کالیدو کولیبالی، مدافع سنگالی جدید چلسی، پاسخ اظهارنظر روز گذشته رئیس باشگاه ناپولی را داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ماسیمیلیانو آلگری، در صحبت‌هایش اعلام کرد که یوونتوس پیشنهاد چلسی برای دوشان ولاهوویچ را ارزیابی می‌کند. این درحالی است که هواداران این تیم در تمرینات از مهاجم صرب حمایت کردند و علیه روملو لوکاکو شعار دادند.
با خروج حسین هدایتی از مجموعه سرخ‌ها، رفته‌رفته فرصت برای تولد یک عابربانک جدید فراهم شد. البته بخشی از فعالیت این نفر جدید با آخرین روز‌های فعالیت فوتبالی حسین هدایتی هم هم‌پوشانی دارد، ولی اسمش در سال‌های اخیر در شرایطی مطرح شده که دیگر خبری از حسین هدایتی نیست. این عابربانک جدید را رسانه‌های مختلف محمد یوسفی معرفی کرده‌اند. همواره هم در پسوندی که برایش در نظر گرفته شده از «هوادار متمول» و «مولتی‌میلیاردر دوبی‌نشین» استفاده کرده‌اند.
هواداران پرسپولیس و استقلال نسبت به حضور بیرانوند در استقلال واکنش نشان داد.
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال رای به برکناری اعضای کانون هواداران این باشگاه داد.
به نظر می‌رسید سایه هم را با تیر می‌زنند و رقابت فرهاد و نکونام قابل انکار نیست، اما هفت مقدس مثل همیشه همه را سوپرایز کرد.
به نظر می رسید سایه هم را با تیر می زنند و رقابت فرهاد و نکونام قابل انکار نیست، اما هفت مقدس مثل همیشه همه را سوپرایز کرد.
دسانتیس همچنان به نظر اصلی‌ترین گزینه ریاست‌جمهوری است که ترامپ یا بایدن نیست. به‌رغم رأی پایین‌اش، زمان زیادی که هنوز در کارزار مقدماتی باقی مانده و اتفاقات متعددی که در این فاصله می‌تواند بیفتد امید او و هوادارانش را حفظ می‌کند. بررسی‌های فایوسرتی‌ایت هم نشان می‌دهد کسی که در این فاصله با انتخابات، این میزان حمایت را داشته است، شانس ۱ به ۳ برای پیروزی دارد و این، شانس کمی نیست.
استیون جرارد، اسطوره لیورپول، گفت پنالتی اینتر برابر میلان باید گرفته می‌شد و همین حرف، واکنش هواداران را در شبکه‌های اجتماعی به دنبال داشت.
محرومیت بازیکنان کلیدی استقلال در هفته های اخیر تبدیل به یک اتفاق تکراری شده و به نظر برای ریکاردو ساپینتو هم خیلی دغدغه مند نیست.
مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران می‌گوید قبل از کارلوس هرناندس با سرمربی تیم ملی عراق مذاکره کرده بودند.
مدافع نساجی با تمجید از نمایش تیمش مدعی است از حیث فوتبالی آنها جزو بالانشینان جدول محسوب می‌شوند که به حق خود تا به اینجا نرسیده‌اند.
این درگیری‌ها و حواشی به هیچ عنوان برای بینندگان، هواداران حاضر در ورزشگاه و به طور خاص کودکان جالب نیست و تصویری زشت از فوتبال را به نمایش می‌گذارد
کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، به هواداران تیمش اطمینان داد که مصدومیت کیلیان امباپه و سرخیو راموس جدی به نظر نمی‌رسد.
رئیس فدراسیون در نامه ای به سازمان لیگ خواهان برنامه ریزی برای حضور تماشاگران در ورزشگاهها در رقابت های هفته های آتی لیگ برتر شد.
به نظر می‌رسد که بحث و درگیری بین هواداران دو تیم آرژانتین و فرانسه قرار نیست به این زودی به پایان برسد.
به نظر می‌رسد که بحث و درگیری بین هواداران دو تیم آرژانتین و فرانسه قرار نیست به این زودی به پایان برسد.
در ادامه اتفاقات عجیب در قطر به نظر می رسد که حالا پای هواداران قلابی هم به استادیوم های جام جهانی باز شده است.
دعوا بر سر از دنیا رفتن یک دختر جوان و یا بر سر با حجاب و بدحجاب نیست. خیلی از کسانی که حجاب کامل ندارند، جزو هواداران جدی جمهوری اسلامی هستند. این کسانی که در خیابان‌ها فساد و تخریب می‌کنند، همه یک حکم ندارند برخی جوانان و نوجوانانی هستند که بر اثر هیجان ناشی از ملاحظه یک برنامه اینترنتی به خیابان می‌آیند. چنین افرادی را می‌توان با یک تنبیه متوجه کرد که اشتباه می‌کنند. برخی خواص بدون تحقیق و احتمالاً ناشی از دلسوزی، اطلاعیه و بیانیه دادند و اظهار نظر کردند
به نظر می‌رسد که هواداران سلتیک چندان تحت تاثیر درگذشت ملکه الیزابت دوم قرار نگرفته‌اند.
به نظر می‌رسد که هواداران بایرن مونیخ همچنان از نحوه جدایی روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی، از این تیم ناراحت هستند.
به نظر می‌رسد که هواداران منچستریونایتد علاقه زیادی به جذب ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، دارند.
در فاصله 4 روز تا دیدار هوادار و پرسپولیس محل برگزاری این مسابقه مشخص نیست.
کارشناسان داوری تاکید کردند که صخنه ای که هواداران پرسپولیس اعتقاد به پنالتی داشتند، به درستی از سوی داور رد شده است.
در آخرین نشست اعضای هیات رییسه سازمان لیگ فوتسال کشور قوانین سخت‌گیرانه‌ای در مورد چگونگی حضور هواداران در نظر گرفته شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ