رئیس جمعیت هلال احمر گفت: بیمارستان نورافشار به قطب خدمات توانبخشی تبدیل می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان فجر تهران دچار حریق شد.
فرمانده سپاه گفت: کلان بیمارستان غدیر یکی از پروژه‌های معظم ملی ما است که با همت و مجاهدت‌های فرزندان ایران اسلامی و متخصصین داخلی در مجموعه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) ساخته شده است.
فرمانده سپاه گفت: کلان بیمارستان یکی از پروژه‌های معظم ملی ما است که با همت و مجاهدت‌های فرزندان ایران اسلامی و متخصصین داخلی در مجموعه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) ساخته شده است.
دومین کلان بیمارستان مدرن و مجهز کشور با عنوان مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی «غدیر» در مجتمع بیمارستانی شهدای تجریش با حضور رئیس‌جمهور افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
بیمارستان بین‌المللی ۹۶ تختخوابی نبوت نیروی دریایی ارتش صبح امروز با حضور سرلشکر موسوی و دکتر عین‌الهی در منطقه سوم دریایی نبوت کنارک افتتاح شد.
رئیس اداره بهداشت و درمان نداجا، گفت: برای نخستین‌بار در ناوگروه ۸۶ ارتش، بیمارستانی تخصصی با تمام امکانات به همراه یک تیم کامل تخصصی پزشکی فراهم شده بود.
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از اتصال خط ۷ مترو تهران به بیمارستان امام خمینی (ره) برای انتقال مجروحین و مصدومان در زمان بحران خبر داد.
در سال‌های اخیر ممنوعیت ساخت روی گسل‌ها، سخت‌گیرانه‌تر شده، اما نکته اینجاست که بسیاری از بیمارستان‌ها به‌عنوان مراکز درمانی، سال‌ها پیش ساخته شده و حالا پولی برای مقاوم‌سازی آن‌ها نیست. همه این‌ها در شرایطی است که به گفته پژوهشگران زمین‌شناسی و زلزله، در صورت وقوع زمین‌لرزه شدید در تهران، تعداد جان‌باختگان و مصدومان زیاد می‌شود؛ افرادی که به‌دلیل توزیع نامناسب بیمارستان‌ها در پایتخت، اگر حتی مرکز درمانی تخریب‌نشده باشد، امکان دسترسی به آن را ندارند.
سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه ایجاد بیمارستان دوم دامغان یکی از مهمترین مطالبات مردم این شهرستان است، گفت: کلنگ این بیمارستان به زودی بر زمین خواهد خورد.
افتتاح بیمارستان هوشمند و دولتی حضرت مهدی (عج)/ رئیس جمهور: باید در حوزه پزشکی به مرجعیت علمی در منطقه و جهان دست یابیم/ تلاش کنید کیفیت خدمات بیمارستان حضرت مهدی (عج) روز به روز ارتقا یابد
کلان بیمارستان هوشمند هزار تختخوابی حضرت مهدی (عج) با حضور رئیس جمهور به بهره برداری رسید.
کلان بیمارستان هوشمند حضرت مهدی (عج) تحت عنوان «مهدی کلینیک» چهارشنبه با حضور رئیس جمهور افتتاح می شود.
امیردریادار ایرانی از افتتاح بیمارستان کنارک در سواحل مکران و در آینده نزدیک خبر داد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: تجهیزات بیمارستان سیار ۵۰ تختخوابی نزاجا به همراه ۷۰ نفر کادر درمانی و امدادی با هواپیماهای ارتش و سپاه به ترکیه ارسال شد.
وزارت فوریت های اضطراری روسیه در بیانیه ای خبر داد: مسکو بیمارستان سیاری با بیش از ۴۰ متخصص را به ترکیه می‌فرستد.
شوش- نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس در دیدار با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار احداث بیمارستان تأمین اجتماعی در شهرستان شوش شد.
قرار شد در یک دوره زمانی کوتاه بخش‌های تخصصی بیمارستان شهید شریعت رضوی تعطیل شود.
شهردار منطقه ۹ تهران از آغاز طراحی و ساخت پلی کلینیک تخصصی در غرب پایتخت خبر داد و گفت: بیمارستان شهید شریعت رضوی ایمن‌سازی می‌شود.
همزمان با ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، طرح ویژه ویزیت رایگان پزشکان متخصص در کلینیک بیمارستان فوق تخصصی نورافشار اجرا می‌شود.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: من مطب ندارم و به عنوان پزشک خصوصی کار نمی‌کنم، حرفم این است که پزشکان را مجبور نکنید و به آنها به زور نگویید که حتماً باید به روستا بروند.
رئیس بیمارستان فوق تخصصی نورافشار از ارائه ۱۰ هزار خدمت رایگان توانبخشی به کودکان کم‌توان در این بیمارستان خبر داد.
رئیس بیمارستان فوق تخصصی نورافشار از ارائه ۱۰ هزار خدمت رایگان توانبخشی به کودکان کم‌توان در این بیمارستان خبر داد.
رئیس بیمارستان نورافشار اعلام کرد: خدمات توانبخشی کودکان در هلال‌احمر توسعه می‌یابد.
معاون دادستان کل گفت: بیمارستانها وظیفه دارند با استفاده از ابزارهای فنی (اتوکلابهای بیمارستانی) نسبت به بی‌خطر و کم خطرسازی پسماندهای پزشکی اقدام کنند اما در انجام این وظیفه کوتاهی می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ