تیم ملی مینی فوتبال ایران دومین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۲۳ ترکیه را با پیروزی برابر میزبان به پایان رساند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لی هونگ فای از هنگ کنگ تنها داور زن بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ اولین قضاوت خود را در دیدار افتتاحیه انجام داد. روز شنبه تیم‌های ملی ژاپن و تایلند در ورزشگاه شش هزار نفری الغدیر ارومیه به مصاف یکدیگر رفتند که تیم ملی ژاپن با ارائه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند سه بر صفر مقابل تایلند به پیروزی دست یافت. تیم ژاپن در این دیدار در سه ست متوالی و با نتایج ۲۵بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۲ مقابل تایلند به برتری رسید و نخستین پیروزی خود را در این رقابت‌ها بدست آورد. جو مینگ از چین و لی هونگ فای از هنگ کنگ به‌عنوان داوران اول و دوم، قضاوت این دیدار را برعهده داشتند. بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ با حضور ۱۷تیم از امروز به میزبانی ایران در شهر ارومیه شروع شده و تا ۴شهریور ماه ادامه دارد.
تیم ملی هاکی چمنی زنان ایران مقابل تیم ملی عمان به پیروزی رسید.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در دومین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی جهان موفق به شکست پورتوریکو شد و با سه برد و ۹ امتیاز در صدر گروه سوم باقی ماند.
تیم ملی والیبال جوانان ایران در دومین دیدار خود در مرحله گروهی مسابقات قهرمانی زیر ۲۱ سال جهان مقابل تونس قرار گرفت و با کام‌بک، سه بر دو به پیروزی رسید.
تیم ملی والیبال ایران در چارچوب لیگ ملت‌های والیبال در سه ست متوالی مقابل آلمان به برتری دست یافت..
تیم ملی فوتبال ایران با هت تریک دوباره مهدی طارمی به پیروزی پرگل دیگری در تورنمنت کافا رسید و میزبان مسابقات را از پیش رو برداشت اما برای دومین بازی متوالی دروازه اش به راحتی باز شد.
تیم ملی والیبال زنان ایران در دومین دیدار دوستانه و تدارکاتی خود با تیم ملی جوانان تایلند به پیروزی رسید.
تیم ملی والیبال زنان ایران در دومین دیدار دوستانه و تدارکاتی خود با تیم ملی جوانان تایلند به پیروزی رسید.
تیم صربستان در دومین بازی خود در رقابت‌های لیگ ملت‌ها مقابل چین پیروز میدان شد.
تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه هفته نخست خود در لیگ ملت‌ها برای سی‌امین بار در تاریخ برابر لهستان قرار خواهد گرفت.
تیم ملی مینی فوتبال ایران دومین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۲۳ ترکیه را با پیروزی برابر میزبان به پایان رساند.
تیم ملی والیبال ایران برای دومین بار به مصاف ترکیه رفت و در این مسابقه که بهروز عطایی در آن ترکیب‌های مختلفی از بازیکنان را امتحان کرد، ملی‌پوشان سه بر دو مغلوب حریف شدند.
تبم ملی جودوی ایران در دومین مرحله مسابقات روسیه، با یک پیروزی و دو شکست به کار خود پایان داد.
در دومین بازی تدارکاتی، تیم ملی فوتسال ایران مقابل ازبکستان به پیروزی پرگل دست یافت و به اردوی آماده سازی خود خاتمه داد.
تیم ملی بسکتبال سه نفره پسران ایران دومین بازی خود در کاپ آسیا را هم با برد پشت سرگذاشت.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در دومین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا برابر ازبکستان به پیروزی رسید.
ملی‌پوشان هندبال ساحلی ایران دومین پیروزی خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا را کسب کردند.
تیم ملی هاکی ایران که نخستین دیدار خود در جام جهانی را واگذار کرده بود، در دومین دیدار برابر تیم ملی آمریکا به یک پیروزی پرگل دست پیدا کرد.
تیم ملی هاکی ایران که نخستین دیدار خود در جام جهانی را واگذار کرده بود، در دومین دیدار برابر تیم ملی آمریکا به یک پیروزی پرگل دست پیدا کرد.
اردبیل- اردبیلی‌ها به دنبال برد شیرین تیم ملی ایران در دومین بازی از رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر جشن و شادی وصف‌ناپذیری را در خیابان‌های این شهر برپا کردند.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران دومین دیدار خود در رقابتهای جام بین قاره ای را برابر آمریکا با پیروزی پشت سر گذاشت.
تیم ملی فوتسال ایران در دومین دیدار خود در تورنمنت تدارکاتی تایلند برابر تیم ویتنام پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها صعود کرد.
مای پوشان والیبال ایران که در نخستین دیدار برابر آرژانتین به پیروزی رسیده بودند، در دومین دیدار مصر را از پیش رو برداشتند.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در دومین دیدار تدارکاتی خود مقابل آذربایجان پیروز شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ