ویژه برنامه شبکه سه با اجرای میثاقی و احمدی هم مدام حول‌وحوش تیم ملی و برد مقابل امریکا محتوا تولید می‌کرد. این حمایت تا زمان برگزاری بازی ادامه پیدا کرد، اما با وضعیتی عجیب به پایان رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی النصر، در اقدامی عجیب عرق تنش را به صورت بازیکن الهلال پاشید.
اگر حادثه خلازیر در هر کشور دیگری رخ می‌داد حداقل برخورد استعفا یا برکناری شهردار منطقه بود. اما زاکانی برای تقدیر از شهردار منطقه ۱۹ اجازه سخنرانی به او داد.
تیم ملی والیبال ژاپن به شکل و شمایلی عجیب برای قهرمانی آسیا به ایران می‌آید.
حضور استقلالی‌ها در مصاحبه‌های تصویری، منوط به رعایت کردن یکسری پروتکل ویژه شده است.
فدراسیون کشتی آمریکا از غیبت دیوید تیلور در رقابت‌های رنکینگ مجارستان خبر داد.
هواداران لیورپول نگران جدایی تیاگو آلکانتارا از این تیم شده‌اند، چرا که هافبک اسپانیایی لوگوی لیورپول را از بیو اینستاگرام خود برداشته است.
بپه ریسو، مدیر برنامه ساندرو تونالی، تایید کرد که متقاعد کردن او برای پیوستن به نیوکسل به هیچ وجه آسان نبوده است.
«کیم کارداشیان» برای اینکه لازم نباشد سال‌ها به یک عکس ناجور روی گواهینامه‌اش نگاه کند یک گروه حرفه‌ای را استخدام کرد تا بهترین تصویر ممکن را بگیرند.
به تازگی ایمیل‌هایی از سوی آمریکایی‌ها برای یکی دو بازیکن تیم ملی والیبال ایران مبنی بر ریجکت شدن درخواست ویزای آنها ارسال شده که وضعیت روحی روانی تیم ملی را در شب مسابقه آمریکا به‌هم ریخته است.
حواشی حضور تیم ملی والیبال ایران در آمریکا برای هفته سوم لیگ ملت‌ها ادامه دارد.
در برنامه‌ای که شب گذشته ـ یکشنبه ۲۱ خردادماه ۱۴۰۱ ـ با عنوان «دختران انقلاب» از شبکه سه پخش شد، گروهی از بانوان محجبه در موکبی که در ایستگاه متروی تئاتر شهر تهران برپا کرده اند، با دعوت دختران کم‌حجاب به غرفه خود آن‌ها را به داشتن حجاب دعوت کرده و با دستان خود روسری متبرک به حرم امام حسین را روی سر آن‌ها قرار می‌دهند. یکی از بانوان فعال در این غرفه خطاب به دختران مدعو به غرفه پارچه نوشته‌ای که دعای امام زمان (عج) و همچنین عبارت "این خانه در انتظار مهدی زهراست" روی آن نوشته شده را به دختران هدیه داده و می‌گوید که آن را بر سر اتاق خود نصب کنند. او می‌گوید: ما یک موکب برای امام زمان زده ایم گفتیم خانم‌ها فکر کنید آقا ظهور کرده شماها را صدا کرده، اگر امام زمان بیاد بگه اومدم شما آماده اید برید تو رکاب امام زمان؟ نکته عجیب در این گزارش صدا و سیما انتشار چهره دختران کم‌حجاب است.
بیرانوند اولین شوک را به باشگاه پرسپولیس داد
انجمن صنایع فرآورده‌های لبنی با توجه به تاخیر کارگروه تنظیم بازار، سازمان حمایت، وزارت جهاد کشاورزی در ابلاغ قیمت جدید سه محصول لبنی شیر، ماست و پنیر، خودسرانه مجوز گرانی را برای کارخانه‌ها صادر کرده است.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، فاش کرد که درخت زیتونی را بر سر تمرین تیمش برده تا درس مهمی را به بازیکنانش بدهد.
کانال خبری نورنیوز در اقدامی عجیب ویدیویی از حضور شروین حاجی‌پور منتشر کرد.
قزوین- اقدام عجیب صداوسیمای مرکز قزوین در زمان برگزاری بازی های تیم فوتبال شمس آذر باعث ایجاد چالش جدید در استان و اعلام منع ورود دوربین‌های این مرکز به ورزشگاه سردار آزادگان شده است.
توئیتر به دلیل عدم پرداخت 8 دلار، تیک آبی اکانت کریستیانو رونالدو را حذف کرد.
یک باشگاه لیگ برتری قبل از این که سرمربی جدید تیم ملی از سوی فدراسیون فوتبال معرفی شد، انتصابش را تبریک گفت!
چند روز پس از جنایت مادر کودک با اداره پلیس تماس گرفته و وانمود کرده که هنگام بردن دخترش به پارک یک فرد ناشناس او را دزدیده است.
کومور در اقدامی عجیب که با اعمال نفوذ دولت های عربی حاشیه خلیج فارس انجام شده، جنبش‌های انصارالله، اخوان المسلمین و حزب‌الله لبنان را در کنار داعش و القاعده، در فهرست تروریسم خود قرار داد.
دارنده مدال برنز المپیک در دیدار پایانی خود در مسابقات رنکینگ اتحادیه جهانی به دلیل حاضر نشدن حریف خود برنده و طلایی شد.
سیاوش یزدانی که به دلیل خطا روی لئاندرو پریرا از زمین مسابقه اخراج شد فعالیت خود را در فضای مجازی متوقف کرد.
مجری خبری صداوسیما در اقدامی عجیب تعداد جانباختگان حادثه آتش‌سوزی زندان اوین را ۴۰ نفر عنوان کرد که بعد از آن با عذرخواهی این تعداد را اصلاح کرد.
در روزهای اخیر، صداوسیما در اقدامی عجیب تصویری بدون سانسور از یک زن برهنه در خارج از کشور را نشان داد و با جملاتی کنایه‌دار اعلام کرد که معترضان و طرفداران بی‌حجابی، به دنبال چنین چیزی هستند! این تصاویر در حالی منتشر شده که صداوسیما تا آن اندازه محدود که تصویر گرگی در حال شیر دادن به بچه‌هایش مروبط به لوگوی باشگاه رم را هم سانسور کرده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ