عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: تولید فراورده در پالایشگاه های فراسرزمینی به هیچ وجه قابل رد گیری و تحریم نیست و ورود ایران در این عرصه یک مزیت محسوب می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک کارشناس بازار سرمابه با اشاره به این که کاهش قیمت دلار، بازارهای مختلف از جمله بازار سرمایه را تحت تاثیر خود قرار داده، گفت: هیجان افت دلار در بورس زودگذر است و به سهامداران توصیه می‌شود از بروز هیجان در تصمیم‌گیری‌های خود جلوگیری کنند.
یک کارشناس بازار سرمابه با اشاره به این که کاهش قیمت دلار، بازارهای مختلف از جمله بازار سرمایه را تحت تاثیر خود قرار داده، گفت: هیجان افت دلار در بورس زودگذر است و به سهامداران توصیه می‌شود از بروز هیجان در تصمیم‌گیری‌های خود جلوگیری کنند.
رئیس فراکسیون سهام عدالت در مجلس با اشاره به اینکه جاماندگان سهام عدالت ۲۰ میلیون نفر هستند، گفت: ممانعت و تخلف سازمان خصوصی سازی موجب شد ۳.۵ میلیون نفر به مجموعه سهامداران اضافه نشوند.
۱۷ اردیبهشت ماه سال جاری مصادف بود با سنگین‌ترین ریزش بورس و کسی خبر نداشت که چرا این اتفاق رخ داد! درست ۵۱ روز بعد علت این ریزش سنگین مشخص شد. ماجرا به نامه نرخ خوراک پتروشیمی‌ها باز می‌گشت. حالا پرسش این است که چرا هیات مدیره و سهامداران عمده سکوت کرده اند؟ نکته ای که مجید عشقی رئیس سازمان بورس حدودا یک سال پیش و در گفتگو با نبض بورس به آن اشاره کرد.
معاون مسکن و ساختمان از نهایی شدن ثبت ۱۱ هزار و ۵۷۴ قرارداد اجاره با کد رهگیری رایگان در سامانه املاک و مستغلات بین موجران و مستاجران خبر داد.
براساس گزارش MacRumors، تأمین‌کننده اپل در گزارش سهامداران خود اعلام کرد: «در میان فرصت‌های HPMS که در مورد آن صحبت کردیم، انتظار نمی‌رود تا محصول جدیدی که در گزارش‌های قبلی به آن اشاره کرده‌ایم و قرار است پاییز امسال معرفی شود، دیگر طبق برنامه‌ریزی به بازار عرضه شود.»
سخنگوی دولت گفت: امروز لایحه‌ای به پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی به منظور کنترل افزایش قیمت‌های خرید، فروش و اجاره منازل مسکونی به تصویب رسید.
تحلیلگر بازار سرمایه با اشاره به احتمال زیاد تدوام روند صعودی بورس، توصیه‌هایی به سهامداران حرفه‌ایی و عادی برای بهینه سازی سبد دارایی‌ها ارایه کرد.
دو کارشناس بازار سرمایه با اشاره به استراتژی مناسب‌ پایداری برای سهامداران در موقعیت فعلی درباره چیدمان سبد سهام و صنایع مورد اقبال توضیحاتی ارائه کردند.
یک کارشناس مسکن گفت: قدرت خرید خانه اولی ها اگر افزایش پیدا کند بازار اجاره بها به تعادل خواهد رسید.
مدیرعامل بیمه ملت با اشاره به طراحی محصولات جدید و نوآورانه در بیمه ملت گفت: خبرهای خوشی در این حوزه در راه است که به‌زودی به اطلاع بیمه‌گذاران، سهامداران و صنعت بیمه خواهد رسید.
وزیر کشور گفت: تمام منابع در نظر گرفته شده است تا منازلی برای هموطنان در خوی اجاره شود.
سعید ابراهیمی با اشاره به هدف ایجاد «سامانه گزارشگران حرفه‌ای» توسط سازمان بورس اظهار کرد: یکی از اهداف طراحی این سامانه به نشانی https://dideban.seo.ir، استفاده از توان نظارتی مردم به عنوان بازیگران اصلی بازار سرمایه در راستای کشف تخلفات و جرائم، پیشگیری از وقوع آن‌ها و کاهش تخلفات است.
قیمت اجاره بها در محله گمرک نسبت به محله های دیگر پایتخت کمی ارزان‌تر بوده ولی برای اجاره در این محل نیز باید حداقل ۲ میلیون تومان در ماه پرداخت کنید.
فرار مالیاتی با راه‌های مختلف از جمله حساب های اجاره ای یکی از اموری است که در سال های اخیر به شدت رایج شده است.
توکلی خواستار رسیدگی مسئولان و متولیان امر به پرونده دو مرکز اشاره شده در شهرستان قائمشهر شد و درباره عضویت اعضای جدید سهام عدالت گفت: برای عضویت چهار میلیون و۶۰۰ هزار سهامدار جدیدی در مرحله اول تامین اعتبار شده است.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران از پرداخت ودیعه و کمک هزینه اجاره مسکن به بیش از ۱۰ هزار خانواده تحت حمایت این نهاد در نیمه نخست سال جاری خبر داد.
پر افتخارترین تیم والیبال آسیا این روزها وضعیت عجیب و نابسامانی دارد.
مدیر امور حقوقی فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به آثار مالی و خسارت های قرارداد ویلموتس برای فدراسیون فوتبال، سونامی کمترین توصیف برای این قرارداد و بحران های ناشی از آن می باشد.
سازمان اورژانس کشور هم مانند دیگر دستگاه های خدمات رسان در ماه محرم تمهیداتی برای برگزاری مراسمات این ماه دارد که حضور تکنسین های اورژانس در هئیات از جمله این موارد است.
سخنگوی طالبان با تایید حمله هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی به یک منزل مسکونی در کابل، این اقدام را محکوم و آن را خلاف توافقنامه دوحه خواند.
گوجه‌فرنگی که گاهی به نام طب سنتی به آن کم‌محلی می‌شود، سرشار از لیکوپن است و با پخته شدن مواد موثره آن در جلوگیری از التهاب و تولید سلول سرطانی بیشتر می‌شوند، در طب سنتی خوردن خام آن همراه غذا نهی می‌شود، ولی پخته شده آن توصیه می‌شود.
معاون شهرداری تهران گفت: در تلاش هستیم تا شرایط عرضه املاک قولنامه ای و املاک اجاره داری را نیز فراهم کرده و حتی فروش تراکم و سرقفلی را تحت عنوان «حق الامتیاز» تبدیل به اوراق بهادار کرده و به تدریج در بورس کالا عرضه کنیم.
شاخص کل بورس روز یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ در نهایت با افزایش ۲۳۸۳۳ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۲۲ هزار و ۶۱۶ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ