سخنگوی دولت انتصاب شهرام وثوقی‌راد را به عنوان معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهوری تبریک گفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به تعطیلی زندان رجایی شهر کرج، گفت: هفته گذشته یکی از بزرگترین مطالبات مردم البرز از قوه قضاییه در خصوص تعطیلی زندان بزرگ رجایی شهر کرج محقق شد و درب این ندامتگاه برای پذیرش زندانی برای همیشه بسته شد.وی افزود: تعطیلی زندان رجایی شهر بر آن بود تا این پیام به جامعه منتقل شود که مردم و وعده به آن‌ها برای قوه قضاییه اولویت اساسی است.
سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به تعطیلی زندان رجایی شهر کرج، گفت: هفته گذشته یکی از بزرگترین مطالبات مردم البرز از قوه قضاییه در خصوص تعطیلی زندان بزرگ رجایی شهر کرج محقق شد و درب این ندامتگاه برای پذیرش زندانی برای همیشه بسته شد.وی افزود: تعطیلی زندان رجایی شهر بر آن بود تا این پیام به جامعه منتقل شود که مردم و وعده به آن‌ها برای قوه قضاییه اولویت اساسی است.
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان انجام ماموریت موفقیت‌آمیزناوگروه۸۶ نیروی دریایی ارتش در سفر به دور دنیا را به ملت ایران تبریک گفت.
ذبیح‌الله مجاهد، سخنگوی دولت طالبان با انتشار پیامی توییتری از تصمیم دولت طالبان حمایت و اعلام کرد که مساله ممنوعیت کار زنان به «ارزش‌های داخلی» افغانستان مربوط می‌شود و همه باید این تصمیم احترام بگذارند.
سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین به حضور صدها هزار نمازگزار فلسطینی در مسجد الاقصی اشاره و بیان کرد که این اقدام بیانگر جایگاه مسجد الاقصی در میان مسلمانان است.
وزیر امور اقتصادی و دارایی و سخنگوی اقتصادی دولت جمهوری اسلامی ایران در گفتگویی مشروح با خبرگزاری "اسپوتنیک" روسیه دیدگاههای خود در حوزه تعاملات اقتصادی بین المللی ایران را تشریح کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: دشمنی با نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران، بخش ثابت سیاست خارجی رژیم آمریکاست که در پیام نوروز هر ساله مقامات آن نیز خود را نشان می‌دهد.
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در حالی بناست به ایران سفر کند که پیشتر سخنگوی سازمان انرژی اتمی درباره سفر گروسی به کشورمان گفته بود لازمه این سفر این است که برای دو طرف مفید باشد.
ودانت پاتل معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز چهارشنبه به وقت محلی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه درباره اینکه آیا واشنگتن پیامی به ایران ارسال کرده است، گفت: ماه‌ها است که برجام در دستور کار قرار ندارد، ایرانی‌ها در ماه سپتامبر زمانی که یک توافق مورد تایید همه طرف‌ها روی میز بود، فرصت احیای برجام را از بین بردند.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا: «ما می‌خواهیم دو پیام خیلی واضح را به رژیم ایران ارسال کنیم این‌که جهان نظاره‌گر است و جهان آماده است که اقداماتی را در واکنش به خشونت مقامات ایران علیه مردمش انجام دهد».
کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری گفت: تبادل پیام ها و انعکاس دیدگاه به طرق مختلف میان ایران و آمریکا وجود دارد .
سخنگوی دولت روسیه می‌گوید رئیس‌جمهور این کشور امسال برای سال جدید میلادی، پیام تبریک برای سران کشورهای غیردوست نخواهد فرستاد.
سخنگوی ارتش گفت: رزمایش‌های نیروهای مسلح پیام لازم را به دشمنان مخابره می‌کند و همچنان خیال هرگونه تعرض به کشور را از ذهن‌شان دور می‌کند.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در تداوم حمایت از ناآرامی های ایران ادامه داد: به گفته سازمان‌های معتبر حقوق بشر، مقامات ایرانی از سه ماه پیش که اعتراضات مسالمت‌آمیز آغاز ش،٫ صدها معترض از جمله ده‌ها کودک را کشته‌اند و بیش از ۱۸۰۰۰ نفر را دستگیر کرده‌اند.
مرتضی مبلغ معاون سیاسی امنیتی وزارت کشور در دوران اصلاحات می‌گوید: بعضی از آقایانی که در دولت حضور دارند، مثل آقای سخنگو، بسیار تازه‌کار و بی‌تجربه و بی‌تحلیل هستند و با ابتدایی‌ترین مسائل حکمرانی هم آشنا نیستند و حرف‌های ناصواب و خطرناکی هم می‌زنند.
سخنگوی دولت در خصوص فیلترینگ پیام رسان‌های خارجی گفت: این فیلترینگ به گونه‌ای تدبیر شد که مردم از پیام رسان خارجی به پیام رسان داخی کوچ کنند، البته این فیلتر مسکّن مقطعی است و سیاست دولت در حوزه فضای مجازی شبکه ملی اطلاعات است، در طول هشت سال گذشته شبکه ملی اطلاعات کمتر از ۱۰ درصد پیشرفت داشته، اما در یک سال اول دولت ۳۰ درصد رشد و در مجموع ۴۰ درصد رشد را نشان می‌دهد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز خواستار توضیح لندن درباره پیام مرموز «لیز تراس» به وزیر خارجه آمریکا در زمان انفجار خط لوله نورد استریم شد.
سخنگوی دولت با صدور پیامی درگذشت والده معاون حقوقی رئیس جمهور را تسلیت گفت.
"دیمیتری پسکوف" سخنگوی "ولادیمیر پوتین" به خبرگزاری فرانسه گفت: "بریتانیا در حال حاضر در دسته کشورهای غیر دوست قرار دارد. بنابراین، خیر پیام تبریکی ارسال نشد".
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: آمریکایی‌ها بارها از کانال‌های مختلف پیام داده‌ و برای بازگشت به توافق اعلام آمادگی کرده‌اند.
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس دهم گفت: انتقال پیام در هر حادثه‌ای که در محیط دانشگاه اتفاق می‌افتد، باید به عهده کسانی باشد که آشنا به محیط دانشگاهی هستند و همیشه با دانشجویان تعامل دارند و برای آنان افراد علمی و محترمی هستند.
علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت نوشت: تلخی برخی اتفاق ها به راحتی فراموش نمی شود.
سخنگوی وزارت امور خارجه در پیامی سانحه جاده‌ای در استان غازی آنتپ ترکیه که منجر به کشته و مجروح شدن دهها تن از شهروندان این کشور شد را به دولت و ملت ترکیه تسلیت گفت.
سخنگوی دولت اعلام کرد با پذیرش استعفای حجت‌الله عبدالملکی از سوی رئیس جمهور، محمدهادی زاهدی وفا سرپرست وزارت کار شده است. بهادری جهرمی همچنین توضیحاتی درباره مالیات‌های مربوط به اصناف و موضوع دهک‌بندی‌ها در پرداخت یارانه ارائه کرد و گفت که دولت هیچ‌ برنامه‌ای برای گرانی بنزین ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ