دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و روسیه که نخستین بازی کادر فنی جدید تیم ملی بود با تساوی به پایان رسید. در این دیدار برخی بازیکنان جدید در ترکیب تیم ملی ایران مورد آزمایش قرار گرفتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی ایران در اردوی تیم کایسری اسپور ترکیه حضور یافت.
در آستانه فیفادی و دیدار تدارکاتی ایران برابر بلغارستان از دو بازیکن گل‌گهر برای حضور در سفارت و دریافت ویزا دعوت شده است.
حسین پورحمیدی امروز برای تحویل پاسپورت خود به سفارت بلغارستان راهی تهران شد.
سرمربی تیم ملی از دعوت بازیکن دورگه به تیم ملی اعلام بی‌خبری کرد.
تیم ملی المپیک در آخرین دیدار تدارکاتی خود در اردوی ترکیه برابر تیم الامارات به تساوی یک-یک دست یافت.
نوروز فوتبالی تیم‌ملی با یک تساوی مقابل روسیه و یک برد مقابل کنیا به پایان رسید. در روزهای تعطیلی لیگ‌برتر و البته تعطیلی اکثر رسانه‌های ورزشی اما گردهمایی چهره‌ها مثل همیشه حواشی خودش را داشت.
تیم ملی فوتبال ایران پس از تساوی برابر روسیه، در دومین دیدار تدارکاتی خود در سال جدید به مصاف تیم ملی کنیا به میدان رفت و هر چند با یک گل غافلگیر شد اما در نهایت توانست به پیروزی برسد.
جدل لفظی قلعه‌نویی با خبرنگار بعداز تساوی با روسیه
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از تساوی تیمش برابر روسیه که نخستین حضور او روی نیمکت تیم ملی بود گفت: عدالت این دیدار این بود که ما با ۵ گل حریف را شکست می‌دادیم.
در هفته‌ای که استقلال، سپاهان، پرسپولیس و تراکتور پیروزی‌های ارزشمندی به دست آوردند، شاگردان امیر قلعه‌نویی چند ثانیه مانده به پایان بازی برده را با تساوی عوض کردند.
شاگردان امیر قلعه‌نویی این روزها در سیرجان آماده مصاف برابر سپاهان می‌شوند.
تیم فوتبال گل‌گهر در آخرین ثانیه‌های دربی کرمان موفق شد شکست را با تساوی عوض کند.
تیم فوتبال تراکتور در هفته شانزدهم لیگ برتر برابر گل گهر به نتیجه تساوی رسید.
شاگردان امیر قلعه‌نویی با کسب تساوی در دیدار معوقه هفته سیزدهم برابر آلومینیوم به رده دوم صعود کردند.
تیم فوتبال پرسپولیس از چهار بازی قبلی خود در مقابل گل‌گهر با هدایت امیر قلعه‌نویی موفق به کسب ۲ پیروزی و ۲ تساوی شده است.
تیم فوتبال پرسپولیس از چهار بازی قبلی خود در مقابل گل‌گهر با هدایت امیر قلعه‌نویی موفق به کسب 2 پیروزی و 2 تساوی شده است.
امیر قلعه‌نویی در مصاف‌های خود با استقلال، ۱۰ پیروزی، ۵ تساوی و ۱۴ باخت کسب کرده است.
امیر قلعه‌نویی که تیمش را باید آماده مصاف هفته ششم برابر پیکان در ورزشگاه دستگردی کند، در صورت تساوی یا پیروزی در این مسابقه پانزدهمین بازی متوالی را بدون شکست پشت سر بگذارد؛ رکوردی ویژه...
محمد خدابنده‌لو هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان بلافاصله پس از گل اول مس کرمان زمینه ساز گل تساوی تیمش شد.
سپاهان با این تساوی 7 امتیازی شد و همچنان در صدر جدول قرار دارد. گل گهر نیز پنج امتیازی شد تا در رده چهارم و بالاتر از پرسپولیس قرار بگیرد.
امیر قلعه‌نویی را بار دیگر در کنفرانس خبری پس از دیدار برابر مس رفسنجان در حالی که رگ‌هایش گردنش حین صحبت کردن بیرون زده بود، برافروخته دیدیم.
یک نماینده مجلس: هئیت رئیسه مجلس و دستگاه های نظارتی پیگیر صحت ادعای پیامک تهدیدآمیز وزیر
حسینی گفت: یارانه مسدود شده اریبهشت برای گروهی که مورد بازبینی قرار گرفته و جزو دهک یک تا نه شناحته شدند، تا پایان این هفته آزاد و قابل برداشت می‌شود. همچنین یارانه تیرماه این افراد شب گذشته واریز شده و یارانه خردادماه نیز تا پایان هفته واریز می شود و قابل برداشت خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ