ژوائو فلیکس با اینکه در اولین دیدارش برای چلسی اخراج شد تا شروعی فاجعه‌بار داشته باشد، ولی عملکرد او تا پیش از لحظه اخراج به روایت آمار نشان می‌دهد او برای چلسی درخشان بازی کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، بعد از شکست تیمش مقابل وستهم گفت آبی‌ها در نیمه اول عالی بودند ولی بعد از پنالتی‌ای که از دست دادند از نظر ذهنی شکست را پذیرفتند.
چلسی مقابل وستهام ۱۰نفره گلباران شد
از زمان مالیکت تاد بولی باشگاه چلسی بیش از یک میلیارد دلار برای جذب بازیکن هزینه کرده و همچنان نیز در بازار تابستانی فعال است.
حکیم زیاش در نهایت تصمیم گرفت چلسی را ترک کند و در آزمایشات پزشکی گالاتاسرای ترکیه شرکت می‌کند.
چلسی و لیورپول امروز قرار است یکی از جذاب‌ترین دیدارهای لیگ برتر انگلیس را برگزار کنند.
چلسی به طور رسمی شماره بازیکنان در فصل جدید را اعلام کرد ولی به سه ستاره این تیم شماره‌ای اختصاص داده نشده است.
چلسی و دورتموند صبح امروز در دیداری دوستانه به مصاف یکدیگر رفتند و به نتیجه تساوی رضایت دادند.
انتشار دو عکس طی ساعات اخیر که تایید کننده جدایی دو بازیکن چلسی است هواداران این تیم را نگران کرده است.
به عقیده رالف رانگنیک انتقال انکونکو به چلسی یک تصمیم عجولانه بوده است
چهره‌های ناراحت و نگران بازیکنان چلسی که امروز برای اولین بار بعد از اخراج گراهام پاتر در مجموعه تمرینی چلسی حاضر شدند خبرساز شده است.
یک رسانه آلمانی مدعی است ویکتور اوسیمن، ستاره ناپولی، که پیش‌تر گفته بود رویای بازی در لیگ برتر انگلیس را در سر دارد حالا موافقت خود برای پیوستن به بایرن مونیخ را اعلام کرده است.
مارا، بازیکن ساوتهمپتون، در نیمه دوم دیدار این تیم مقابل چلسی ضربه شدیدی با پا به صورت آسپیلیکوئتا وارد کرد که باعث مصدومیت شدید کاپیتان چلسی شد.
با اینکه به نظر می‌رسد لیورپول و رئال مادرید بیشترین شانس را برای جذب جود بلینگام، ستاره جوان دورتموند دارد، ولی رسانه‌های انگلیسی می‌گویند این دو باشگاه رقیب قدرتمندی پیدا کرده‌اند: چلسی.
کریستین آتسو، بازیکن سابق چلسی و ستاره اهل غنا پس از خروج از زیر آوار شرایط خوبی دارد.
مالک و رئیس سابق کریستال پالاس می‌گوید انتقال نجومی انزو فرناندز به چلسی برای لیورپول خبر بدی است چرا که حالا کار این باشگاه برای جذب جود بلینگام بسیار دشوار خواهد بود.
با وجود اینکه چلسی به عنوان تیم صدرنشین از گروه خود در چمپیونزلیگ صعود خواهد کرد، اما مصدومیت های متوالیِ بازیکنان کلیدی گراهام پاتر، طرفداران چلسی را برای ادامه راه نگران کرده است.
با وجود اینکه چلسی به عنوان تیم صدرنشین از گروه خود در چمپیونزلیگ صعود خواهد کرد، اما مصدومیت های متوالیِ بازیکنان کلیدی گراهام پاتر، طرفداران چلسی را برای ادامه راه نگران کرده است.
گرگ برهالتر سرمربی تیم ملی آمریکا در تازه‌ترین مصاحبه خود، به حمایت از کریستین پولیشیچ پرداخته است.
شرایط رحیم استرلینگ، مهاجم انگلیسی، در چلسی باعث نگرانی گرت ساوت‌گیت شده است.
انگولو کانته، ستاره مصدوم چلسی، که انتظار می‌رفت به زودی به ترکیب تیمش برگردد بار دیگر در تمرین‌ها مصدوم شد تا نگرانی جدیدی برای کادر فنی این تیم بوجود آورد.
عصام الشوالی گزارشگر معروف شبکه بین اسپرت حین گزارش بازی چلسی میلان عوض شد.
تاد بولی، مالک چلسی، که از ناراحتی پی‌یر امریک اوبامیانگ به خاطر اخراج توماس توخل مطلع بود، با ستاره گابنی تماس گرفته و به او گفته است که جایگاهش در تیم با گراهام پاتر(مربی جدید) تغییر نخواهد کرد.
خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، روز گذشته به مدیر برنامه‌های مارکوس آلونسو اطمینان داد که تا دو روز آینده، این بازیکن را جذب خواهند کرد.
عملکرد ضعیف رحیم استرلینگ در جریان شکست 3-0 چلسی مقابل لیدز هواداران این تیم را نگران کرده و باعث شده او از سوی برخی هواداران به تیمو ورنر تشبیه شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ