بارسلونا پس از مصدومیت های اخیر بازیکنانش در بازی های ملی، حالا بیش از همیشه نگران رافینیاست و از بدنساز برزیل درخواست کرده تا مراقب او باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژاوی هرناندز به دلیل اعتراض شدید به داور بازی با ختافه از کنار زمین اخراج شد.
ژاوی هرناندز به دلیل اعتراض شدید به داور بازی با ختافه از کنار زمین اخراج شد.
ژاوی هرناندز به دلیل اعتراض شدید به داور بازی با ختافه از کنار زمین اخراج شد.
رابطه بین ژوائو فلیکس و اتلتیکو مادرید پس از ابراز تمایل او برای حضور در بارسلونا تیره و تار شده است.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، امروز اعلام کرد قصد دارد بار دیگر در انتخابات ریاست این لیگ شرکت می‌کند و تمایلی برای رها کردن پستی که در 10 سال گذشته در اختیار داشته ندارد.
بر اساس گزارش‌ها در اسپانیا صبر بارسلونا از مقاومت آنسو فاتی و فران تورس مقابل جدایی از باشگاه به پایان رسیده و لاپورتا به هیچ وجه حاضر به حفظ آنها نیست.
ژول کنده، مدافع بارسلونا، با انتشار پستی در اینستاگرامش از وینیسیوس جونیور حمایت کرد.
تباس: تا کسی از قطار بارسا پیاده نشود، مسی نمی‌تواند سوار شود
خاویر تباس، رئیس لالیگا، لحن خود درباره بازگشت مسی به بارسا را کمی تغییر داده و در صحبتهای امروز خود اعلام کرد بازگشت اسطوره آرژانتینی در شرایط فعلی بسیار پیچیده است.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، یک بار دیگر به بارسلونا حمله کرد و گفت که پرونده نگریرا جدی‌ترین آسیب را به اعتبار و چهره جهانی بارسلونا و لالیگا وارد کرده است.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، در پیامی صریح برای باشگاه بارسلونا گفت که با توجه به عبور این باشگاه از سقف دستمزد، ثبت قرارداد ستاره جوانش، گاوی، غیرممکن است.
دنی سبایوس در مصاحبه با کادنا سر توضیح داد که چگونه در سال 2017 پیشنهاد رئال را قبول کرد و به بارسا پاسخ منفی داد.
کارلو آنچلوتی بدون توجه به بازی یکشنبه آینده برابر بتیس، رئال را با بهترین ترکیب ممکن برابر بارسلونا روانه میدان می کند.
خاویر تباس، رییس لالیگا، معتقد است که رسوایی بارسا گیت باید باعث ترک این باشگاه توسط خوان لاپورتا شود.
یک رسانه اسپانیایی می‌گوید آرسنال تلاش برای جذب آنسو فاتی از بارسلونا را آغاز کرده و به این منظور با مدیر برنامه‌های او تماس گرفته است.
ژاوی، سرمربی بارسا، در آخرین روز نقل و انتقالات بارها با سفیان امرابط تماس گرفت ولی فیورنتینا که خواهان ازدست‌دادن ستاره مراکشی نبود، از امرابط خواست تلفنش را خاموش کند.
فدراسیون جهانی تنیس با شرکت متعلق به جرارد پیکه، ستاره سابق بارسلونا، قطع همکاری کرد.
بعد از گزارشها مبنی بر پیام بنجامین پاوارد به بارسلونا و ابراز تمایل برای انتقال به کاتالونیا، باشگاه بارسا با این مدافع فرانسوی بایرن مونیخ تماس گرفت.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، بازگشت لیونل مسی به بارسلونا را ماموریتی دشواری می داند.
خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، قصد دارد شخصا با رئیس یوفا تماس بگیرد و در مورد عملکرد جنجالی پل فن‌بوکل، کمک داور ویدیویی بازی بارسا و اینتر، صحبت کند.
اخیرا فاش شد که مسئولان بارسلونا با بدنساز تیم ملی برزیل تماس گرفته اند و از او خواسته اند تا بیشتر مراقب رافینیا باشد. کارلو آنچلوتی امروز درپاسخ به سوالی در این رابطه، واکنش جالبی نشان داد.
خاویر تباس، رییس لالیگا، به مدیران بارسلونا هشدار داد که سقف دستمزد پرداختی‌شان را بدون استفاده از اهرم مالی به 400 میلیون یورو برسانند.
پی‌یر امریک اوبامیانگ در تماس با توماس توخل، سرمربی چلسی، به او اطلاع داده است که در بارسلونا خواهد ماند.
تاد بولی، مالک جدید چلسی، مستقیما با فرانکی دی یونگ، هافبک هلندی بارسلونا، در مورد انتقال احتمالی به استمفوردبریج تماس گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ