ستاره آرژانتینی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن به عنوان یکی از تأثیرگذارترین چهره‌های سرشناس دنیا در سال میلادی جاری معرفی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی اتلتیکو مادرید، می‌گوید حضور لیونل مسی در اینترمیامی را به دقت دنبال می‌کند و همانطور که گفته به حضور در لیگ MLS علاقه‌مند است.
ستاره آرژانتینی تیم فوتبال اینتر میامی با یک قهرمانی دیگر می‌تواند به رکورددار کسب جام در تاریخ تبدیل شود.
لیونل مسی و رونالدو قطعا بهترین فوتبالیست‌های نسل خودشان هستند. اگر نیمار را سومین بازیکن برتر این نسل ندانیم، چه کسی می‌تواند پشت سر این دو فوق ستاره قرار بگیرد. نظر شما چیست؟
لیونل مسی و رونالدو قطعا بهترین فوتبالیست‌های نسل خودشان هستند. اگر نیمار را سومین بازیکن برتر این نسل ندانیم، چه کسی می‌تواند پشت سر این دو فوق ستاره قرار بگیرد؟
لیونل مسی در سال ۲۰۰۶، قرارداد خود را از نایکی به آدیداس تغییر داد، قراردادی که به نظر می‌رسد که برای شرکت آلمانی به شدت سودرسان و برای شرکت آمریکایی یک ضرر بزرگ بوده است.
بازی اینترمیامی و شارلوت اف‌سی که قرار بود اولین بازی لیونل مسی در لیگ MLS باشد به تعویق افتاد چرا که اینترمیامی با ستاره آرژانتینی‌اش در لیگز کاپ به مراحل بالای تورنمنت رسیده است.
لیونل مسی رکورد قربیانیان خود در دنیای فوتبال را به ۱۰۰ تیم رساند تا باز هم یک رکورد منحصر به فرد را از آن خود کند.
رونالدو به این ترتیب با پیشی گرفتن از مسی که در مدت زمان مشابه ۱۳۰ میلیون دلار درآمد داشت به صدر فهرست فوربس صعود کرد.
کریستیانو رونالدو با سبقت گرفتن از لیونل مسی به صدر فهرست پردرآمدترین ورزشکاران دنیا راه یافت.
آنسو فاتی قرار بود وارث لیونل مسی در بارسلونا باشد و استعداد بزرگ فوتبال اسپانیا بود ولی او در بدترین روزهای زندگی‌اش، حالا در صدر فهرست فروش بارسا قرار دارد.
نام لیونل مسی و کیلیان امباپه وارد فهرست 100 نفره تاثیرگذارترین چهره‌های دنیا شد که توسط نشریه تایم منتشر می‌شود.
روزنامه مارکا فهرست پردرآمدترین سلبریتی ها، بابت انتشار هر پست اینستاگرامی را منتشر کرد.
نام لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، در فهرست پاری سن ژرمن برای بازی امشب در جام حذفی فرانسه به چشم نمی‌خورد.
کیلیان امباپه بالاخره توانست به سلطه روبرت لواندوفسکی پایان دهد و بهترین گلزن اروپا در طول یک سال میلادی شود. در این فهرست، مهدی طارمی در رتبه پنجم ایستاد.
فهرست جدول برترین گلزنان جام جهانی با صدرنشینی انفرادی ستاره فرانسه تکمیل شد.
درحالیکه در آستانه جام جهانی 2022 همه نگاه‌ها به لیونل مسی و کریستیانو رونالدو دوخته شده نام این دو در فهرست پانزده گلزن برتر تاریخ این تورنمنت دیده نمی‌شود.
در رقابت های جام اتحادیه انگلستان، ناتینگهام فارست موفق شد با درخشش جسی لینگارد حریف خودش یعنی تاتنهام را از دور این رقابت ها حذف کند.
نام کریستیانو رونالدو به عنوان رتبه بیستم فهرست نامزدهای توپ طلا اعلام شد. این در حالی است که نام لیونل مسی امسال در فهرست 30نفره نامزدها دیده نمی‌شود.
نام کریستیانو رونالدو به عنوان رتبه بیستم فهرست نامزدهای توپ طلا اعلام شد. این در حالی است که نام لیونل مسی امسال در فهرست 30نفره نامزدها دیده نمی‌شود.
نام کریستیانو رونالدو به عنوان رتبه بیستم فهرست نامزدهای توپ طلا اعلام شد. این در حالی است که نام لیونل مسی امسال در فهرست 30نفره نامزدها دیده نمی‌شود.
غیبت لیونل مسی در فهرست اولیه توپ طلا، واکنش‌های تند رسانه‌های آرژانتینی را به دنبال داشت.
نشریه فرانس فوتبال توضیحاتی را درباره دلایل عدم حضور لیونل مسی، ستاره پاری سن ژرمن، در فهرست 30 نامزد دریافت جایزه توپ طلا ارائه کرد.
هواداران لیونل مسی، ستاره پاری سن ژرمن، از غیبت این بازیکن در فهرست 30 نامزد دریافت جایزه توپ طلا به شدت خشمگین هستند.
فرانس فوتبال امشب فهرست نامزدهای دریافت توپ طلای 2022 را که برای اولین در تاریخ جدیدی برگزاری می‌شود را اعلام کرد که در آن نامی از دو ستاره پاری سن ژرمن دیده نمی‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ