رئیس جمهور در تماس تلفنی با امیر قطر به دولت این کشور برای برگزاری خوب جام جهانی فوتبال تبریک گفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد بن زاید آل نهیان، رئیس دولت امارات متحده عربی، محمد بن راشد آل مکتوم نائب رئیس دولت و رئیس هیئت وزیران حاکم دوبی و منصور بن زاید آل نهیان نائب رئیس دولت و نائب رئیس هیئت وزیران در پیام‌هایی جداگانه به آیت‌الله رئیسی، ضمن ابراز خالصانه‌ترین تهیات و شایسته‌ترین آرزو‌های خود به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر، از خداوند متعال مسئلت کردند که این مناسبت فرخنده را با کمال صحت و سعادت آن‌جناب و خیر و میمنت و برکت ملت‌های امت عربی و اسلامی قرین فرماید.
چند تن از مقامات کشورهای خارجی در پیامی فرارسیدن عید سعید فطر را از طرف دولت و مردم خود به رئیس جمهور و مردم کشورمان تبریک و تهنیت گفتند.
رئیس‌جمهور تاجیکستان و نخست وزیر هند در پیامی فرارسیدن عید سعید فطر را از طرف دولت و مردم خود به رئیس جمهور و مردم کشورمان تبریک و تهنیت گفتند.
نخست وزیر هند و رئیس‌جمهور تاجیکستان در پیامی فرارسیدن عید سعید فطر را از طرف دولت و مردم خود به رئیس جمهور و مردم کشورمان تبریک و تهنیت گفت.
نخست وزیر هند در پیامی فرارسیدن عید سعید فطر را از طرف دولت و مردم هند به رئیس جمهور و مردم کشورمان تبریک و تهنیت گفت.
«شیخ تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر نیز در این گفت‌وگوی تلفنی ضمن تبریک متقابل عید فطر و حلول ماه شوال به دولت و ملت ایران، با اشاره به روابط مستحکم با جمهوری اسلامی ایران، بر آمادگی کشورش برای توسعه روابط با ایران در همه زمینه‌ها تاکید کرد.
وزیر امور خارجه کرواسی فرارسیدن نوروز و سال نو را به ملت و دولت ایران تبریک گفت.
وزیر امور خارجه کرواسی فرارسیدن نوروز و سال نو را به ملت و دولت ایران تبریک گفت.
رئیس‌جمهور با قدردانی از هدایت‌های و حمایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی از دولت، تاکید کرد: دولت در سال جدید با همه توان، بهبود اقتصاد و معیشت مردم و تحقق شعار سال را دنبال خواهد کرد.
رئیس جمهور در تماس تلفنی با رهبر معظم انقلاب اسلامی ضمن تبریک سال نو خاطرنشان کرد: دولت در سال جدید با همه توان، بهبود اقتصاد و معیشت مردم و تحقق شعار سال را دنبال خواهد کرد.
سخنگوی دولت روسیه می‌گوید رئیس‌جمهور این کشور امسال برای سال جدید میلادی، پیام تبریک برای سران کشورهای غیردوست نخواهد فرستاد.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، میزبانی موفق بازی های فوتبال جام جهانی را به دولت و ملت قطر تبریک گفت.
رئیس جمهور در تماس تلفنی با امیر قطر به دولت این کشور برای برگزاری خوب جام جهانی فوتبال تبریک گفت.
وزیر امور خارجه کشورمان در تماس تلفنی با فواد حسین، ضمن تبریک آغاز به کار دولت جدید عراق، ابراز امیدواری کرد که در مرحله جدید شاهد گسترش بیش از پیش همکاری مشترک دو کشور باشیم.
دبیرکل سازمان ملل در پیام تبریک به «محمد شیاع السودانی» بر تعهد این سازمان به حمایت از دولت و مردم عراق تأکید کرد.
پادشاه و و لیعهد سعودی رأی اعتماد پارلمان عراق به دولت جدید این کشور را به «محمد شیاع السودانی» تبریک گفتند.
رئیس ائتلاف دولت قانون در پیامی رأی اعتماد پارلمان عراق را به «محمد شیاع السودانی» نخست وزیر جدید این کشور و اعضای کابینه او تبریک گفت.
وزیر امور خارجه کشورمان با ارسال پیامی، انتصاب شیخ سالم عبدالله الجابر الصباح را به عنوان وزیر امور خارجه جدید دولت کویت تبریک گفت.
سخنگوی دولت کسب سه مدال طلای الهام حسینی در مسابقات وزنه‌برداری زنان آسیا را تبریک گفت.
رئیس جمهور با ارسال پیامی، انتخاب عبداللطیف رشید را به عنوان رئیس جمهور عراق به دولت و ملت این کشور تبریک گفت.
سخنگوی دولت انتصاب شهرام وثوقی‌راد را به عنوان معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهوری تبریک گفت.
سخنگوی دولت انتصاب شهرام وثوقی‌راد را به عنوان معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهوری تبریک گفت.
کریمی قدوسی گفت: این موفقیت را واقعا باید به این دولت تبریک گفت که حقیقتاً مردم را امیدوار کرد در روابط خارجی، نگاه به داخل و سفر‌های استانی و مدیریت منابع، سرنوشت مردم را به مذاکره و برجام گره نزد. نگاه به این صورت بود که این مذاکره هم یکی از صد‌ها موضوع است و شد شد، نشد نشد، اگر هم نشد از راه‌های دیگر اقدام می‌کنند.
سخنگوی دولت قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی و آزاد جوانان ایران را تبریک گفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ