تعویق مجدد انتخاب سرمربی تیم ملی جوانان بخاطر مشغله پرویز مظلومی!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آقای میراسماعیلی را وزارت ورزش تعلیق کرده و اکنون نیز مرجع مزبور است که صلاحیت انتصاب مجدد را دارد که تاکنون نیز حکمی مبنی بر انتصاب ایشان از سوی وزارت ورزش و جوانان صادر نشده است و وظیفه دادگاه کیفری، صرفا رسیدگی به ارتکاب جرم از ناحیه متهم است.
تعویق شروع لیگ برتر بخاطر ورود خانم‌ها
جلسه شورای عالی نظارت برای بررسی انتخاب حسین سلاح ورزی به ریاست اتاق بازرگانی ایران که قرار بود امروز(شنبه) صبح برگزار شود به روز دوشنبه موکول شد.
مجمع انتخاباتی فدراسیون بولینگ و بیلیارد در حضور نماینده آسیا و برای دومین بار متوالی لغو شد اما اینبار با همراهی و موافقت اعضا و عنوان کردند «تنفس»!
سخنگوی کاخ ریاست جمهوری کنیا اعلام کرد که رئیس جمهور ایران سفر خود به این کشور را به زمانی دیگر موکول کرده است.
سخنگوی کاخ ریاست جمهوری کنیا اعلام کرد که رئیس جمهور ایران سفر خود به این کشور را  به زمانی دیگر موکول کرده است.
زمان برگزاری بازی‌های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا سه ماه به تعویق افتاد.
وینیسیوس، ستاره برزیلی رئال، فردا باید در دادگاهی در اسپانیا شرکت کرده و علیه توهین‌کنندگان به او در ورزشگاه مستایا شهادت بدهد ولی او خواهان تعویق دادگاه شده چون در تعطیلات به سر می‌برد.
وینیسیوس، ستاره برزیلی رئال، فردا باید در دادگاهی در اسپانیا شرکت کرده و علیه توهین‌کنندگان به او در ورزشگاه مستایا شهادت بدهد ولی او خواهان تعویق دادگاه شده چون در تعطیلات به سر می‌برد.
وزیر خارجه مراکش به مسأله به تعویق افتادن مجدد نشست میان کشورهای عربی و رژیم صهیونیستی در این کشور واکنش نشان داد.
طی تصمیمی از سوی کنفدراسیون بوکس آسیا، رقابت‌های قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا که قرار بود اواخر تیر ماه آغاز شود به تعویق افتاد.
محمد کریمی که در اواخر بازی به میدان آمده بود بعد از ده نفره شدن تیم ملی مجددا تعویض شد.
رئیس مجلس ملی پاکستان در پیامی به محمد باقر قالیباف، انتخاب مجدد وی به ریاست مجلس شورای اسلامی را تبریک و بر نقش مهم مجالس دو کشور در تعمیق روابط فی مابین تاکید کرد.
جنجال بر سر بالون جاسوسی چین بر فراز آمریکا همچنان ادامه دارد؛ فایننشال تایمز به نقل از منابع چینی فاش ساخت بار دیگر سفر وزیر خارجه آمریکا به چین به تعویق افتاد.
کیلیان امباپه هنوز به پاریس برنگشته و فردا نباید منتظر دیدار مجدد او و لیونل مسی در جریان بازی با آنژه باشیم.
به‌دنبال کشف یک وسیله انفجاری در مجاورت فرودگاه بین‌المللی پایتخت برزیل، وزیر دادگستری آتی این کشور از ارزیابی مجدد تدابیر امنیتی مراسم تحلیف رئیس جمهور جدید برزیل خبر داد.
علیرضا بیرانوند پس از برخورد با مجید حسینی و مصدومیت از ناحیه بینی در ابتدای دیدار ایران و انگلیس با سیدحسین حسینی تعویض شد. تیم ملی فوتبال ایران در اولین بازی خود از در جام جهانی ۲۰۲۲ مقابل انگلیس قرار گرفت، ولی شروع بدی داشت و با نتیجه ۶ بر ۲ شکست خورد.
دادگاه فدرال عراق امروز با صدور بیانیه ای اعلام کرد که در روز چهارشنبه آینده درباره انحلال پارلمان تصمیم می‌گیرد.
منابع عراقی از تعویق مجدد جلسه دادگاه فدرال عراق درباره بررسی دعوای انحلال پارلمان عراق خبر دادند.
بازی تعویق مجدد در شب انتخابات کمیته المپیک!
رأی پرونده شکایت لئاندرو پادوانی بازیکن برزیلی و سابق استقلال از این باشگاه به شکل عجیبی و برای یک بار دیگر به تعویق افتاد.
با وجود مهلت یک هفته‌ای رئیس جمهور به سازمان برنامه به منظور صدور تضمین‌نامه نرخ سود تسهیلات مسکن روستایی، پس از گذشت 60 روز هنوز این سازمان تضمین‌نامه‌ای صادر نکرده است.
شیراز - رقابتهای والیبال نوجوانان پسر منطقه ۳ کشور با حضور ۸ تیم در شیراز از امروز آغاز شد.
اعضای هیات اجرایی بدون فدراسیون (کیهانی، شایسته، عبدی افتخاری، علیرضا رحیمی و علی دادگر) خواستار این شدند دو پست خبره ورزشی به این گروه پنج نفره تعلیق بگیرد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ