رئیس فدراسیون والیبال با بیان این‌که دنیا نگاه خاصی به ایران دارد، گفت: تیم‌های شرکت کننده در هر تورنمنتی به تیم ایران به عنوان یک رقیب جدی نگاه می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرضی‌نژاد با بیان اینکه خواص کاربردی چای ترش از کاسبرگ گیاه چای ترش تهیه می‌شود و در بسیاری از مناطق دنیا به‌صورت نوشیدنی گرم یا سرد از آن استفاده می‌شود، تصریح کرد: چای ترش خاصیت خنک‌کننده قوی برای بدن دارد، از این رو در فصل تابستان می‌تواند موردتوجه قرار گیرد، به‌طوری‌که میزان تعرق را افزایش داده و دمای داخلی بدن را کاهش می‌دهد.
مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس نگاه رئیس فدراسیون نسبت به جذب ستاره های فوتبال دنیا را مورد نقد قرار داد.
نان به‌عنوان یکی از منابع غذایی اصلی، جایگاه خاصی در رژیم غذایی مردم دنیا دارد.
تمساح یک حیوان وحشی معروف است که سالانه باعث مرگ ۱۰۰۰ نفر می‌شود. فقط یک نگاه به دندان‌های تمساح گویای این است که چرا این خزنده تا این حد خطرناک است.
گروه کشتیرانی در راستای وظایف محوله و نوع نگاه ملی خود به حمل بار به مقاصد مختلف دنیا اقدام به راه‌اندازی خط منظم کانتینری به سوریه کرده است.
ماه کامل خرداد که به نام‌های «ماه توت فرنگی» یا «ماه رز» شناخته می‌شود، شنبه شب در تاریخ ۱۳ خرداد به بهترین شکل ممکن درآمد.
رحمان عموزاد اعتقاد دارد وزن 65 کیلوگرم سخت وزن برای گرفتن مدال طلای کشتی آزاد جهان به حساب می آید.
V ۱۳ Challenger تقریبا به طور تردیدناپذیر این افتخار را دارد که سریع‌ترین و قوی‌ترین موتور تک‌چرخ تولیدی جهان است، این وسیله عجیب نقلیه با موتوری ۱۰ کیلوواتی که می‌تواند سرنشین خود را مانند یک کیسه گوشت بدبخت را با سرعتی مرگبار در بزرگراه حمل کند، چیزی جز تغییر وزن برای کنترل فرمان و ترمز ندارد.
امام صادق (ع) در حدیثی در کتاب شریف «مستدرک الوسایل»، چگونگی رفتار مردم در مواجهه با خود و دیگران را به گونه‌ای گنج بزرگ انسان‌ها می‌دانند و به بیان بیش از ۲۰ گنج و راه روش دست یافتن به آن‌ها اشاره کرده‌اند. در این اینفوگرافیک ۲۰ گنج بزرگ دنیا از زبان امام ششم شیعیان را مشاهده می‌کنید.
در اینجا نگاهی خواهیم داشت به ۱۵ مورد از جالب ترین گوشی های اندرویدی جدیدی که در ماه جاری میلادی رونمایی خواهند شد. جای سامسونگ در این لیست خالی است!
نان به‌عنوان یکی از منابع غذایی اصلی، جایگاه خاصی در رژیم غذایی مردم دنیا دارد.
ستاره آرژانتینی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن به عنوان یکی از تأثیرگذارترین چهره‌های سرشناس دنیا در سال میلادی جاری معرفی شد.
کشمکش‌های اریکا با خود و اطرافیانش از دوران کودکی آغاز شد. ۵ ساله بود که احساس کرد با بقیه فرق دارد و در ۷ سالگی فهمید که پسر بودنش مشکل بزرگ او است. به گفته‌ی اریکا، وقتی در آینه به خود نگاه می‌کرد میل شدیدی به دختر شدن در خود احساس می‌کرد.
پربیننده‌ترین بازی فوتبال در جهان امشب بار دیگر نگاه فوتبال‌دوستان را به خود جلب خواهد کرد.
فعال سیاسی هم می‌تواند نقش‌آفرین باشد؛ البته فعالیت سیاسی، به نشستن و یافتن نقطه ضعفی در دولت یا دستگاه های دیگر و تمسخر و بزرگ‌نمایی آن در فضای مجازی نیست، بلکه فعالیت سیاسی یعنی تشریح فضای سیاسی دنیا و منطقه و تبیین اهداف دشمنان و جهت‌گیری‌های دوستان.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور با اشاره به تبیین نگاه «کریمانه» اسلام نسبت به زنان گفت: ۴۰ درصد فرزندان در غرب خارج از چارچوب ازدواج به دنیا می‌آیند.
فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار فوتبال(IFFHS)، تیبو کورتوا را بالاتر از امی مارتینز و یاسین بونو، به عنوان بهترین گلر دنیا در سال 2022 معرفی کرد.
وزیر ورزش و جوانان گفت: نگاه مجموعه دولت سیزدهم نگاه حمایتی از ورزش کشور است و همه درتلاش هستند که بهترین اتفاقات در این حوزه رخ دهد.
از نگاه هوگو لوریس، اینکه بیشتر فوتبال‌دوستان دنیا می خواهند فردا آرژانتین با لئو مسی قهرمان جهان شود، هیچ خللی در میل و اراده فرانسه برای کسب عنوان قهرمانی ایجاد نخواهد کرد.
ستاره سابق تیم ملی هلند و باشگاه بارسلونا معتقد است سه تیم برزیل، فرانسه و اسپانیا مدعیان جدی کسب عنوان قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲  به شمار می روند.
محمدجواد موسوی گفت: دنیا به تجدیدپذیر ها به عنوان یک انرژی پایه‌ای نگاه می‌کند و هدف گذاری برای سال ۲۰۳۰ و ۲۰۵۰ می‌کند.
به گفته مدیر حوزه‌های علمیه کشور، اختاپوس رسانه‌ای مستکبران انقلاب و شکوه ملت ایران را نشانه گرفته و بیش از ۲۰۰ کانال ماهواره‌ای به تبلیغ علیه ایران مشغول هستند.
این ولوله‌ای که در بین قشر فنی ومتخصص کشور برای مهاجرات به اقصی نقاط دنیا افتاده است، بزرگترین تهدید علیه ایران است.
ایکر کاسیاس پنج دروازه‌بان برتر حال حاضر دنیا از نگاه خود را معرفی کرد. تیبو کورتوا از دید او بهترین گل حال حاضر دنیا است و ادرسون در رتبه دوم قرار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ