منصور قنبرزاده نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال گفت: اردوی تیم ملی در اتریش با کادر جدید برگزار می شود و کیروش ظرف یکی دو روز آینده در تهران خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تقابل ایران – قطر در مسیر قهرمانی در جام ملت های 2023 می تواند یکی از اتفاقات جذاب این دوره از بازی ها در دوحه باشد.
تراکتور با خمس از نظر فنی تبدیل به تیم خوبی شده بود و به نظر می رسد فصل آینده یکی از تیم های حاضر در جمع مدعیان قهرمانی خواهد بود.
شاید عدم فعالیت گسترده‌اش در فضای مجازی در آن برهه خاص که قرار بر انتخاب سرمربی بود، کمک شایانی به امیر کرد تا پس از حذف یکی، دو چهره مدعی از‌جمله علی دایی و یحیی گل‌محمدی، نیمکت تیم ملی به او سپرده شود. قلعه‌نویی فعلا فرصت دارد تا تیم را آن‌طورکه خودش می‌خواهد ارنج کند و نشان دهد انتقاداتی که از کارلوس کی‌روش در گذشته می‌کرده چندان بی‌اساس نبوده است.
می‌توان به وضعیت دو مربی خارجی که زمان زیادی از خداحافظی‌شان از فوتبال ایران نمی‌گذرد از زاویه‌ای دیگر نگاه کرد. دو مربی‌ای که یکی در سطح ملی و دیگری در عرصه باشگاهی فعالیت کردند، ابتدا محبوب بودند و بعدا با جایگاهی متفاوت از فوتبال ایران جدا شدند. کارلوس کی‌روش و آندرئا استراماچونی مربیان مورد بحث در این بخش هستند. دو مربی‌ای که ابتدا با تیپ و هیبت جذاب به دل تماشاگران فوتبال نشستند و بعد با ارائه بازی‌های خاص، کیفیت فنی را به نمایش گذاشتند، ولی خواسته یا ناخواسته تبدیل به مربیانی دوست‌نداشتنی در درازمدت شدند
درحالی‌که رو‌زنامه‌های قطری بعد از یکی-دو روز نوشتن درباره این ماجرا، سکوتی کامل در این باره کرده‌اند، با ادیتور روزنامه استاد دوحه، عبدالعزیز، صحبت کردیم. او روزنامه‌نگاری باسابقه و اهل مصر است که سال‌هاست در تحریریه استاد دوحه می‌نویسد.
یک روزنامه کشور قطر مدعی شد که کار‌های سرمربیگری سرمربی تیم ملی ایران در قهرمان آسیا تکمیل شده است.
تنها مربی ایرانی کادر فنی تیم ملی ایران با حضور در یکی از برنامه های تلویوزیون صحبت هایی مطرح کرد که در نوع خودش جالب توجه است.
احمد نوراللهی یکی از مهره های تاثیرگذار تیم ملی به حساب می آید.
احمد نوراللهی یکی از مهره های تاثیرگذار تیم ملی به حساب می آید.
یکی از جذابیت های فوتبال نه تنها برای تماشاگران بلکه برای فوتبالیست ها هم اتفاقات غیر قابل پیش بینی آن است.
آخرین تصمیمات تاکتیکی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران قبل از جام‌جهانی قطر نشان از نیمکت نشینی یکی از چهره های امیدوار در خط دفاعی دارد.
کارلوس کی‌روش در تمرینات یکی دو روز گذشته از زوج شجاع خلیل زاده و حسین کنعانی‌زادگان در پست دفاع وسط استفاده کرده است.
کارلوس کی روش در یکی دو هفته اخیر خیلی نرم و بی سرو صدا روی نام 5 بازیکن تیم ملی قلم قرمز کشیده است.
وقتی خبر آمد که محبی نیز به همراه دو استقلالی دیگر از فهرست تیم ملی کنار گذاشته شده و در اردو حضور ندارد، برای هواداران استقلال این پرسش بزرگ به وجود آمد که چرا و به چه دلیل چنین بازیکن باکیفیتی که در هفته‌های اخیر بی‌گمان به یکی از آماده‌ترین بازیکنان استقلال تبدیل شده، جایی در ترکیب تیم ملی ندارد؟
رفتار و تصمیمات سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نهمین سال حضورش در راس کادر فنی نشان از تفاوت های مشهود او نسبت به دوران هشت سال حضورش در این تیم دارد که اتفاق مثبتی خواهد بود.
هافبک ملی پوش پرسپولیس پس از مصدومیت در بازی های لیگ برتر همچنان یکی از بازیکنان حاضر و فعال در اردوی شاگردان کارلوس کی روش است.
روزبه چشمی یکی از 16 بازیکن داخلی است که به اردوی آماده سازی تیم ملی دعوت شده تا مورد ارزیابی فنی قرار گیرد.
روزبه چشمی یکی از 16 بازیکن داخلی است که به اردوی آماده سازی تیم ملی دعوت شده تا مورد ارزیابی فنی قرار گیرد.
مهاجمانی که تا دیروز در کنار هم یکی از طلایی ترین زوج‌های خط حمله ایران را می‌ساختند، امروز برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم ملی باید با هم رقابت کنند.
یکی از سؤالات بزرگ بعد از این دو بازی امکان همکاری آزمون و طارمی کنار یکدیگر است. اولین بار کی‌روش طارمی را به تیم ملی دعوت کرد و در حالی که آزمون مهاجم نوک تیم ملی بود، از این بازیکن در پست گوش چپ استفاده کرد. آن‌ها در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ همکاری فوق‌العاده‌ای داشتند و بعد از آن در دوره ویلموتس و اسکوچیچ هم بار‌ها کنار هم به زمین رفتند. در اردوی اتریش، اما آن‌ها یک دقیقه نیز کنار هم بازی نکردند.
یکی از نکات امیدوار کننده تیم ملی در بازی دیشب با اروگوئه نمایش خوب مردان دفاعی بود.
تیم ملی در بازی با اروگوئه موقعیت های خوبی را روی دروازه حریف ایجاد کرد و در نهایت با استفاده از یکی از موقعیت ها به گل رسید.
ستاره این روزهای تراکتور یکی از خط خورده های اخیر لیست کی روش بود.
جالب اینکه جواد نکونام همین دو ماه پیش یکی از گزینه های ایرانی سرمربیگری تیم ملی در صورت اخراج اسکوچیچ بعداز اردوی قطر بود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ