رئیس دیوان عدالت اداری گفت: انتصاب رئیس سازمان اداری استخدامی کشور برخلاف مفاد ماده ۴۷ قانون مدیریت خدمات کشوری است و ۶۵ درصد از اعضای هیئت عمومی دیوان عدالت اداری معتقد به ابطال حکم انتصاب رئیس سازمان اداری و استخدامی بودند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس قوه قضائیه گفت: خیلی اوقات از طرف رئیس دیوان عالی کشور نسبت به رای صادر شده از سوی دیوان درخواست ماده ۴۷۷ می‌شود، یعنی این حکم خلاف شرع بیّن صادر شده است. چرا در دیوان عالی کشور حکم و رای خلاف شرع بیّن باید صادر شود که بعد از آن رییس دیوان عالی درخواست ماده ۴۷۷ کند؟
ایران نوشت: نباید اینگونه تلقی شود که در یک جرم مشترک، یعنی بی حجابی، اگر فرد بی حجاب، سلبریتی باشد، صرفاً به جریمه نقدی محکوم می‌شود یا اینکه حداکثر باید خود را به یک کلینیک روانشناسی معرفی کند، اما اگر این زن، سلبریتی نباشد و به اصطلاح، جزو مردم عادی باشد، ممکن است به یک ماه شستن اموات محکوم شود!
بدترین نکته درباره ماجرای ابطال حکم انتصاب معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان استخدامی کشور، نوع مواجهه دولت با رای دیوان عدالت اداری است.
کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در حکمی عجیب بعد از اعتراض مدیر تیم پرسپولیس به شرایط نقل و انتقالات و سقف تعیین شده، رای به محرومیت 20 روزه افشین پیروانی داده است.
پرونده این جنایت با صدور کیفرخواست به شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا احمد به اتهام قتل، اخفای جسد و دفن غیرقانونی جسد و عاطفه به اتهام معاونت در جنایت، اخفای جسد و معاونت در دفن غیرقانونی و میثم به اتهام مشارکت در دفن غیرقانونی محاکمه شوند.
مشاور عالی رئیس قوه قضائیه گفت: باید تصویر خود را از قوه قضائیه معقول کنیم چرا که قوه قضائیه دستگاه وسیعی است و روزانه به هزاران پرونده مردم رسیدگی می‌کند.
این گزارشی است که از صحبت با تیم داوری و همچنین گریزی بر گزارش داوری شهرآورد در مورد دلایل اخراج ساپینتو و همچنین محرومیت او تهیه شده است.
حکم اعدام حبیب فرج‌الله چعب، ملقب به «حبیب اسیود» سرکرده گروهک تروریستی حرکة النضال صبح امروز -شنبه ۱۶ اردیبهشت- به اجرا درآمد
سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه پس از اعلام رأی پرونده هواپیمای اوکراینی شبهاتی مبنی براینکه چرا اسامی محکومان انتشار نیافته و یا چرا حکم اعدام برای محکومان صادر نشده است، گفت: رأی بدوی اعلام شد و رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح تهران نیز توضیحات لازم را در این باره اعلام کرد مگر اینکه برخی نخواهند به اظهارات، دقت لازم را داشته باشند.
محسن اسدی‌لاری پدر دو قربانی هواپیمای اوکراینی گفت: تعداد زیادی از اسامی را در جریان دادگاه به آن رسیدیم و خواستیم از آن‌ها تحقیق شود، اما این کار انجام نشد. ما معترض هستیم که چرا این کار را انجام نداده‌اید. ما بار‌ها برای آن‌ها خواندیم و نوشتیم از فرمان حضرت امیر که قاضی باید صبورترین و پرانگیزه‌ترین فرد برای کشف حقیقت باشد، اما به هر دلیلی رعایت نشد و نهایت این شد که با حکمی بسیار سبک روبه‌رو هستیم.
روزنامه جوان نوشت: وقتی نگاه دشمن به حجاب زنان این مرز و بوم حکم پرچمی را دارد که همواره در اهتزاز است و همچون موشک به سمت دشمن شلیک می‌شود، باید هم کشف حجاب را علاوه بر حرام شرعی، یک حرام سیاسی دانست.
سخنگوی قوه قضاییه درباره «وحید اشتری» گفت: او تعدادی پرونده دارد و باید مطابق قانون تجمیع شود و برعهده مرجع قانونی صادر کننده حکم قطعی است. آقای وحید اشتری بداند که رسیدگی دستگاه قضایی منطبق با قانون و موازین شرعی است.
چرا دست تاج به امضای حکم حبیب کاشانی نمی‌رود؟
مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت‌وگو با رسانه رسمی این باشگاه نسبت به حکم شب گذشته کمیته انضباطی واکنش نشان داد.
احمد خاتمی گفت: بسیاری از اغتشاشگران چند عنوان فقهی داشتند، محارب، باغی، مفسد فی الارض و قاتل و آنگاه وقت اجرای حکم خدا بمباران انتقاد می‌شود، البته انتقاد آزاد است، ولی چرا وقتی محارب اعدام می‌شود سر و صدا به راه می‌اندازند، شهیدان عجمیان و آرمان را ده‌ها نفر محاصره کرده بودند و با زجر کشتند و نفس‌شان هم در نمی‌آید.
دبیر کمیته ملی المپیک امروز با تعجب درباره این موضوع که چرا حکم حبیب کاشانی در فدراسیون فوتبال امضا نمی‌شود، صحبت کرد.
چرا فدراسیون فوتبال حکم حبیب کاشانی را نمی‌دهد؟
دبیرکل کمیته ملی المپیک اعلام کرد رییس فدراسیون فوتبال برخلاف توافق صورت گرفته حکم سرپرستی حبیب کاشانی در تیم امید را ابلاغ نکرده است.
نقد حقوقی یعنی به چالش کشیدن اصحاب قدرت با ابزار مشروعیت‌دهی به قدرت، یعنی قانون. نقد‌های آقای برهانی در خصوص حکم اعدام شکاری چالشی اساسی در ادامه این روند ایجاد کرد.
ژاوی می گوید تصور نمی کرد فردا روبرت لواندوفسکی را در دربی در اختیار داشته باشند و متعجب است که چرا تعلیق محرومیت او اینقدر دیر اعلام شد.
عضو مجلس خبرگان در پایان خطاب به قوه قضائیه و قضات پیشنهاد داد: برای محاکمه اغتشاشگران از حکم بغی به جای محاربه استفاده کنند. بغات کسانی هستند که برای براندازی نظام اسلامی به میدان می‌آیند و حکم بغات از محارب به مراتب سخت‌تر است چرا که محارب فقط به ارعاب مردم می‌پردازد و کاری به نظام اسلامی ندارد.
شکست در اولین بازی هیچ‌گاه حکم به حذف تیمی نداده و نیز پیروزی در آن هرگز جواز صعود به مرحله بعد را امضا نکرده است. کما اینکه تیم شایسته ایران در سال 2018 نیز علیرغم پیروزی در بازی اول با بدشانسی محض از رسیدن به جمع 16 تیم برتر بازماند.
علاقه‌مندان کشتی در ایران در انتظار پاسخ به این سوال هستند که چرا حسن یزدانی به تیلور باخت.
حکم بازرسی بدون مهر و موم نشان می‌دهد که دادستان‌ها در حال بررسی ارتکاب سه جرم احتمالی هستند: نقض قانون جاسوسی، ممانعت از اجرای عدالت و رسیدگی کیفری به سوابق دولتی.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ