شهردار منطقه ۹ تهران از آغاز طراحی و ساخت پلی کلینیک تخصصی در غرب پایتخت خبر داد و گفت: بیمارستان شهید شریعت رضوی ایمن‌سازی می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: یکی از مصدومان متاسفانه در حین انتقال به بیمارستان مسلمین، شهید شد و از ۲ مصدوم منتقل شده به این بیمارستان، یک نفر که دچار شوک قلبی شده بود، بهبود یافت و ساعتی بعد مرخص شد.
یکی از مصدومان متاسفانه در حین انتقال به بیمارستان مسلمین، شهید شد و از ۲ مصدوم منتقل شده به این بیمارستان، یک نفر که دچار شوک قلبی شده بود، بهبود یافت و ساعتی بعد مرخص شد.
مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی فارس گفت: ۶ تن از مصدومان این حادثه به بیمارستان شهید رجایی، ۲ تن به بیمارستان نمازی اعزام و ۲ تن در محل حادثه درمان شدند.
بنا بر اعلام دانشگاه علوم پزشکی، ریوندی توسط اورژانس اعزامی به بیمارستان شهید محمدی منتقل و بررسی‌های لازم پزشکی در خصوص آسیب‌های احتمالی در سانحه انجام می‌شود.
بنا بر اعلام دانشگاه علوم پزشکی، ریوندی توسط اورژانس اعزامی به بیمارستان شهید محمدی منتقل و بررسی‌های لازم پزشکی در خصوص آسیب‌های احتمالی در سانحه انجام می‌شود.
۲ خواهر که اقدام به خودکشی کرده بودند بلافاصله توسط نیرو‌های اورژانس به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل شدند.
محمد انصاری و وحید شمسایی در هفته اهدای عضو به عیادت کودکان بستری در بیمارستان شهید رجایی رفتند.
مصدومان چهارشنبه سوری در بیمارستان شهید مطهری
رئیس بیمارستان سوانح سوختگی شهید مطهری با اشاره به روند کاهشی تعداد مراجعات در شب چهارشنبه آخر سال گفت: چهار نفر از مصدومان با سوختگی درجه سه، بستری شدند.
کرمان - وزیر ورزش که در سانحه سقوط بالگرد در کرمان دچار خونریزی مغزی شده به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل می شود.
وزیر آموزش و پرورش ضمن عیادت از دانش‌آموزان بستری در بیمارستان شهید بهشتی گفت: تیمی ویژه در تهران برای پیگیری مسئله دانش‌آموزان قم تشکیل شده است.
وزیر آموزش و پرورش ضمن عیادت از دانش‌آموزان بستری در بیمارستان شهید بهشتی گفت: تیمی ویژه در تهران برای پیگیری مسئله دانش‌آموزان قم تشکیل شده است.
قرار شد در یک دوره زمانی کوتاه بخش‌های تخصصی بیمارستان شهید شریعت رضوی تعطیل شود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور در بیمارستان شهید لبافی‌نژاد ضمن بازدید از بخش‌های مختلف آن مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی، از پرستاران مجموعه تقدیر کرد.
از ساعاتی قبل شایعه فوت پدر کیان پیر فلک، شهید خردسال حادثه ایذه منتشر شده است.
حدود ساعت ۲ بامداد بیستم مرداد بود که ماموران انتظامات بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد در تماس با پلیس، از مرگ جوان ۳۳ ساله‌ای خبر دادند که با ضربات قمه مجروح شده بود. دقایقی بعد با حضور قاضی ویژه قتل عمد در مرکز درمانی، تحقیقات گسترده‌ای برای شناسایی عامل یا عاملان این جنایت آغاز شد. بررسی‌های مقدماتی بیانگر آن بود که امدادگران اورژانس پیکر نیمه جان جوان ۳۳ ساله را از محله معروف به «کوچه سماورسازان» به بیمارستان منتقل کرده‌اند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، از روند پیشرفت پروژه ساختمان جدید بیمارستان ۵۵۰ تختخوابی شهید فیاض بخش، بازدید کرد.
جمعی از خانواده شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم و مدافع امنیت بعداز ظهر شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ با حضور در منزل شهید آرمان علی‌وردی با خانواده شهید مدافع امنیت دیدار و گفت‌وگو کردند. شهید علی وردی طی ناآرامی های چهارشنبه شب در اکباتان در اثر جراحت شدید ناشی از حمله اغتشاشگران مجروح و به بیمارستان منتقل شد و سپس به شهادت رسید. وی ۲۱ ساله، طلبه بسیجی و مربی کانون تربیتی حوزه علمیه آیت الله مجتهدی(ره) و همچنین عضو بسیجیان یگان امام رضا(ع) سپاه محمد رسوال الله (ص) تهران بزرگ بود.
شهید آرمان علی‌وردی در تجمعات چهارشنبه ۴ آبان در اکباتان تهران بر اثر جراحت شدید ناشی از حمله و شکنجه وحشیانه اغتشاشگران مجروح و به بیمارستان منتقل شد و سپس به شهادت رسید.
بانک رفاه کارگران به عنوان بانک سلامت محور و در راستای ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، در تجهیز بیمارستان شهید دکتر لبافی‌نژاد مشارکت کرد.
تهران- یکی از بسیجیان مدافع امنیت در تهران بر اثر جراحات وارده توسط اغتشاشگران در بیمارستان به شهادت رسید.
بیمارستان ایمرجنسی کابل اعلام کرد این انفجار ۱۴ قربانی برجای گذاشته است. به گفته این بیمارستان ۴ تن در این انفجار شهید شده و ۱۰ تن نیز زخمی شده‌اند.
دامغان- طبق اعلام فرماندهی انتظامی دامفان، مراسم تشییع پیکر شهید محمد جواد رحیمی که روز گذشته در بیمارستان ولایت دامغان به شهادت رسید، در این شهر برگزار می‌شود.
منیرالسادات اردستانی همسر شهید سرلشکر خلبان مصطفی اردستانی عصر امروز به علت ایست قلبی در بیمارستان فجر تهران، دارفانی را وداع گفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ