نفر چهارم دسته سنگین وزن وزنه برداری قهرمانی جهان گفت: از وزنه هایی که در قهرمانی جهان زدم، راضی هستم اما باید تلاشم را دو برابر کنم تا به نقطه خوبی برسم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی خسروی می‌گوید اگر داوری با نیمکت‌های معترض برخورد نکند، با خودش برخورد خواهد شد.
سایت فدراسیون وزنه برداری نوشت: علی داوودی ملی پوش وزنه برداری ایران از شرایطش گفت.
طبق ادعای سان، پس از درخواست برای کاهش دستمزد، حالا منچستریونایتد از داوید دخیا درخواست کرده علی رغم اینکه از امروز بازیکن آزاد است، با باشگاهی دیگر قرارداد نبندد.
علی داوودی وزنه‌بردار دسته فوق سنگین ایران در مسابقات جایزه بزرگ کوبا با رکورد مجموع ۴۴۱ کیلوگرم به مدال طلا رسید.
علی داوودی وزنه‌بردار دسته فوق سنگین ایران در مسابقات جایزه بزرگ کوبا با رکورد مجموع ۴۴۱ کیلوگرم به مدال طلا رسید.
علی داوودی و رسول معتمدی دو ملی‌پوش وزنه‌برداری هفته آینده راهی کوبا می‌شوند تا در مسابقات گزینشی المپیک شرکت کنند.
علی داوودی و رسول معتمدی دو ملی‌پوش وزنه‌برداری هفته آینده راهی کوبا می‌شوند تا در مسابقات گزینشی المپیک شرکت کنند.
ناظر داوری دربی حذفی در استادیوم آزادی علی خسروی بود. یکی از اعضای کمیته داوران. داوری که قبلا این بازی را قضاوت کرده بود.
علی داوودی و رسول معتمدی دو وزنه‌بردار ایران به همراه نواب نصیرشلال در مسابقات جایزه بزرگ کوبا شرکت خواهند کرد.
علی داوودی و رسول معتمدی دو وزنه‌بردار ایران به همراه نواب نصیرشلال در مسابقات جایزه بزرگ کوبا شرکت خواهند کرد.
کارشناسان داوری به بررسی تصمیمات مشکوک علی صفایی در دیدار هوادار و پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی پرداخته‌اند.
سوت‌های تاثیرگذار اشکان خورشیدی و علی صفایی مورد بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته است.
علی صفایی بعد از سه ماه غیبت، این هفته به داوری بازخواهد گشت.
علی خسروی با انتشار متنی درگذشت حمید خوشخوان پیشکسوت داوری فوتبال ایران را یاد آوری کرده است.
مراسم ختم شادروان محمد صالحی برادر گرامی دکتر علی اکبر صالحی، وزیر اسبق امور خارجه امروز یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱، در مسجد نور، برگزار شد. در این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی، آیت الله محقق داماد، داوری اردکانی، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، بیژن زنگنه، اسحاق جهانگیری، احمد وحیدی، محمد شریعتمداری، محمد نهاوندیان، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی، جواد ظریف، حجت الاسلام و المسلمین آشتیانی، حجت الاسلام و المسلمین سید سراج الدین موسوی، مهدی هاشمی، حسین امیرعبداللهیان، محسن حاجی‌میرزایی، حسین دهقان، محمدرضا عارف، جعفر توفیقی، رضا فرجی دانا، سید محمد بطحایی، مسعود کرباسیان، بهروز کمالوندی، حسینعلی امیری و ... برگزار شد.
علی داوودی در حالی که یک فرصت استثنایی برای رسیدن به طلای دوضرب فوق سنگین جهان داشت، نتوانست از پس وزنه 252 کیلوگرمی بربیاید.
مسابقه دسته فوق سنگین وزنه‌برداری قهرمانی جهان از ساعت ۱ با مداد آغاز می‌شود.
علی داوودی وزنه بردار المپیکی ایران می گوید: مدال نقره مسابقات آسیایی بحرین بهش نچسبیده و برای مدال طلا در مسابقات کلمبیا می جنگد.
دکتر محمد رضا فرزین در آیین" عملیات اجرایی شهرک زنجیره فوتوولتائیک انرژی های تجدیدپذیر ایران" که با حضور دکتر سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی،محمد رضا پور ابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، محمد مهدی فداکار استاندار کرمان و حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان آغاز شد،بر عزم بلند بانک ملی ایران بر حمایت از طرح های بزرگ ملی و شرکت های دانش بنیان تاکید کرد.
نایب قهرمان المپیک توکیو، با فاصله زیادی نسبت به نفر اول، به مدال نقره مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا در دسته فوق سنگین رسید.
علی علیزاده پس از شکست مس برابر پرسپولیس به قضاوت داور مسابقه اعتراض کرد.
علی علیزاده پس از شکست مس برابر پرسپولیس به قضاوت داور مسابقه اعتراض کرد.
علیدادی درباره فضای مجازی عنوان کرد: اکنون در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی که بیشتر میدان آن دست دشمن است، در کشور‌های اطراف ما هر که بخواهد وارد شود باید پول بدهد و سوال این است چطور ایرانی که تحریم است و با آن دشمنی دارند و حتی حاضر نیستند به بدترین بیماری‌های ما دارو بدهند، در این یک مورد تحریم نیستیم .
بر اساس شنیده‌ها فرهادی همچنان مخارج هئیت عزاداری پدرش برای امام حسین(ع) را در خمینی شهر تامین می‌کند و در هر کجای دنیا فیلم بسازد به صورت مشخص از قوانین عرفی و شرعی جمهوری اسلامی عدول نکرده و هیچ‌گاه با پخش ‌کنندگان و تولید کننده آثار سینمایی که عنادی با جمهوری اسلامی داشته‌اند، همکاری نکرد. فرهادی علی رغم پیشنهادات فراوان در آمریکا، تمایلی از خودش برای همکاری با استودیو‌های هالیوودی نشان نداد تا همچنان بر اساس پارامترهای عرفی خودش فیلم بسازد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ