معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور با اشاره به تبیین نگاه «کریمانه» اسلام نسبت به زنان گفت: ۴۰ درصد فرزندان در غرب خارج از چارچوب ازدواج به دنیا می‌آیند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده چابهار با تاکید بر اینکه روز گذشته رای‌گیری برای اصل ۸۵ شدن این لایحه به‌صورت استمزاجی برگزار شد و رسمی نیست، عنوان کرد: «به بیان دیگر این لایحه فعلاً اصل ۸۵ نشده است. با توجه به این رویه و نگاهی که در قاطبه مجلس وجود دارد قطعاً هفته آینده این لایحه، اصل ۸۵ خواهد شد.»
شاید این برای نخستین بار در کشور است که یک تیم همه‌جانبه‌نگر با نگاه به واقعیت سیاست و جامعه، اما تخصصی و حرفه‌ای معضل پیچیده حجاب را بدون موج‌سواری یا موج‌سازی تبیین و تحلیل کرده است.
فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره با اهمیت تشریح پیام واقعه غدیر گفت: تبیین، شناخت و رساندن درست پیام واقعه غدیر یکی از راه‌های مقابله با هجمه‌ها و جنگ شناختی دشمنان اسلام است.
حتی اگر فرض را بر این بگذاریم که حرف‌های نماینده افشا کننده ماجرای شاسی بلندها، یکی از تخلفات مندرج را شامل شود، موضوع دوم در ارتباط با مجازات‌های تعیین شده است. با نگاهی به مجازات‌های در نظر گرفته به وضوح می‌توان نتیجه‌گیری کرد که ممنوع النطق بودن به عنوان مجازات تخلف نمایندگان، جنبه وجودی ندارد
میزان تاثیرگذاری بازیکنان پرسپولیس در فصلی که این تسم سه جام مختلف را کسب کرد، تعیین می کند که آیا در لیست یحیی گل‌محمدی برای فصل آینده حضور خواهند داشت یا نه.
آخرین باری که فدراسیون فوتبال برای قرارداد‌ها سقف تعیین کرده بود مدیران باشگاه‌ها مجبور به ترفند‌های خاص خودشان برای راضی نگه داشتن بازیکنان و کادر فنی شدند. اهدای ماشین و آپارتمان و بحث زیر میزی‌ها مواردی بود که برای دور زدن سقف قرارداد‌ها به کار گرفته شد و در نتیجه فرق چندانی بین سقف داشتن یا نداشتن قرارداد‌ها نبود.
مساله «کیفیت و کمیّت نیروی انسانی در وزارت امور خارجه و جذب عناصر کارآمد و قابل اعتماد»، نکته دیگری بود که رهبر انقلاب به آن اشاره کردند و گفتند: وزارت امور خارجه باید نیرو‌هایی جذب کند که عمیقاً و از بُن دندان به مبانی فکری و سیاسی انقلاب و جمهوری اسلامی باور داشته باشند و با انگیزه کافی و اراده‌ای قوی و تحرک و فعالیت در مقابل توفان‌های فکری و تبلیغاتی بیگانگان بایستند و خم نشوند.
مسئله «کیفیت و کمیّت نیروی انسانی در وزارت امور خارجه و جذب عناصر کارآمد و قابل اعتماد»، نکته دیگری بود که رهبر انقلاب به آن اشاره کردند و گفتند: وزارت امور خارجه باید نیرو‌هایی جذب کند که عمیقاً و از بُن دندان به مبانی فکری و سیاسی انقلاب و جمهوری اسلامی باور داشته باشند، و با انگیزه کافی و اراده‌ای قوی و تحرک و فعالیت در مقابل طوفان‌های فکری و تبلیغاتی بیگانگان بایستند و خم نشوند.
کشمکش بر سر تعیین درصد افزایش قیمت کارخانه ای خودرو و متولی اعلام قیمت های جدید میان شورای رقابت و وزارت صمت همچنان ادامه دارد. این در حالی است که با ورود معاون اول رئیس جمهور به این سازوکار پرحاشیه، پرده ای جدید پیش روی این دو شکل گرفته است تا بتوانند دور یک میز جمع شوند.
به‌رغم تمایل به نگاه تقلیل‌گرایانه به اتفاقات خیابان‌های پاییزی ۱۴۰۱ یا ارجاعات به علل غیرواقعی از داخل و موج‌سواری منفعت‌طلبانه و ایجاد انحراف در تبیین واقعی به قصد مصادره جنبش از خارج می‌اندیشم که در سال ۱۴۰۱، چهار ماه پارادایمی را سپری کردیم. فارغ از نگاه‌های فوق، شاهد به سطح آمدن تحولات عمیق اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی غلیان یافته در لایه‌های پایین اجتماعی بودیم که آینده ایران متاثر از تبعات آن خواهد بود.
ژوزه مورایس برای نگه داشتن فاصله تیمش با سرخابی‌های پایتخت به صخره سخت مهدی رحمتی رسیده است.
فعال سیاسی هم می‌تواند نقش‌آفرین باشد؛ البته فعالیت سیاسی، به نشستن و یافتن نقطه ضعفی در دولت یا دستگاه های دیگر و تمسخر و بزرگ‌نمایی آن در فضای مجازی نیست، بلکه فعالیت سیاسی یعنی تشریح فضای سیاسی دنیا و منطقه و تبیین اهداف دشمنان و جهت‌گیری‌های دوستان.
رهبر انقلاب در دیدار جمعی از بانوان منتخب کشور گفت: نگاه فاجعه آمیز فرهنگ غربی در مسئله زن را افشا کنید؛ از ارتباطات فضای مجازی در تبیین مسئله زن و جنسیت استفاده کنید.
جانشین رئیس سازمان عقیدتی وزارت دفاع ، گفت: ما یک بار با عینک نزدیک بین و یک بار با عینک دوربین می‌بینیم، اما نگاه حاج قاسم وسعت داشت.
پیشکسوت و کارشناس فوتبال با اشاره به اینکه آرامش نقشی تعیین کننده در شهرآورد دارد، تاکید کرد استقلال در صورت داشتن آرامش و تمرکز برنده این بازی خواهد شد.
در این خبر به عملکرد مهدی طارمی و هری کین در فصل جاری می پردازیم و نگاهی اجمالی به آمار و ارقام آن ها در رده ملی و باشگاهی خواهیم انداخت.
خبر‌های رسیده حاکی از آن است محمد محبی به اردوی تیم ملی دعوت شده است و نگاه کارلوس کی روش به او به عنوان جانشین سردار آزمون است.
وکیل محمد بن سلمان ولیعهد سعودی مدعی شد که تعیین وی به عنوان رئیس شورای وزیران عربستان موجب مصونیت قضایی وی در پرونده جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد سعودی می شود.
جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای ضمن ارج نهادن به جایگاه گفت‌وگو و اعتراضات منطقی، وقایع روزهای گذشته را بازخوانی و به تبیین انگیزه‌های این تحرکات پرداخت.
بامداد روز سه شنبه، فضاپیمای DART ناسا در برنامه‌ای از پیش تعیین شده با یک سیارک برخورد کرد که تلسکوپ‌های زمینی نیز آن را ثبت کردند.
رهبر معظم انقلاب، جوانان را به قدر دانستن دوران جوانی و اهتمام ویژه به هیئت‌های حسینی توصیه کردند و گفتند: هیئت‌ها هم باید یاد اهل‌بیت را زنده نگه دارند هم مرکز و پایگاه تبیین حقایق باشند.
مشهد ـ مشاور رئیس‌جمهور در امور روحانیت گفت: مقام معظم رهبری در چند سال اخیر به شدت بر جهاد تبیین تاکید دارند زیرا دشمن به دنبال تغییر نگاه فرهنگی در کشور ما برای نفوذ بیشتر است.
این سخن که «اجاره نشینی یعنی خوش نشینی» که زمانی در کشور معنا داشت، در این روز‌ها کاملا بی معنا شده است. این جمله زمانی اعتبار داشت که رابطه موجر و مستاجر بر اساس قانون روابط موجر و مستاجر سال ۱۳۵۶ تعریف و تبیین می‌شد؛ اما با تصویب قانون موجر و مستاجر سال ۱۳۷۶ که از نگاه حمایتی به مستاجر فاصله گرفته شد و قانونگذار به سمت حمایت از مالکیت اشخاص بر اموال خود میل پیدا کرد...
مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی به عنوان یکی از نهاد‌های تحت امر قوه مقننه به جهت شرح وظایف تعیین شده و جهت دهی نظرات کارشناسی برای قانون نویسی و مشورت به نمایندگان مجلس از اهمیت بسزایی برخوردار است. انتقاد اخیر رهبر انقلاب در جمع نمایندگان مجلس یازدهم از برخی گزارش‌ها و عملکرد‌های این مرکز موجب شد تا نگاه فعالان عرصه سیاست دوباره به این مرکز معطوف شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ