اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در پی تعویق جام بین‌المللی شاهد، طی روزهای آینده استارت خواهد خورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طالب ریکانی پس از گلی که به فولاد زد، مورد تشویق هواداران تیمش قرار گرفت:
وزیر خارجه آمریکا از تعلیق برخی کمک‌های خارجی واشنگتن به دولت نیجر در پی وقوع کودتا علیه رئیس جمهور برکنار شده این کشور خبر داد.
در پی تعلیق کمک‌های فرانسه به نیجر، رهبر کودتاگران این کشور اعلام کرد صادرات طلا و اورانیوم به فرانسه را متوقف کرده است.
طی روز‌های گذشته تصاویری از کشف حجاب کارمندان شرکت ازکی (خرید بیمه‌نامه) منتشر شد و در پی این هنجارشکنی، نهاد ناظر ورود کرده و پس از بررسی همه جوانب این ماجرا تصمیم گرفت که فعالیت این شرکت تا بررسی نهایی موضوع تعلیق شود.
در پی میزبانی چند نماینده مجلس ایتالیا از سرکرده گروهک تروریستی منافقین در پارلمان این کشور، سفیر ایتالیا در تهران به وزارت امور خارجه احضار و به وی گفته شد که میزبانی از یک جنایتکار تروریست، مصداق بارز ترویج و تشویق تروریسم است.
در پی سقوط‌های مرگبار اخیر، رئیس ستاد ارتش آمریکا به منظور آموزش بیشتر خلبان‌ها، دستور تعلیق تمام پروازها را تا اطلاع ثانوری صادر کرد.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پی وقوع یک رخداد خطرناک امنیتی سفرش به آلمان که قرار بود امروز انجام شود را به تعویق انداخت.
بنا به اعلام یک رسانه چاپ ترکیه، حزب عدالت و توسعه این کشور قصد ندارد به دلیل وقوع زلزله زمان برگزاری انتخابات آتی را تغییر دهد.
ارتش آمریکا  به کار گیری جنگنده های اف-۳۵ خود را در پی سقوط یکی از این نوع جنگنده ها، به حالت تعلیق درآورد.
در پی انتقاد شدید سیاستمدار عراقی از نماینده دبیر کل سازمان ملل متحد در عراق و سفیر ایالات متحده آمریکا در بغداد، طی پستی در توئیتر، این شرکت، حساب کاربری وی را تعلیق کرد.
در پی معاملات روز گذشته ۹ نماد با پیام ناظر تعلیق شدند. این نماد‌ها کدامند و تا چه زمانی تعلیق خواهند بود؟
تعویض ششم تیم ملی و حضور سردار آزمون به جای احمد نوراللهی، سوالات زیادی را در پی داشت.
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران و مذاکره کننده ارشد این کشور گفت: اجرای تعهدات پادمانی ذیل معاهده ان پی تی توسط ایران، امری ضروری و فوری بوده که به تعویق نیز افتاده است.
در پی تعویق سفر ولیعهد عربستان سعودی به اسلام آباد، مقامات پاکستانی اعلام کردند تعویق زمان این سفر هماهنگ شده بوده است.
در جریان پیروزی امروز پی اس جی برابر لوریان، کیلیان امباپه به دلیل مصدومیت در دقیقه 85 تعویض شد.
وزیر امور خارجه فرانسه امروز بدون اشاره به اقدامات خصمانه اوکراین علیه روسیه ادعا کرد که مسکو با تعلیق توافق انتقال غلات در پی «تشدید» بحران غذایی در جهان است!
در پی معاملات روز گذشته ۳ نماد با پیام ناظر تعلیق شدند. این نماد‌ها کدامند و تا چه زمانی تعلیق خواهند بود؟
در پی اعلام جرم علیه برخی از سلبریتی‌ها به جهت تشویق به اغتشاش و هم‌صدایی با دشمن، محمود شهریاری مجری سابق صدا و سیما با صدور دستور قضائی ساعتی پیش بازداشت شد.
استراماچونی که به ایران آمد و هدایت استقلال را برعهده گرفت بنای فوتبال سه دفاعه را در تیم آبی محکم کرد.
در پی ورود گروهی از طرفداران صدر به مقر هیئت دولت در کاخ حکومتی در بغداد، جلسات هیئت دولت به دستور الکاظمی تا اطلاع ثانوی به تعلیق درآمده است.
به نوشته وبگاه «ترکیش پرس» بر اساس اعلام وزارت حمل و نقل و زیرساخت ترکیه روز یکشنبه پرواز‌های خطوط هوایی به ایران و افغانستان را در پی شیوع ویروس کرونا به حالت تعلیق درآورد.
مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات)، شرط پرداخت سود به سهامداران روش غیر مستقیم سهام عدالت را اعلام کرد.
وثایق قابل اخذ برای یک وام ۲۰۰ میلیونی
غربی‌ها با سوء استفاده، یک مقوله را در چندین مرحله اطلاع رسانی می کنند که شامل مراحل نصب و راه‌اندازی و برداشت می شود ولی در اصل، همه این فرایندها باید در یک خبر جای گیرد که غرب با شیطنت رسانه ای روندی سوء استفاده گرایانه را پی گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ