به نظر می‌رسد که بحث و درگیری بین هواداران دو تیم آرژانتین و فرانسه قرار نیست به این زودی به پایان برسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اسنپ به جای ایجاد راهکارهای هوشمندانه و تشویقی برای ترغیب راننده به قبول درخواست، به راهکارهای تنبیهی برای رانندگان روی آورده و عملا بعضی رانندگان همکار خود را تهدید می‌کند که اگر از حق انتخاب خود برای قبول یا رد درخواست سفر استفاده کنید، درخواست کمتری دریافت می کنید
با وجود اینکه لوئیس انریکه تصور می کرد بتواند در مورد مشکل کیلیان امباپه وساطت کند اما دستور از جایی است که نمی توان عملا کاری کند!
میراحمدی در بخش دیگری از سخنانش با بیان این‌که «خارج از سامانه سماح به هیچ عنوان روشی قابل قبول نیست» خاطرنشانکرد که مثلا برای دریافت بیمه حتما باید در سامانه سماح ثبت نام شده باشد و افزود: ارز مسافرتی که پیش بینی شده، صرفا به کسانی که در سامانه سماح ثبت نام کرده باشندتعلق میگیرد. دنبال این هستیم که پارکینگ‌هایی که در مرز‌ها هستند متصل به سامانه سماح باشد یعنی خودرو‌هایی می‌توانند در پارکینگ‌ها از خدمات برخوردار بشوند که شماره پلاک آن‌ها در سامانه ثبت شده باشد.
کیلیان امباپه تا همین هفته قبل فکر هم نمی کرد که روزی مجبور شود کنار بازیکنان مازاد پی اس جی تمرین کند اما این اتفاق دیروز و امروز رخ داد.
انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید از نظر مالی برای باشگاه اسپانیایی غیرممکن خواهد بود مگر آنکه ستاره فرانسوی ضرر قابل توجه مالی را قبول کند.
در شرایطی که نام‌های متعددی برای قبول مسئولیت نیمکت استقلال به میان آمده، نظرات هواداران در این خصوص قابل توجه است.
آیت الله جوادی آملی بیان داشتند: بر خلاف آنچه ما خیال می‌کنیم مردم عرفی اند، مردم متفکر و فقهی هستند! لذا اگر مردم ببینند در یک فضای زنده نفس می‌کشند که در آنجا نه اختلاسی هست، نه نجومی، نه گرانی و نه تبعیض، به قانون احترام می‌گذارند، به فکر دیگران احترام می‌گذارند، هر چند شاید خود آن عقیده را قبول نداشته باشند!
علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال، در پی صحبت‌های محمدحسین میثاقی از سمت خود استعفا داد.
در پی اس جی تمدید با کیلیان امباپه را مهمتر از ماندنی شدن لیونل مسی می دانند و قصد دارند قبل از اتمام فصل جاری، کار تمدید با او را نهایی کنند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بعد از پیروزی مقابل منچسترسیتی می‌گوید تیمش در مقابل منچسترسیتی عملکرد بهتری داشت و سزاوار سه امتیاز بود.
دروازه‌بان ملوان معتقد است تیمش شایسته پیروزی مقابل نفت مسجدسلیمان بود.
سخنگوی حزب اتحاد ملت ایران گفت:‌چند ماه پیش به حزب اتحاد ملت ایرادی درباره حد نصاب اعضا در کنگره گرفتند که آن را قبول نداشتیم اما برای حل مساله همکاری کردیم و کنگره اخیرمان با حضور نماینده وزارت کشور و طبق همان نظر آنها برگزار شد. حالا هم برای تصمیم کنگره مانع تراشی می‌کنند. قبل از کنگره اخیر هم در جلسه کمیسیون با نمایندگان حزب اتحاد که قرار بود درباره ایراد مد نظرشان راجع به نصاب کنگره صحبت کنند، تنها به مواضع حزب پرداختند تا روشن شود مساله اصلی‌شان چیست. بله، ما حزب منتقدیم و قرار نیست مواضع ما مورد قبول شما باشد. لازم است انتقادها را بشنوید، تحمل کنید و بنا بر ماهیت نهادی که در آن جا هستید، فضا را هر چه بیشتر برای بیان نظرها و انتقادها باز کنید. اما اگر هدفتان جواب سیاسی دادن و رقابت باشد، جای آن در کمیسیون ماده ده احزاب نیست.
پله، اسطوره فوتبال برزیل، همچنان در بیمارستان و تحت درمان قرار دارد.
هنوز هم برای تغییر سیاست در قبال جنگ اوکراین فرصت دارید. اینکه از انکار تحویل دادن پهپاد به روسیه به پذیرفتن اینکه قبل از جنگ اوکراین به روسیه پهپاد داده‌ایم، تغییر موضع داده‌اید را باید به فال نیک گرفت. با همین فرمان اگر درباره سایر مطالب نیز به طرف پذیرش واقعیت‌ها به پیش بروید، بسیاری از مسائل تغییر می‌کنند.
آنتونیو کاسانو، مهاجم سابق فوتبال ایتالیا، از کریستیانو رونالدو خواست تا از دنیای سطح اول فوتبال کنار برود.
متهم گفت: من قبول دارم که باعث مرگ پسر‌بچه شده‌ام، اما باور کنید قصدم کشتن او نبود و عمدی در کارم نداشتم. من فقط می‌خواستم او را با خودم ببرم تا از مردم پول بیشتری بگیرم. همه تلاشم را برای نجاتش انجام دادم، اما موفق نشدم.
گرت ساوتگیت: اگر نتایج تیمم ضعیف باشد، شما باید قبول کنید که زمان شما به پایان رسیده و باید از تیم ملی جدا شوید. قرارداد به خودی خود نمی‌تواند حافظ جایگاه من در تیم ملی انگلیس باشد.
عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی شریف و کارشناس برجسته انرژی با تأکید بر اینکه این کار دولت درست است که خودش را بی نیاز از برجام نشان بدهد، گفت: من این را قبول دارم که دولت ایران باید مسائلش با آژانس بین المللی انرژی اتمی را تمام کند، به خصوص در بخش پادمان؛ و آنها بگویند ما اینها را به نتیجه رسیده ایم و تمام شده؛ بعد توافق انجام می شود. چون اگر شما توافق کنید، هفته بعد دوباره آقای گروسی می گوید شما یک مشکل دارید و من نمی توانم تأیید کنم. چرا این «نمی توانم تأیید کنم» را تا حالا برای کشورهای دیگر نگفته است؟
محمد مهاجری نوشت: اگر قبول دارید که فرق می کنه کی وزیرخارجه باشه تماس بگیرید با سیدعباس عراقچی و قسمش بدهید که فورا در کسوت وزیرخارجه در جایگاه صدرالوزرا بنشیند ، هم شما را نجات دهد، هم دیپلماسی را ، هم برجام را.
متهم برای دفاع از خودش به جایگاه رفت و ضمن رد اتهامش گفت: من اتهام قتل عمد را قبول ندارم. مستندات پزشکی من موجود است. من شروع کننده این درگیری نبودم و حمله نکردم. برای دفاع از خودم و، چون حس کردم مهدی می‌خواهد مرا بکشد از توی جیبم به سختی چاقویم را بیرون آوردم و به او ضربه زدم. باور کنید آنقدر حالم بد بود که فقط می‌خواستم درگیری تمام شود اصلاً فکر نمی‌کردم زنده بمانم. مطمئن هستم که اگر من نمی‌زدم، او من را می‌کشت.
عشق به خود یعنی خودتان را بدون هیچ قید و شرطی قبول کنید، خودتان را ببخشید و برای کسی که هستید، احترام قائل شوید.
اولاد گفت:اصولا کار واسطه‌گری بازار مسکن در ایران نسبت به نقاط دیگر جهان متفاوت است، اگر شما برای خرید و یا فروش ملک خود تنها به یک مشاور املاک مراجعه کنید آن زمان، او مطمئن است که در نهایت کار دلالی آن مسکن را خودش انجام می‌دهد و دیگر کار دیگری قبول نمی‌کند، اما در حال حاضر با توجه به اینکه یک ملک به چندین بنگاه سپرده می‌شود، افراد زیادی در آن دخیل هستند، بنابراین ممکن است یک مشاور برای آن وقت بگذارد، اما نتیجه نگیرد، بنابراین سرشکن هزینه‌هایی که یک بنگاه با آن سروکار دارد، در یک معامله نمود پیدا می کند.
فرمانده سپاه با بیان اینکه پیشوای ایران اسلامی مورد حملات مستقیم دشمن است، گفت: بنده نمی‌توانم بسیاری از واقعیت‌های شیرین را بگویم و ان شالله بعدا باز گو خواهیم کرد اما از ما قبول کنید که یک روحانی با دستان جانباز در میانه یک میدان جهانی جهاد ،سال‌ها شبانه‌روز ایستاده است و دشمن را بی‌عمل گذاشته است، دشمن مجهز است اما نمی‌تواند عمل کند.
حجت‌الاسلام وحدانی‌فر، امام جمعه دهدشت خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سربسته می‌گویم اجازه ندهید بی‌حرمتی به اشخاص در جلسات باب شود، در جلساتی شما حضور دارید به برخی از افراد که جایگاه معنوی حاکمیتی دارند بی‌احترامی می‌شود این قابل قبول نیست، ما معتقد هستیم شما کلاس فن و بیان برای برخی مسئولان استانی و شهرستانی برگزار کنید که بدانند کجا و چگونه صحبت کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ