شاهرود- معاون مدیرکل و رئیس اداره آموزش و پرورش شاهرود از نواخته شدن زنگ سپاس در ۲۳۱ مدرسه شهرستان خبر داد و گفت: طی هفته معلم ۲۵ ویژه برنامه اجرا می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بایدن هنگام نواخته شدن سرود ملی هند در مراسم پذیرایی رسمی از نارندرا مودی، نخست وزیر هند در واشنگتن، دست خود را روی قلب خود گذاشت و وقتی بایدن متوجه شد که سرود ملی هند سرود است، کم کم شروع به پایین انداختن دستش کرد تا خجالت را برطرف کند.
«میگل دیاز کانل» رئیس جمهور کوبا صبح امروز پنجشنبه به وقت محلی، در کاخ انقلاب شهر هاوانا، به شکل رسمی از سید ابراهیم رئیسی که در رأس یک هیئت‌ عالی‌رتبه سیاسی و اقتصادی به این کشور سفر کرده است، استقبال کرد. در این مراسم، پس از نواخته شدن سرود ملی دو کشور و ثبت عکس یادگاری، روسای جمهور ایران و کوبا از یگان تشریفات سان دیده و اعضای هیئت‌های عالی‌رتبه دو کشور را به یکدیگر معرفی کردند. پس از انجام مراسم استقبال رسمی مذاکرات خصوصی رؤسای‌جمهور و نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه دو کشور برگزار خواهد شد.
بشار اسد رئیس جمهوری سوریه از سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران در کاخ ملت در دمشق استقبال کرد. در بدو ورود رئیس جمهوری اسلامی ایران به کاخ ملت دمشق، مراسم استقبال رسمی از وی برگزار کرد و سپس سرود ملی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عربی سوریه نواخته و پس از آن مراسم گارد برگزار شد.
استقلال حدود 600 روز است که به تیم‌هایی با سرمربی ایرانی نباخته است.
سید ابراهیم رئیسی صبح امروز دوشنبه به طور رسمی از الکساندر لوکاشنکو رئیس جمهور بلاروس در مجموعه تاریخی - فرهنگی سعدآباد استقبال کرد. در این مراسم پس از نواخته شدن سرود ملی دو کشور، دکتر رئیسی و لوکاشنکو از یگان تشریفات سان دیده و سپس هیات‌های عالیرتبه همراه را به یکدیگر معرفی کردند. قرار است پس از پایان مذاکرات هیئت‌های عالیرتبه دو کشور ۸ سند همکاری دوجانبه در حضور روسای جمهور به امضای مقامات طرفین برسد.
«زنگ نیکوکاری» امروز در مدارس سراسر کشور با هدف ترویج فرهنگ خیر و احسان نواخته شد.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با اشاره به عملیاتی کردن طرح قاضی مدرسه گفت: قرار است در این طرح دانش‌آموزان با مسائل حقوقی، مفاهیم جرم و راهکارهای پیشگیری آشنا شوند.
مهدی تارتار امیدوار است روند شکست ناپذیری خود مقابل سپاهان را حفظ کند.
به نظر نمی‌رسد که رئال مادرید امشب کار خیلی آسانی را در دیدار برابر الاهلی در پیش داشته باشد.
آئین نواختن گلبانگ انقلاب اسلامی با حضور یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش صبح چهارشنبه در مدرسه رفاه تهران برگزار شد.
اصفهان- مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: امسال ۴۰ مدیرکل استان اصفهان همزمان با آغاز دهه فجر در مدارس حضور یافته و در راستای جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی را بازگو می‌کنند.
این الگوریتم می‌تواند» پس از تمرین روی مجموعه داده‌ای شامل ۲۸۰ هزار ساعت موسیقی، آهنگ‌هایی را تولید کند که برای توصیف «پیچیدگی‌های قابل توجه»، منطقی باشند. این سیستم می‌تواند بر روی ملودی‌های موجود، خواه همراه با سوت نواخته شوند، زمزمه شوند، خوانده شوند، یا بر روی یک ساز نواخته شوند، کار کند.
وزیر بهداشت، با تاکید بر اهمیت اصلاح سبک زندگی در راستای ارتقای سلامت جامعه، به وزیر آموزش و پرورش پیشنهاد داد تا زنگ سلامت و کتاب درسی سلامت برای دانش آموزان در نظر گرفته شود.
مشهد ـ زنگ مقاومت و ایثار همزمان با سالروز شهادت سردار سلیمانی در تمامی مدارس استان خراسان رضوی ظهر سه‌شنبه نواخته شد.
مشهد ـ زنگ هفته پژوهش و فناوری در آموزشگاه شهید حسن جلال آبادی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک مشهد مقدس در جمع دانش آموزان و با حضور مسئولین نواخته شد.
مشهد ـ زنگ هفته پژوهش و فناوری در آموزشگاه شهید حسن جلال آبادی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک مشهد مقدس در جمع دانش آموزان و با حضور مسئولین نواخته شد.
مشهد ـ زنگ هفته پژوهش و فناوری در آموزشگاه شهید حسن جلال آبادی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک مشهد مقدس در جمع دانش آموزان و با حضور مسئولین نواخته شد.
سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در مجموعه فرهنگی-تاریخی سعدآباد از "محمد شیاع السودانی" نخست وزیر عراق که در نخستین سفر غیرعربی خود به جمهوری اسلامی ایران سفر کرده است، به شکل رسمی استقبال کرد. در این مراسم پس از نواخته شدن سرود ملی دو کشور، سران ایران و عراق با ادای احترام به پرچم، از یگان تشریفات سان دیده و سپس اعضای هیئت‌های عالی‌رتبه را به یکدیگر معرفی کردند.
مشهد ـ معاون پرورشی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: زنگ استکبار ستیزی در بیش از هزار مدرسه خراسان رضوی نیز با حضور دانش آموزان نواخته شد.
زنگ استکبار ستیزی با حضور وزیر آموزش و پرورش به دست فرزند شهید مدافع حرم نواخته شد.
سید ابراهیم رئیسی امروز سه‌شنبه در مجموعه فرهنگی-تاریخی سعدآباد به شکل رسمی از نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان استقبال کرد. در مراسم رسمی استقبال ابتدا سرود ملی دو کشور نواخته شد و سپس سران دو کشور از یگان تشریفات حاضر سان دیدند.
سال تحصیلی ۱۴۰۲- ۱۴۰۱ مدارس کشور، به طور رسمی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با نواخته شدن زنگ دبستان دخترانه شهید فرهاد حسینمردی با حضور رئیس جمهور، آغاز شد.
بسیاری این روزها از سال را برای آغاز زندگی انتخاب و سال را با شادیِ مضاعف آغاز می‌کنند. بدین سان چه با رویکرد آفاقی و چه با رویکرد انفسی به این روزها بنگریم، باید خوش بود و امیدوار به گذر این ایام سخت و رسیدن به روزهای بهتر که سایه ناخوشی از سر جهانیان از جمله مردمان این سرزمین رخت بربسته، باشد.
بسیاری این روزها از سال را برای آغاز زندگی انتخاب و سال را با شادیِ مضاعف آغاز می‌کنند. بدین سان چه با رویکرد آفاقی و چه با رویکرد انفسی به این روزها بنگریم، باید خوش بود و امیدوار به گذر این ایام سخت و رسیدن به روزهای بهتر که سایه ناخوشی از سر جهانیان از جمله مردمان این سرزمین رخت بربسته باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ