بازگشت شهاب زاهدی به پرسپولیس بهانه‌ای شد تا از مهمترین اتفاق مقطع اول حضورش در پرسپولیس یاد شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انتشار تصویری از رادیوگرافی زانوی پای لوسیانو سانچز نشان می دهد که او ممکن است یک سال از میادین به دور باشد.
عکسی از تابلوی یک کبابی در توییتر منتشر شده که نحوه نوشتن و تبلیغ او، توجه برانگیز شده.
کیم کارداشیان می‌گوید دیدار فرزندانش با لیونل مسی و گرفتن پیراهن امضا شده از او بهترین روز زندگی‌شان بوده و آن‌ها را دیوانه کرده بود.
کارآگاهان در بازرسی از مخفیگاه متهم و کیف همراهش در برابر مهرهای جعلی پلیس و برگه‌های احضاریه و... قرار گرفتند و زن ۵۰ ساله به شیادی خود در لباس پلیس اعتراف کرد.
بعد از اخبار روز گذشته پیرامون مسئله سربازی میلاد سرلک، او امروز دقایقی با یحیی گل‌محمدی در این باره صحبت کرد.
هنوش بختیاری با انتشار یک متن در اینستاگرام خبر داد که از او دزدی شده است.
نام او محمدحسین محمدیان است، بازیکنی که بعد از یک فصل عضویت در رده امیدها، به تیم بزرگسالان فراخوانده شده.
تصویری از یک دختر ۲۶ ساله در فضای مجازی وایرال شده که برخی او را همسر محمدرضا گلزار می‌دانند.
محمدحسین مرادمند تصورش را نمی‌کرد که او در شادی پس از این گل، دچار آسیب دیدگی شده و در نهمین دقیقه از وقت‌های اضافه تعویض شد.
ایونا یکی از حامیان همیشگی جورجینا بوده است و به تازگی او نیز در اینستاگرام همانند خواهر مشهور خود تولید محتوا می‌کند و به نظر می‌رسد قصد دارد با حمایت‌های جورجینا به یک اینفلوئنسر تبدیل شود.
جورجینا رودریگز امروز چند استوری در صفحه شخصی خود منتشر کرد که فرزندان او و کریستیانو رونالدو هم در آن حضور داشتند.
حرکت جرارد پیکه واکنش هواداران تراکتور را به دنبال داشت و آن‌ها کامنت‌های زیادی زیر پست آخر او در اینستاگرام گذاشتند. یکی از هواداران خطاب به پیکه نوشت: «آقای پیکه، تیمی که شما به آن می‌خندی یکی از محبوب‌ترین تیم‌ها در فوتبال است که هر بازی صد هزار تماشاگر را به ورزشگاه می‌کشاند. زنده باد تراکتور.»
حضور دروازه‌بان دهه ۶۰ پرسپولیس در تمرین تیم رقیب و صحبت‌های غیرمنتظره او آتش خشم هواداران را شعله‌ور کرد، تا جایی که برخی از پیشکسوتان و هم تیمی‌های سابق وحید قلیچ نیز به انتقاد از رفتار او پرداختند.
در این مراسم برخی از هم‌تیمی‌ها و دوستان دوران بازی او نیز حضور داشتند تا شبی خاطره‌انگیز برای کاپیتان سرخ‌ها شکل دهند.
نکته جالب این دیدار حضور کیم کارداشیان در ورزشگاه پارک دو پرنس بود و او از نزدیک عملکرد فاجعه مسی و امباپه را تماشا کرد. او چند روز قبل هم دیدار آرسنال مقابل اسپورتینگ را در ورزشگاه امارات از نزدیک تماشا کرده بود.
آنتونلا روکوزو همسر ستاره آرژانتینی دنیای فوتبال تصویر عجیبی را در اینستاگرام اش منتشر کرده که برخی از کاربران او را به خودنمایی متهم کرده اند.
همسر بازیکن خارجی پرسپولیس تصویری جدید از خودش به همراه او منتشر کرد.
پسر دیوید بکام که طرفدار آرسنال است، بعد از پیروزی تیم محبوبش مقابل یونایتد، واکنشی نشان داد که سوژه کاربران شبکه‌های اجتماعی شد.
نکته عجیب، اما غیبت لوکادیا در این عکس است و به نظر می‌رسد او در کنار خانواده‌اش حضور ندارد. این درحالی است که گفته می‌شد لوکادیا به بهانه بیماری همسرش تهران را ترک کرده است!
روز پنجشنبه شبکه‌ی خبر مصاحبه‌ای تلفنی با شخصی داشت که به اشتباه عکس او را به همراه نام و عنوان «سبحانی، کارشناس مسائل بین الملل» در کنار این تماس تلفنی پخش کرد. موضوع مصاحبه‌ی شبکه‌ی خبر، بررسی اتفاقات اخیر ایذه و اصفهان بود.
مادر حسین رونقی از فرزند خود در بیمارستان عیادت کرد و در جریان وضعیت او قرار گرفت.
محسن منصوری که امروز به جمع خبرنگاران آمد، انگشتر او با نگین بزرگ عقیق کبودش مورد توجه عکاسان قرار گرفت.
امروز تصویری از مجسمه تختی منتشر شده که نشان می‌دهد کراوات تختی از لباس او در این مجسمه حذف شده است. معلوم نیست این اقدام از سوی چه کسی صورت گرفته است.
تصویر سنگ قبر ملکه انگلیس در قلعه ویندسور را مشاهده می‌کنید که او کنار شاهزاده فیلیپ دفن شده است. / همشهری آنلاین

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ