سخنگوی دولت کسب سه مدال طلای الهام حسینی در مسابقات وزنه‌برداری زنان آسیا را تبریک گفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی وزارت امور خارجه خطاب به سفیر سوئد گفت: تکرار بی‌حرمتی به قرآن کریم و مقدسات اسلامی در سوئد را به شدت محکوم می‌کنیم و مسئولیت کامل پیامد‌های تحریک احساسات مسلمانان جهان را متوجه دولت سوئد می‌دانیم.
سخنگوی وزارت خارجه با تبریک فرارسیدن عید غدیر گفت: امروز ۱۲ تیرماه آخرین روز بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی است، روزی که آمریکایی‌ها هوایپمای مسافربری ایران را مورد هدف قرار دادند.
سخنگوی وزارت امور خارجه، در واکنش به چراغ سبز دولت سوئد به اسلام ستیزان برای تکرار اهانت به قرآن کریم اظهار داشت که این کار اقدامی تحریک آمیز، نسنجیده و غیر قابل قبول است.
سخنگوی دولت با اشاره به فرا رسیدن هفته میراث‌فرهنگی با تبریک فرارسیدن این هفته گفت: باید بتوانیم با همکاری جمعی از آثار فرهنگی و تاریخی صیانت کنیم.
سخنگوی دولت فرارسیدن سالروز ملی‌شدن صنعت نفت ایران را تبریک گفت.
سخنگوی قوه قضاییه با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: براساس دادنامه صادره از مرجع صالح جمشید شارمهد، سرکرده گروهک تروریستی تندر در دادگاه بدوی  به اعدام محکوم شده است. از اقدام مقتدرانه سربازان گمنام در بازداشت سرکرده یکی از تروریست ترین عناصر ضدبشری که دستش به خون ده‌ها نفر آلوده است، تشکر می کنم.
سخنگوی دولت با تبریک فرارسیدن روز جهانی راهنمایان گردشگری گفت: راهنمایان گردشگری در حقیقت سفیران فرهنگی کشور ما هستند.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات سخنگوی دولت درباره تاج پهلوی می‌گوید: برخی مواقع مسئولین حرف‌هایی می‌زنند که برای مملکت هزینه و مشکل ایجاد می‌کند.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات سخنگوی دولت درباره تاج پهلوی می‌گوید: برخی مواقع مسئولین حرف‌هایی می‌زنند که برای مملکت هزینه و مشکل ایجاد می‌کند.
سخنگوی دولت روسیه می‌گوید رئیس‌جمهور این کشور امسال برای سال جدید میلادی، پیام تبریک برای سران کشورهای غیردوست نخواهد فرستاد.
سخنگوی وزارت امور خارجه فرا رسیدن رسیدن زادروز حضرت عیسی ( ع) را به مسیحیان جهان و ایران تبریک گفت.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، قهرمانی تیم ملی فوتبال ‎آرژانتین در جام جهانی فوتبال در ‎قطر را به مردم این کشور و اعضای تیم و کادر فنی آن تبریک گفت.
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، قهرمانی تیم ملی فوتبال ‎آرژانتین در جام جهانی فوتبال در ‎قطر را به مردم این کشور و اعضای تیم و کادر فنی آن تبریک گفت.
سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی گفت: در این حادثه که شامگاه سه‌شنبه - ۲۴ آبان - رخ داده است، کارشناسان اورژانس پس از حضور در محل حادثه به رغم اینکه جوان ۲۲ ساله فاقد علایم حیاتی بود تحت اقدامات احیای قلبی ریوی تحویل اتاق احیای مرکز تروما دادند که متاسفانه اقدامات موثر نبود و فوتش تایید شد.
تقی آزاد ارمکی گفت: سخنگوی دولت نماینده کدام ژانر فرهنگی کشور است که باید به دانشگاه برود؟! معلوم است که تو می‌روی و تحریک می‌کنی. مثل این است که آقای رسایی به عنوان نماینده روحانیت در دانشگاه حرف بزند؛ معلوم است که تو داری تحریک می‌کنی.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا همچنین افزود که از نزدیک انتخابات اسرائیل را دنبال خواهیم کرد هنوز برای گمانه زنی در مورد کابینه اتلافی بعدی زود است.
سخنگوی وزارت امور خارجه انتخاب رئیس جمهور جدید برزیل را تبریک گفت.
"دیمیتری پسکوف" سخنگوی "ولادیمیر پوتین" به خبرگزاری فرانسه گفت: "بریتانیا در حال حاضر در دسته کشورهای غیر دوست قرار دارد. بنابراین، خیر پیام تبریکی ارسال نشد".
سخنگوی دولت ضمن تبریک هفته وحدت، گفت: تجزیه‌طلبان مقابل یکپارچگی ایران زمین‌گیرند.
سخنگوی دولت انتصاب شهرام وثوقی‌راد را به عنوان معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهوری تبریک گفت.
سخنگوی دولت انتصاب شهرام وثوقی‌راد را به عنوان معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهوری تبریک گفت.
سخنگوی وزارت خارجه فرارسیدن پنجم شهریور زادروز محمد بن زکریای رازی پزشک، فیلسوف و شیمی‌دان مشهور ایرانی را تبریک گفت.
سخنگوی دولت قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی و آزاد جوانان ایران را تبریک گفت.
سخنگوی وزارت امور خارجه، در پی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در کنیا، برگزاری موفق این انتخابات را به مردم و دولت این کشور تبریک گفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ