اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی چمران؛ رئیس شورای شهر تهران برای سومین سال از شورای ششم به عنوان رئیس شورای شهر تهران ماند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
نائب رئیس شورای شهر تهران در مورد آخرین وضعیت سلامتی مهدی چمران و حضورش در شورای شهر، اظهار کرد: به لطف خدا روند سلامتی وی رو به بهبودی است و بیشتر هواداران ایشان توصیه می‌کنند که استراحت کنند تا بهبودی کامل حاصل شود. اما این‌که چه روزی به شورا باز می‌گردند بسته به توصیه پزشکان دارد.
رئیس فدراسیون فوتبال با ارسال نامه‌ای به ریاست مجلس شورای اسلامی تقاضای تخصیص درآمدهای پخش مسابقات فوتبال با تبلیغات تلویزیونی در برنامه هفتم توسعه اقتصادی و اجتماعی را مطرح کرد.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران برای انجام چکاپ‌های دوره‌ای در بیمارستان بستری شد.
سخنگوی شورای شهر تهران از بستری شدن مهدی چمران خبر داد.
مهدی طائب، رییس شورای قرارگاه راهبردی عمار گفت: امام راحل با شجاعت در مقابل حکومت طاغوت و استکبار جهانی، توانست معادلات قدرت را در دنیا تغییر دهند.
بنده چرا باید امضا کنم؟ ۱۰ روز پیش آقایان شورای تامین البرز را دیدند و کاری کردند آن‌ها قبول نکنند بازی آن‌جا برگزار شود. در حالی که به قول اعضای شورای تامین تهران چه اتفاقی قرار بوده در البرز بیفتد؟
رئیس شورای عالی سیاسی یمن پیام تبریکی به رئیس جمهور چین فرستاد.
رئیس شورای عالی سیاسی جبنش انصارالله یمن تاکید کرد که هر گونه حضور نظامی آمریکا یا سایر کشورها در یمن اشغالگری به حساب می آید.
مهدی خطیبی گفت: قیمت گذاری دستوری سبب زیان سهامداران خودرویی شده و براساس ماده ۹۰ سیاست اصل ۴۴ قانون اساسی، دولت محترم موظف به جبران زیان تولیدکننده است و درخواست ما از مسوولان لغو قیمت گذاری دستوری است.
رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار حفظ جان امام زمان(عج) از ترور را لازم دانست و تأکید کرد: ما باید در حفاظت و امنیت فیزیکی به نقطه‌ای برسیم که چنین شرایطی را برای حضرت به وجود آوریم؛ در این عرصه نیز ما پیشتاز هستیم.
رئیس شورای عالی سیاسی یمن با فرستاده ویژه دبیر کل سازمان ملل به این کشور و هیئت همراه دیدار کرد.
مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره حقوق دختر عضو شورای شهر گفت: کسی که عضو شورای شهر می‌شود می‌توانند رییس دفترش را با خودش بیاورد. این عضو شورا هم دخترش را برای این کار با خود به شورای شهر آورد.
نخستین جلسه شورای فنی فدراسیون بوکس امروز شنبه ۱۷ دی ماه با حضور قهرمانان و‌ بزرگان بوکس ایران در سالن همایش هتل ارم آغاز شد.
«مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن تأکید کرد که مقابله با تجاوزات ائتلاف سعودی و تقویت جبهه نظامی همچنان در اولویت صنعا قرار دارد.
رئیس شورای عالی سیاسی یمن گفت: ظاهرا استعمارگران از واقعه استقلال یمن درس لازم را نگرفته اند که امروز با ائتلاف وسیعتری به امید بازگرداندن یمن به دوران استعمار به میدان آمده اند.
رئیس شورای عالی سیاسی یمن تاکید کرد که شرایط آتش بس در این کشور همچون بمب ساعتی است.
«مهدی المشاط» در پیام تسلیتی به رئیس جمهور ایران، حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) را محکوم و بر حمایت از دولت و ملت ایران در مقابل توطئه ها تاکید کرد.
رئیس شورای شهر تهران گفت: نمی‌خواهیم بر سر قیمت سطل زباله چانه بزنیم و حتی اگر قیمت آن یک میلیون تومان هم باشد آیا باید برای آن چانه بزنیم.
مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران به همراه علیرضا نادعلی عضو و سخنگوی شورا و محمد جواد خسروی شهردار منطقه ۱۸ از بیمارستان کودکان حکیم بازدید کردند.
مهدی چمران با 21 رای رئیس شورای شهر تهران شد.
مهدی اقراریان رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران گفت: اگر هر چیزی را رها کنیم و رسیدگی نکنیم چالش نخواهیم داشت. آقا چشممان را بر واقعیت‌های جامعه بسته ایم، شهر ول و رها است. این وضعیت چهارراه‌ها از نظر تکدی گری و بساط گستران است. این شهر که پایتخت و ام القرای جهان اسلام است مدیریت‌های بسیاری بر خود دیده است و شرایط سختی را به واسطه مدیریت رها شده دوره قبلی پشت سر گذاشته است، که این واقعا جای تاسف دارد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ