دیلی میل پیش‌بینی کرد گرت ساوت‌گیت، جود بلینگهام را از ترکیب اصلی تیمش خارج خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ناصرالدین شاه زود درمی‌یابد و نگران می‌شود که اگر این خبر به گوش میزبانان فرنگی برسد چه بسا در نوع رفتار با او تأثیر داشته باشد. پس برآن می‌شود کاری کند تا روایت مطابق میل او به پاریس منعکس شود.
نکونام در حالی نگران شرایط آماده‌سازی تیمش است که می‌گوید هنوز چشم‌انتظار تعیین وضعیت هفت بازیکن است. البته شاید مهم‌ترین کلافگی او به اینجا برگردد که نمی‌داند این مشکلات را باید با چه کسی در میان بگذارد. تیم استقلال برخلاف پرسپولیس، از مدت‌ها قبل با سرپرست اداره شده و حالا هم که آقای سرپرست استعفایش را نوشته و رفته است. وزارت ورزش هم به‌عنوان یکی از متولیان اصلی می‌گوید تا زمانی که به‌صورت کتبی استعفایی به دستش نرسد، کریمی را سرپرست استقلال می‌داند. ساعات جهنمی استقلال از ۷۲ ساعت قبل آغاز شده است....
نکته مهم تر آن که سوالاتی در مورد آخرین پشتیبان حکومت او یعنی کنترل اش بر دستگاه امنیتی ایجاد شده است. منظره سربازانی که به ستون‌های واگنر اجازه می دادند از کنارشان عبور کنند تنها می ‌تواند کسانی که سقوط پوتین را در چشم انداز می بینند را دلگرم کند.
نکته مهم تر آن که سوالاتی در مورد آخرین پشتیبان حکومت او یعنی کنترل اش بر دستگاه امنیتی ایجاد شده است. منظره سربازانی که به ستون‌های واگنر اجازه می دادند از کنارشان عبور کنند تنها می ‌تواند کسانی که سقوط پوتین را در چشم انداز می بینند را دلگرم کند.
حجاریان و همفکران او به جای پذیرش این واقعیت که دیپلماسی اقتدار دولت رئیسی عملاً شکست رویکرد غربگرایانه آنان را نشان داده است، سیاست نعل وارونه را انتخاب کرده‌اند. به عبارت دیگر، نه دولت سیزدهم، بلکه از قضا این حجاریان و دوستان او هستند که امروز به پوپولیسم، شعارمحوری و ناتوانی شهرت یافته‌اند. زیرا اگر این‌گونه نبود، دست‌کم دستاورد یا واقعیت ملموسی بود که امروز بتوانند از آن دفاع کنند.
علی البلیهی، ستاره الهلال، می‌گوید نگران است که انتقال لیونل مسی به این تیم باعث اخراج او شود چرا که در جام جهانی با پیراهن تیم ملی عربستان با لیونل مسی درگیر شده بود.
هنگامی که یک زن در حال فکر کردن به جدایی از محبوب خود است، به احتمال زیاد تا آن لحظه تلاش‌های زیادی برای نجات رابطه‌اش انجام داده است. اما اگر شریک زندگی‌اش از بحث در مورد مواردی که او را نگران می‌کند امتناع می‌ورزد و در عین حال از خواسته‌های غیرواقعی او شکایت می‌کند، شکی برایش باقی نمی‌ماند که باید همه چیز را تمام کند.
بسیاری از صاحب نظران بر این باورند که نقش امام جمعه در یک استان نقش پدرانه است، او باید محور وحدت و همگرایی افراد باشد و تا حدامکان قدرت جذب داشته باشد بگونه ای که رفتار و گفتارش از چنددستگی و گسست در میان اقشار محتلف جلوگیری کند در چنین صورتی می توان او را مظهر واقعی رحمت اسلامی دانست همچنانکه در برخی از ائمه جمعه این نقش بصورت واقعی بروز و ظهور دارد و خود عامل مهمی در بهبود شرایط یک استان است.
ژاوی دو روز پیش هشدار داده بود که بازی سختی در زمین رایووایه‌کانو خواهند داشت. بارسا دیشب باخت تا مشخص شود نگرانی او بی‌دلیل نبود.
ممکن است مصدومیت داوید آلابا، مدافع رئال مادرید، مانع از حضور او در دیدارهای باقی مانده تا پایان فصل شود.
خیلی وقت‌ها با بابک درد دل می‌کردم و او همیشه به حرف هایم گوش می‌داد. یک روز به او گفتم: «من ساعات زیادی سرکارم و دل نگران تنهایی سمانه هستم. نمی‌دانم باید چه کار کنم؟» بابک کمی فکر کرد و گفت: «سمانه را خانه ما بیاور.
بایدن به شدت تحت نظارت قرار دارد و مقام‌های کاخ سفید و مشاوران سیاسی او نگران حجم عظیم تحقیقاتی هستند که در هفته‌ها و ماه‌های آینده سرازیر خواهند شد درست زمانی که بایدن در سن ۸۰ سالگی یک انتخابات طاقت فرسا را پیش رو خواهد داشت. واقعیت آن است که اکنون قطعا بایدن و مشاوران ارشدش شب‌ها خواب راحتی ندارند.
ژوائو فلیکس با اینکه در اولین دیدارش برای چلسی اخراج شد تا شروعی فاجعه‌بار داشته باشد، ولی عملکرد او تا پیش از لحظه اخراج به روایت آمار نشان می‌دهد او برای چلسی درخشان بازی کرده است.
در بخشی از صحبت های محمد مرندی مشاور تیم مذاکره کننده ایران می خوانیم: در آخر مذاکرات، علت اینکه به توافق نرسیدیم این بود که آمریکایی‌ها به‌دلیل مسائل داخلی ایالات متحده دغدغه‌مند بودند. بایدن و گروه بایدن نگران انتخابات بودند و نگران این بودند که مخالفانشان بگویند که او در برابر ایران امتیاز زیادی داده است، بنابراین مذاکرات به‌دلیل انتخابات آمریکا متوقف شد. اکنون که انتخابات آمریکا تمام‌شده است باید ببینیم که آمریکا چه کار خواهد کرد. البته وقتی در داخل کشور آشوب یا ناآرامی وجود داشته باشد، آمریکایی‌ها طمع و تعلل می‌کنند. اما ایران نشان داده که حقوق خود را می‌داند و اجازه نمی‌دهد که توافقی صورت بگیرد تا آمریکا بتواند دوباره تقلب کند.
سرمربی فرانسوی عربستان می‌گوید اگر به بازیکنان او اعتماد شود، افتخار آفرینی خواهند کرد.
سرمربی فرانسوی عربستان می‌گوید اگر به بازیکنان او اعتماد شود، افتخار آفرینی خواهند کرد.
در پایان سخنرانی جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در مجمع دموکرات‌ها در پنسیلوانیا وقتی که او به لبه صحنه نزدیک شد، کامالا هریس با نگرانی او را عقب کشید و به پشت صحنه هدایت کرد.
گاف جدید رئیس جمهور آمریکا نگرانی آمریکایی ها درباره سلامت جسمانی و توانایی های ذهنی او را افزایش داده است.
تاکید پوتین بر ژئواکونومی باید برای غرب بسیار نگران کننده‌تر از لفاظی‌های او در مورد استفاده از سلاح‌های هسته‌ای باشد. پوتین ظلم علیه چین را با ظلم اعمال شده علیه روس‌ها یکی می‌داند. او «قرون روس هراسی» را با قرن تحقیر چین برابر می‌داند. پوتین موضع ضد استعماری را بیان می‌کند و اتحاد جماهیر شوروی را به صراحت با فدراسیون روسیه برابر می‌داند.
بارسلونا پس از مصدومیت های اخیر بازیکنانش در بازی های ملی، حالا بیش از همیشه نگران رافینیاست و از بدنساز برزیل درخواست کرده تا مراقب او باشد.
چرا قهرمانی به عظمت حسن یزدانی که تمام دنیا علاقه‌مند به دیدن کشتی‌های هنرمندانه‌اش هستند و بدون شک اکثریت ایرانیان هم مشتاق دیدن مسابقات او هستند و کشتی‌های او را تماشا می‌کنند و لذت می‌برند و بیش از یک دهه است که با پیروزی‌های مکرر او شاد می‌شوند، اکنون نه‌تن‌ها باید تلخ‌ترین شکست اخیرش را در مقابل تیلور تحمل کند بلکه باید نگران افکار مردم هم باشد و احساس شرمندگی کند؟
عملکرد ضعیف رحیم استرلینگ در جریان شکست 3-0 چلسی مقابل لیدز هواداران این تیم را نگران کرده و باعث شده او از سوی برخی هواداران به تیمو ورنر تشبیه شود.
مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، می‌گوید نگران مصدومیت آنخل دی‌ماریا نیست اما باید زودتر او را از زمین بیرون می‌کشید.
اظهارات یحیی گل‌محمدی در مورد یورگن لوکادیا نشان می‌دهد که او برخلاف طرفداران خوشبین و هیجان‌زده پرسپولیس، دغدغه‌هایی درباره این مهاجم هلندی دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ