بورس انرژی ایران امروز چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱، میزبان عرضه ۱۸ هزار و ۹۲۸ تن فراورده هیدروکربوری در رینگ بین‌الملل و ۱۵ هزار و ۸۳۳ تن فراورده در رینگ داخلی بورس انرژی ایران است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل ایران خودرو ضمن اشاره به برنامه این شرکت درخصوص توسعه خودروهای برقی و هیبریدی، خاطرنشان کرد: هم راستا با سیاست های کلان اقتصاد کشور و وزارت صمت و در راستای کاهش مصرف سوخت که در حال حاضر نیاز روزانه مازاد بر ظرفیت تولید آن است، توسعه خودروهای برقی و هیبریدی را دنبال می کنیم و نمونه خودرو برقی تولید شده ایران خودرو به تایید وزیر محترم صمت نیز رسیده است.
بر اساس اطلاعات ثبت شده در تالار مولدسازی دارایی های مازاد دولت، ۵۸ پروژه در مرحله «مصوب مازاد» و تنها یک پروژه در ملحه «آماده عرضه» قرار دارد.
روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده (۲ و ۳ اردیبهشت) تعطیل می باشد و به همین منظور بورس کالای ایران با توجه به این تعطیلی ها نحوه عرضه محصول‌ها در هفته منتهی به ۶ اردیبهشت را ابلاغ کرد.
قیمت خودرو دیروز تعیین تکلیف شد و طبق تجربه قطعا بازار با یک شوک قیمتی مواجه خواهد شد؛ بنابراین حالا دیگر زمان اجرای وعده های خودرویی وزارت صمت رسیده و باید عرضه به صورت محسوس افزایش یابد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در آیین افتتاح طرح مشترک خدمات و امداد نوروزی سایپا و ایران خودرو گفت: رسالت شرکت های خودروساز تولید محصول باکیفیت و در سطح استاندارد جهانی است که با ارائه گارانتی 5 ساله و خدمات با کیفیت نقش مهمی در رضایت مشتریان خواهند داشت.
رییس اتاق اصناف تهران گفت: نمایشگاه بهاره امسال با تخفیف ۵ تا ۳۰ درصدی از ۱۷ تا ۲۶ اسفند از ساعت ۱۰ تا ۲۲ در ۵ نقطه تهران برگزار می‌شود.
کارشناس بازار سرمایه گفت: استفاده از بستر بورس برای عرضه‌ها در بخش‌های مختلف می‌تواند علاوه بر ایجاد شفافیت در دارایی‌های شهرداری‌ها سبب واقعی سازی و تعدیل نرخ‌ها هم شود.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، 7 اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت 8 و 13 دقیقه با حضور 212 نفر از نمایندگان آغاز شد.قرار است امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه بپردازند.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، 7 اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت 8 و 13 دقیقه با حضور 212 نفر از نمایندگان آغاز شد.قرار است امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه بپردازند.
عرضه های جدید خودرو در بورس کالا شامل ۵۰۰ دستگاه ریسپکت برای اولین بار و ️ادامه عرضه فیدلیتی، کارا و کامیون است.
با تصمیم شورای عالی بورس خودرو دوباره در بورس کالا عرضه می شود.
مدیرکل حمل ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: عرضه بلیت سفرهای نوروزی جاده‌ای از ابتدای اسفند و به شکل‌‎های متنوع انجام می‌‎شود.
یک حساب کاربری در توئیتر ادعا می کند سری آیفون ۱۵ با نمایشگرهایی یکسان با آیفون ۱۴ عرضه می شود. همچنین این دستگاهها لبه های نازک تر و گوشه های خمیده خواهند داشت.
گشایش های ارزی جدیدی جهت عرضه ارز در سامانه نیما صورت گرفت به طوری که بعد از یک وقفه یک ساله امروز مبلغ ۳۰۰ میلیون یورو از محل منابع بانک مرکزی کشورمان در عراق در سامانه نیما عرضه شد.
بانک ملی ایران در راستای ارتقای نظام مالی کشور با هدف خروج از بنگاه داری و در راستای تحقق برنامه واگذاری ها، سهام ۲۵ شرکت وابسته به بانک را عرضه کرد.
بانک ملی ایران در راستای ارتقای نظام مالی کشور با هدف خروج از بنگاه داری و در راستای تحقق برنامه واگذاری ها، سهام 25 شرکت وابسته به بانک را عرضه کرد.
بورس کالای ایران از پذیرش ۵ کالا و محصول متعلق به ۵ شرکت در بازار اصلی و فرعی بورس کالا خبر داد. باید منتظر عرضه‌های جدید در بورس کالا بود.
روز چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱، ۳۰۰ هزار تن گاز مایع مجتمع پارس جنوبی متعلق‌ به شرکت ملی گاز ایران از رینگ بین‌الملل بورس انرژی ایران صادر شد. تقاضا برای این معامله تا ۴۵۰ هزار تن پیش رفت و در نهایت ارزش رقابت میان مشتریان به حدود یک میلیون و ۵۴۶ هزار دلار رسید.
هند تصمیم دارد استراتژی فرایند تست موازی را آزمایش کند تا به این ترتیب تایید ایمنی دستگاه های الکترونیکی جدید تسریع شود.
محققان گفتند که یافته‌ها نشان می‌دهد که ویتامین B ۶ به ویژه مواد مغذی ضروری را برای عملکرد صحیح تنظیم خلق و خو فراهم می‌کند.
اصلانی گفت: درست است که سهم‌ها روند صعودی نگرفته‌اند، اما نزولی شدید هم نیستند. الان بهتر است بگوییم در دو هفته گذشته روند خنثی در تغییرات بازار بورس داشتیم.
تمامی توقف‌ها و گشایش‌ها بر اساس دستورالعمل‌ها و بررسی‌ کارشناسی انجام می‌گیرد و مؤلفه‌هایی چون قیمت‌های کشف شده در مرحله پیش‌گشایش، ترکیب خریداران و فروشندگان، تأثیری که کشف قیمت در ادامه روند قیمتی سهام دارد و نوسانات سهم، از جمله مواردی است که جزبه‌جز در زمان توقف و بازگشایی‌ها بررسی می‌شوند.
رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی از پرداخت مرحله جدید سود سهامداران سهام عدالت تا پیش از پایان سال خبرداد.
وی با اشاره به برگزاری پویش نظامی خوانی و مسابقات متنوع در سایر سامانه ها و سکوهای پر مخاطب با حمایت مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی گفت: سامانه شاد مسابقات متنوعی برای دانش آموزان با هدف آشنایی ایشان با حکیم نظامی شاعر نامدار ایرانی و آثار این شاعر فارسی زبان برگزار خواهد کرد. همچنین برگزاری مسابقات کتابخوانی و ارایه تخفیف به کتب حکیم نظامی از جمله اقدامات برنامه های سکوهای حوزه عرضه کتاب در فضای مجازی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ