مربی تیم ملی ژیمناستیک دانشجویان گفت: در ژیمناستیک نمی‌توان نتیجه را پیش‌بینی کرد اما ان‌شاءالله فینالیست داریم و نیم‌نگاهی هم به کسب مدال خواهیم داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به نظر می رسد نخستین ماموریت روسیه به ماه پس از حدود نیم قرن با چالشی جدی روبرو شده است.
مدیر کل ورزش استان تهران گفت: انتظار ما از همه هیات‌های میزبان این است که از همه توان و امکانات خود برای برگزاری شایسته مسابقات بهره ببرند و این رقابت‌ها در سطح کیفی بالایی برگزار شود.
مهاجم جوان پرسپولیس دچار مصدومیت جدی شد تا حضورش در نیم فصل اول لیگ برتر بیست و سوم در هاله ای از ابهام قرار گیرد.
خورخه ماس، رئیس و یکی از مالکین باشگاه اینتر میامی، دیشب تایید کرد که جوردی آلبا را نیز به خدمت خواهند گرفت.
باشگاه بروسیا دورتموند برای پر کردن جای خالی جودی بلینگام قصد خرید وارن زئیر امری را دارد.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: طی چهار روز آینده در غالب نقاط کشور جوی آرام پیش‌بینی می‌شود.
به نظر می رسد بعد از 4 سال جودوی ایران به مرز خروج از تعلیق رسیده و کمتر از سه ماه دیگر جودوکاران در بازی های آسیایی رقابت می کنند.
یک آلمانی که در انگلیس بازی می‌کرد و یک انگلیسی که در آلمان بازی می‌کرد، در اسپانیا به هم خواهند رسید.
یک آلمانی که در انگلیس بازی می‌کرد و یک انگلیسی که در آلمان بازی می‌کرد، در اسپانیا به هم خواهند رسید.
مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی با اشاره به وجود بیش از یک و نیم میلیارد تن ذخایر معدنی در بلوک مرکزی ایران گفت: توسعه و جهش جدی در بخش معدن و صنایع معدنی نیاز به فعال سازی تمامی ظرفیت ها دارد.
جودی بلینگام، ستاره دورتموند، که جدایی‌اش از این تیم قطعی شده بابت از دست رفتن قهرمانی بوندس لیگا از هواداران عذرخواهی کرد.
Plan B غرب نسبت به ایران، طیفی از عناصرمختلف را در بر دارد که یکی از آن‌ها بلندکردن چوب مخالفان حاکمیت است. ماهیت یک حکومت برای غربی‌ها اصل نیست، کما اینکه چین در عمل با یک گروه ۲۲ نفره رهبری می‌شود. اصل در تنظیم پایدارمنافع مشترک است. دموکراسی در داخل کشور‌های غربی یک اصل جدی، متقن و مورد‌تفاهم است، اما در سیاست خارجی، اهرمی تنومند و جذاب برای فشار است. امر سهمگین تئوریکی که چینی‌ها نیم قرن پیش شروع کردند، این بود که اول غرب را طی ۳۰ سال به خود وابسته کردند
به بهانه دیدار ملوان و استقلال، سرمربیان این دو تیم بیشترین محرومیت را در نیم فصل اول مسابقات تجربه کرده‌اند.
به بهانه دیدار ملوان و استقلال، سرمربیان این دو تیم بیشترین محرومیت را در نیم فصل اول مسابقات تجربه کرده‌اند.
به نظر می‌رسد تراکتور با ورود جدی به نقل و انتقالات، تبدیل به مدعی جدید نیم فصل خواهد شد‌.
سرانجام اینکه، دولت و حاکمیت باید این واقعیت جدی را در نظرداشته باشد که در نیم قرن اخیر، این سرمایه اعتماد مردم بوده که کشور را از گذرگاه‌های سخت عبور داده و لذا حفظ این سرمایه بزرگترین وظیفه حاکمیت است.
تبریز- تبریز یک شهر لرزه‌خیز است که تاکنون زلزله‌های بزرگی را به خود دیده و چندین بار هم ویران شده است؛ بنابراین مسئولین ارگان‌ها به اقدامات پیشگیرانه باید توجه ویژه‌ای داشته باشند.
جدی شدن مصدومیت مهاجم استقلال می‌تواند او را تا نیم فصل و یا حتی تا پایان فصل خانه نشین نماید.
جدی شدن مصدومیت مهاجم استقلال می‌تواند وی را تا نیم فصل و یا حتی تا پایان فصل خانه نشین نماید.
موسسه جودی اعلام کرد صادرات نفت عربستان با افزایش ۱۸۰ هزار بشکه ای در ماه ژوئن به ۷ میلیون ۳۸۰ هزار بشکه در روز رسید.
«تاکید ایرانی ها بر دریافت تضمین از طرف آمریکایی کاملا جدی است. شاید یک دلیل اصلی این مساله این باشد که ایرانی ها نیم‌نگاهی به انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا دارند و احتمال بازگشت مجدد ترامپ به کاخ سفید را کم ارزیابی نمی کنند. موضوعی که اگر رنگ واقعیت به خود بگیرد عملا موجب خواهد داشت تا توافق احتمالی که در شرایط کنونی حاصل می شود، عمری بیش از دو یا نهایت سه سال نداشته باشد. از این رو، ایرانی ها سعی دارند تا مزایا و منافعی را که از توافق برجام می برند، تا جای ممکن به حداکثر برسانند.»
آیت‌الله جوادی آملی گفت: شعار رسمی مرگ بر شاه بود. چه وقتی؟ نه و نیم صبح! ده شد و کودتا شد و مصدق به زندان افتاد و کابینه اش به زندان افتادند و بعد از ظهر زاهدی روی کار آمد و دولت زاهدی تشکیل شد، همین مردم همین مرگ بر شاه را به ( جاوید شاه ) تبدیل کردند!!
یک کارشناس بازار مسکن گفت: افزایش شش درصدی ماهیانه قیمت خانه در شرایطی رخ داد که بازارهای طلا، ارز و بورس، رشدی متناسب با تورم نداشتند و به همین خاطر بخشی از سرمایه‌ها به منظور حفظ ارزش پول وارد بازار مسکن شد اما اگر دولت بتواند تحرکی در حوزه ساخت و ساز ایجاد کند قیمت مسکن تا حدودی کنترل می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ