اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خبر بازداشت چند نفر از مدیران ستاد اجرایی فرمان امام تکذیب شد.
در جریان مجموعه‌ای از تیراندازی‌ها در نیویورک واقع در آمریکا، ۲ نفر کشته و چندین تَن مجروح شدند.
پرسپولیس دوباره دنبال مهاجم خارجی افتاده و حتی برخی از معرفی مدافع چپ و گلر خارجی به کادر فنی این تیم خبر می‌دهند.
آمار‌های جهانی نشان می‌دهد که مصرف الکل سالانه ۳ میلیون نفر را در سراسر دنیا به کام مرگ می‌کشاند همچنین منجر به معلولیت و از دست رفتن سلامت میلیون‌ها نفر می‌شود.
این منبع آگاه تاکید کرد: در تحقیقات ‌اولیه مشخص شد که این افراد بدون استناد و داشتن مدارک قانونی ‌و صرفا با هدف ایجاد التهاب و آشوب در استان سیستان وبلوچستان دست به انتشار این شایعه زده بودند که پرونده قضایی برای آنها تشکیل شده است.
تجمع‌های دوستانه چند نفر بین شیعه و سنی در مدینه النبی، تصاویری از وحدت و یکپارچگی در بین جامعه مسلمانان است؛ الگویی که باید از حج به سراسر دنیای اسلام منتقل شود. بابت همین، اینجا در شهر رسول الله اگر بحثی هم شکل بگیرد دو ویژگی دارد؛ یک دوستانه است، دو جهت رسیدن به حقیقت است. همین بصیرت و درکِ موضوع وحدت، سبب شده که شاهد شکل‌گیری اجتماع دوستانه شیعیان و اهل‌سنت در گوشه و کنار این شهر باشیم؛ درکنار هم می‌ایستیم، می‌نشینیم، اقامه نماز می‌کنیم و عکس یادگاری میگیریم.
درحالی‌که شمار زائران اعزامی از ایران به عربستان به مرز ۳۰ هزار نفر رسیده است، سازمان حج و زیارت بر لزوم رعایت مقررات این کشور به ‌ویژه در حرم‌ها و فرودگاه‌ها تاکید کرد.
مرکز اصلی اداره و سیاست‌گذاری این کانال‌های تلگرامی به‌دست عناصری در یکی از کشور‌های معاند بوده و تأثیرگذاری مستقیمی در افزایش نرخ‌گذاری کاذب دلار در هفته‌های گذشته داشته‌اند.
در حال حاضر سازمان وظیفه عمومی فراجا ماموریت اجرای قانون خدمت وظیفه عمومی و مقررات مربوط به آن را برعهده دارد و سربازان مورد نیاز در دیگر نیرو‌های مسلح نظیر ارتش، سپاه، وزارت دفاع و ... را نیز تامین می‌کند.
معاون امنیتی وزیر کشور گفت: بر اساس اقدامات اطلاعاتی و تحقیقاتی دستگاه‌های اطلاعاتی برخی افراد در ۵ استان دستگیر شده‌اند و دستگاه‌های مربوطه مشغول تحقیق و بررسی کامل هستند.
جاماندگان سهام عدالت شامل افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی مثل کمیته امداد، سازمان بهزیستی و سه دهک درآمدی جامعه کارگران می‌شوند.
مسئول روابط عمومی اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان کرمانشاه از مصدومیت چهار نفر براثر زلزله صبح امروز شهرستان‌های غربی استان خبر داد و گفت: این چهار نفر در شهرستان قصرشیرین مصدوم شدند.
شاگردان خمس در حضور تماشاگران خود توانستند به یک پیروزی شیرین مقابل فولاد دست یابند.
مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی گفت: از ۱۰ فروردین تا تاریخ ۱۰ بهمن ماه امسال، شبکه بانکی کشور به ۸۰۸ هزار نفر از متقاضیان، تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به مبلغ ۱۱۱ هزار و ۴۸۰ میلیارد تومان پرداخت کرده است که این میزان رشد ۵۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.
استاندار تهران گفت: برخورداری‌های تهران زمینه مهاجرت را فراهم می‌کند و امروز با احتساب اتباع حدود ۱۸ و نیم تا ۱۹ میلیون جمعیت در تهران داریم و سالی حدود ۵ درصد به جمعیت استان اضافه می‌شود که این امر قابل توجه و تامل است.
شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار اعلام کرد: با ثبت‌نام بیش از ۵۸۵ هزار سهامدار در سامانه سجام توسط سمات در دی ماه، این متغیر با رشد ۱۵۵ درصدی نسبت به آذر ماه مواجه شد.
وقتی به گذشته‌ات نگاه می‌کنی، بزرگترین حسرتِ زندگی‌ات چیست؟ " کاربران ردیت خیلی زود پاسخ‌های فراوان و قابل تاملی برای این پرسش ارائه دادند که تعدادی از آن‌ها را در ادامه خواهید خواند.
با اعلام فدراسیون کشتی سفر تیم ملی کشتی آزاد به آمریکا با توجه به عدم صدور ویزای چند کشتی گیر در هاله ای از ابهام قرار دارد.
آمار نشان می دهد بیش از 250 هزار نفر سهام خود را بیمه کرده اند.
فدراسیون اتحادیه‌های تجاری عراق اعلام کرد بدون اتخاذ سیاست در راستای ایجاد اشتغال تعداد افراد بیکار در این کشور به طور سالانه افزایش خواهد یافت.
امیر هامونی مدیر بازار متشکل معاملات ارز ایران با بیان اینکه طی مدت ۲۰ روز تعیین شده برای دریافت ارز اربعین، یک میلیون و ۱۷۰ هزار نفر نسبت به دریافت ارز اربعین اقدام کردند.
مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه گفت: چند نفر در ارتباط با پرونده شهید خدایی دستگیر و برای آن‌ها قرار قانونی صادر شده است.
ستایشی درباره تحریم‌های اخیر گفت: این اقدام تنفس مصنوعی آمریکا به گروه‌های تروریستی است. توقع داریم که دستگاه‌های سیاسی با تمهیدات قانونی و تدابیر مناسب و بین المللی و قاطع بایستند و برخورد کنند.
سخنگوی قوه قضائیه از شناسایی چند نفر در ارتباط باپرونده ترور شهید صیاد خدایی خبرداد.
کاپیتان تیم ملی هندبال قرارداد خود را با باشگاه سپاهان برای ۳ فصل دیگر تمدید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ