مشاور رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران در امور رسانه و روابط عمومی منصوب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر جهاد کشاورزی، جانعلی بهزادنسب را به سمت «مشاور عالی و دستیار وزیر» منصوب کرد.
طی حکمی از سوی نصرالله پریچهره، مجتبی قدمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون جودو شد.
سرپرست مدیرعاملی استقلال طی حکمی مشاور رسانه‌ای خود را در این باشگاه انتخاب کرد.
انتخاب اردوغان برای وزارت خارجه در ترکیه با رضایت و اتفاق نظر همراه شده است. رسانه‌های ترکیه در این چند روز تأکید بسیاری بر سوابق دیپلماتیک فیدان کرده‌اند: مشاور وزیر خارجه اسبق (داوداوغلو)، مشاور سفیر ترکیه در استرالیا، رئیس آژانس توسعه و هماهنگی ترکیه، عضو هیئت مدیره آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، معاونت ریاست دستگاه اطلاعات و در نهایت ریاست این دستگاه از سال ۲۰۱۰.
مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور اظهار داشت: نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ دهه اول خردادماه ۱۴۰۲ در سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود و پس از آن شرایط انتخاب رشته برای داوطلبان مجاز اعلام می‌شود.
محسن سلاجقه به عنوان مشاور مدیریت باشگاه مس رفسنجان معرفی شد.
مشاور رئیس کمیته ملی المپیک و مدیر حوزه ریاست طی حکمی از سوی رئیس کمیته ملی المپیک منصوب شد.
مشاور قالیباف در پاسخ به معاون اجرائی رئیسی که گفته بود «مجلس مسیر دیگری برای انتقال پیام‌های جانبی انتخاب کند» نوشت: به جای مقصریابی ناتوانی ها را برطرف کنید.
رئیس فدراسیون شطرنج طی حکمی اقدام به انتصاب مشاور و ناظر بر اردوهای تیم ملی کرد.
مشاور دربار پادشاهی سعودی و مشاور رئیس جمهور فرانسه در خصوص تأثیرگذاری توافق ایران و عربستان بر انتخاب رئیس‌جمهور لبنان رایزنی کردند.
مشاور رسانه‌ای فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست منصوب شد.
با حکم رئیس فدراسیون فوتبال، حمیرا اسدی به عنوان مشاور تاج انتخاب شد.
رئیس کمیته ملی پارالمپیک با صدور دو حکم جداگانه اقدام به تعیین مشاور برای خود کرد.
زعیم‌زاده نوشت: «ظاهرا آقای حجت عبدالملکی در جایگاه رئیس مناطق آزاد، فرزند امام جمعه کیش را به عنوان مشاور انتخاب کرده‌اند، ایشان را نمی‌شناسیم اما آقای عبدالملکی را خوب می‌شناسیم.»
رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی با صدور پیامی انتصاب سردار حسین اشتری به عنوان مشاور عالی محترم رئیس ستادکل نیروهای مسلح در امور امنیتی انتظامی را تبریک گفت.
رئیس فدراسیون فوتبال سومین مشاور خود را انتخاب کرد. افرادی که علی‌رغم تفکر موجود، در تصمیمات نقش دارند.
معاون اسبق باشگاه استقلال به عنوان مشاور عالی رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب شد.
رئیس فدراسیون فوتبال با صدور حکمی یکی از مدیران سابق این فدراسیون را به عنوان مشاور خود انتخاب کرد.
سید علیرضا محسنی مشاور اجرایی کنفدراسیون آسیا و اقیانوسیه ورزش های ناشنوایان شد.
با حکم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر سیده عاطفه موسوی به سمت مشاور وزیر در امور بانوان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منصوب شد.
بعد از انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال و همچنین محمد مهدی نبی و منصور قنبرزاده به عنوان نایب رئیسان اول و دوم فدراسیون، حالا همه منتظر تعیین تکلیف مهدی تاج در خصوص انتخاب نایب رئیس سوم زنان هستند.
مشاور رئیس و مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: نتایج اولیه در ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ اعلام شد و از تعداد ۶۴۷ هزار و ۲۰۹ داوطلب شرکت کننده در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۱ تعداد ۴۵۰ هزار و ۴۲۲ نفر مجاز به انتخاب رشته شدند.
حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه طی حکمی آقای «محمد صادق فضلی» را به سمت مشاور وزیر و مدیرکل وزارتی وزارت امور خارجه منصوب کرد.
مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: جداول رشته محل‌های جدید و اصلاحات رشته محل‌ها در دو بخش «پذیرش با آزمون» و «پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی» در اطلاعیه سازمان سنجش اعلام شده و داوطلبان این آزمون می‌توانند در مهلت مقرر پس از مطالعه دقیق دفترچه‌های راهنمای انتخاب رشته و مندرجات این اطلاعیه تا پایان روز شنبه ۲۲ مرداد به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به انتخاب رشته خود اقدام نمایند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ