اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق آئین نامه جدید مسابقات مربیان و اعضای کادرفنی تیم ها در تمامی مسابقات لیگ برتر، لیگ یک، دسته دوم، سوم و بانوان با دو کارت زرد محروم می شوند.
یوسو سسما به همراه پسرش برای اضافه شدن به کادرفنی استقلال وارد تهران شد.
عمر دانسی دستیار و برنامه ریز استراماچونی سرمربی استقلال به عضویت فولاد در خواهد آمد.
محمد نوازی هم اکنون در کمپ مرحوم حجازی حضور دارد و احتمالا یکی از دستیاران جدید نکونام خواهد بود.
نائب رئیس فدراسیون کاراته گفت: تیم ملی بانوان ترکیب جوان با تجربه کم اما با انگیزه ای دارد که تلاش داریم با تمهیدات مختلف این مشل را رفع کنیم.
باشگاه فولاد خوزستان با انتشار اطلاعیه ای، از روشن شدن وضعیت نیمکت تیم در روزهای آینده و حفظ شاکله تیم خبر داد.
رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: خوشحالم که با تعیین کادر فنی جدید حواشی را در اردوی تیم ملی نداشتیم.
یکی از جذاب‌ترین کار‌هایی که می‌توان با گلکسی S ۲۳ اولترا انجام داد، عکاسی از آسمان شب است. سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی دوربین اصلی این گوشی می‌تواند در شرایط مناسب، کهکشان راه شیری را نیز ثبت کند؛ کاری که پیش از این تنها از دوربین‌های حرفه‌ای برمی‌آمد. ثبت رد ستارگان با دوربین حرفه‌ای نیز کار طاقت‌فرسایی است، اما با حالت جدید استرو هایپرلپس در گلکسی اس ۲۳ اولترا می‌توانید بدون هیچ دانش فنی ویدیو‌های نفس‌گیری از حرکت ستاره‌ها را در آسمان به تصویر بکشید.
تیم ملی واترپلو که باید برای حضور در بازی های آسیایی آماده شود از اول خردادماه با کادر فنی جدید و اردونشینان جدید وارد اردو می شود.
پاول متئوس وییسکی مربی تمرین دهنده تیم ملی والیبال ایران به جمع اردونشینان پیوست.
تیم ملی بسکتبال بانوان ایران در شرایطی دور جدید تمرینات خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آغاز خواهد کرد که پس از انتخاب سرمربی خارجی، ترکیب کادر فنی این تیم نیز مشخص شد.
حمید مطهری دستیار جدید امیرقلعه نویی در تیم ملی شد.
دور جدید تمرینات تیم ملی کشتی آزاد با دعوت از ۱۰ آزادکار از روز ۳۰ دی آغاز می‌شود.
دبیر جدید فدراسیون ووشو گفت: برای انتخاب مربیان تیم ملی عجله ای نداریم و پس از ارزیابی مربیان حاضر در رقابتهای قهرمانی کشور در این خصوص تصمیم گیری خواهیم کرد.
کمیته فنی فدراسیون در پایان جلسه ای هشت ساعته رای به ابقا سرمربی تیم ملی تا بازیهای المپیک ۲۰۲۴ پاریس و حضور فیض الله نفجم در کادر فنی تیم ملی داد.
کمیته فنی فدراسیون در پایان جلسه ای هشت ساعته رای به ابقا سرمربی تیم ملی تا بازیهای المپیک ۲۰۲۴ پاریس و حضور فیض الله نفجم در کادر فنی داد.
حسین پورمحمدی، مدیرعامل جدید باشگاه مس رفسنجان، در اولین گفت‌وگوی خود اعلام کرد که با قاطعیت، با استعفای محمد ربیعی مخالفت کرده است.
تمرین عصر تیم ملی فوتبال ایران با حضور بازیکنان در چند گروه مختلف زیر نظر کادر فنی برگزار شد.
تمرین عصر تیم ملی فوتبال ایران با حضور بازیکنان در چند گروه مختلف زیر نظر کادر فنی برگزار شد.
فرنگی کاران مدعی پس از تغییر سرمربی تیم ملی چشم انتظار تصمیمات و مصوبات کادر فنی جدید هستند تا بر خلاف گذشته در قالب یک چرخه انتخابی عادلانه به حقشان برسند.
با توجه به پایان قرارداد سرمربی اسپانیایی تیم ملی هندبال بانوان ایران کادر فنی جدید فردا مشخص خواهد شد.
معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: تأکید زیادی بر تهویه اماکن داریم. با توجه به مساعد بودن هوا می‌توان تهویه طبیعی را در دستور کار قرار داد. نکته دیگر خودمراقبتی جدی و نظارت روی آن است به این شکل که دانش‌آموزان یا اولیا و مربیان در صورت داشتن علائمی مانند سرماخوردگی حتما قرنطینه خود را رعایت کنند. اگر علائم خفیفی را دارند به پزشک مراجعه کرده و ۴ تا ۵ روز خود را از محیط آموزشی دور نگهدارند.
انتظار می رود که کارلوس کی روش با چهار یا پنج دستیار خارجی روی نیمکت تیم ملی ایران بنشیند.
عباس سرخاب بازیکن سابق تیم ملی به عنوان دستیار جدید عبدالصمد مرفاوی به کادرفنی تیم فوتبال جوانان اضافه شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ