم ملی فوتبال ایران با گلزنی برابر ولز در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از نگاه نشریه مارکا در ترکیب منتخب هفته دوم این رقابت ها قرار گرفت
سید حسین حسینی در دیدار برابر ولز در ترکیب تیم ملی فوتبال ایران قرار گرفته است.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ترکیب این تیم برای برگزاری دومین دیدار در جام جهانی برابر ولز را اعلام کرد که نسبت به دیدار نخست برابر انگلیس تغییراتی در ترکیب صورت گرفته است.
ملی‌پوشان فوتبال ایران که با شرایطی متفاوت نسبت به دو دوره گذشته گام در نخستین دیدار جام بیست و دوم گذاشتند و شکست سنگینی را متحمل شدند، حالا به بازی مرگ و زندگی رسیدند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ولز گفت: ایران مقابل انگلیس ترکیبش را تغییر داد و باید ببینیم برابر ولز از چه ترکیبی استفاده می‌کند.
اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران پس از شکست سنگین این تیم برابر انگلیس و تساوی تیم های ولز و آمریکا نشست ویژه ای برگزار کردند تا برای دو دیدار باقی مانده تدابیر بهتری اتخاذ کنند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ترکیب این تیم برای برگزاری نخستین دیدار در جام جهانی 2022 قطر برابر تیم ملی انگلیس را اعلام کرد که با تفکراتی تدافعی و برای کسب امتیاز چیده شده است.
تیم ملی فوتبال ایران در اولین گام در شرایطی برابر انگلیس قرار خواهد گرفت که کی روش ترکیب خود را برای این جدال مشخص کرد.
هواداران تیم ملی فوتبال ایران که خود را به ورزشگاه خلیفه رسانده اند امیدوارند شاگردان کارلوس کی روش بتوانند در نخستین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۲۲ برابر انگلیس به پیروزی برسند.
در شرایطی که چند ساعت تا شروع دیدار تیم ملی فوتبال ایران برابر انگلیس در جام جهانی باقی مانده است، هنوز کسی به درستی نمی داند کدام بازیکنان در ترکیب ابتدایی تیم ملی به میدان خواهند رفت.
شگفتی ترکیب ایران برابر انگلستان در اولین تورنمنت مهم خودش همراه با تیم ملی بزرگسالان باید در یکی از حساس‌ترین دیدارهای تاریخ فوتبال ایران از ابتدا به میدان برود و او کسی نیست جز: علی کریمی!
نیمه اول دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و نیکاراگوئه در شرایطی به پایان رسید که کی روش ترکیب متفاوتی را برای شروع این دیدار در نظر گرفته بود.
ترکیب تیم ملی فوتبال ایران در بازی با نیکاراگوئه مشخص شد تا سرمربی این تیم برای رسیدن به مردان اصلی مورد نظرش تغییرات را ادامه دهد.
سردار آزمون با وجود رهایی از بند مصدومیت برای دیدار چهارشنبه شب تیمش برابر کلن در ترکیب این تیم قرار ندارد.
نشریه گاردین انگلیس در گزارشی به تحلیل آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال ایران در آستانه جام جهانی قطر پرداخت و از احتمال حضور همزمان سردار آزمون و مهدی طارمی در ترکیب خبر داد.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران بعد از سه پیروزی مقتدرانه در مرحله گروهی به ترتیب برابر پاراگوئه، آمریکا و ژاپن با اقتدار به نیمه‌نهایی رسید
ترکیب اصلی تیم ملی فوتبال کشورمان برای بازی با اروگوئه مشخص شد.
شجاع خلیل زاده مدافع ایرانی تیم الاهلی به ترکیب این تیم بازمی‌گردد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ