مربی صربستان دو اشتباه غیرضرورری در خط دفاع را عامل از دست رفتن پیروزی 3-1 برابر کامرون عنوان کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از یک طرف بانک احساسات ما می‌تواند نامحدود باشد و از طرف دیگر، می‌تواند با کلمات احساساتی که به آن‌ها دسترسی داریم محدود شود. با توجه به تجربه‌های خود، به این فکر کنید که وقتی می‌خواهید احساس خود را بیان کنید، اما نمی‌توانید یک کلمه مناسب پیدا کنید، چقدر می‌تواند ناامید کننده باشد.
تنیسور شماره 3 جهان درباره احساساتش از بازی بدون پرچم روسیه بیان کرد.
مدیرعامل استقلال خوزستان توانست در نهایت ماموریت خود را با صعود این تیم به سرانجام برساند.
دژان استانکوویچ از سقوط سمپدوریا احساس "ناامیدی و اندوه زیاد" دارد و امیدوار است که آن‌ها بتوانند مشکلات مالی خود را حل کنند.
دروازه‌بان پیکان معتقد است اگر دیدار این تیم برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برگزار نمی‌شد، نتیجه بازی طور دیگری رقم می‌خورد.
گلر ملوان به شدت به تصمیمات داوری و پنالتی که گرفته شده معترض است.
مایک شوماخر گفت چه چیزهای او را به عنوان راننده ذخیره در تیم مرسدس آلمان شگفت‌زده کرده است.
خستگی بهاری یک حالت خلقی گذرا و طبیعی است که اغلب در قالب علائم جسمانی و گاهی علائم روانی ظاهر می‌شود؛ کمبود انرژی، تنبلی، ضعف، نیاز شدید به خواب (با وجود خواب کافی)، سردرد، درد در ناحیه مفاصل و در برخی موارد احساس ناامیدی و بی‌انگیزگی از شایع‌ترین علائم خستگی بهاری هستند.
هر بار که کارت اعتباری خود را در طول تعطیلات بیرون می‌آورید، ممکن است بیشتر و بیشتر احساس خطر کنید. با افزایش هزینه‌ها یا وسوسه بیشترخرج‌کردن، با محدودیت‌های آزادی مالی خود مواجه می‌شوید و فقدان منابع مالی برای اختصاص به فعالیت‌ها یا خرید هدایا ممکن است باعث غم، ناامیدی یا پشیمانی از عادت‌های خرج کردن گذشته شود.
مالیخولیا شکلی از اختلال افسردگی (MDD) است که سلامت روان را تحت تاثیر قرار می‌دهد و فرد مبتلا با احساس مداوم و شدید غم و ناامیدی در زندگی مواجه می‌شود.
هافبک باتجربه هوادار نسبت به عملکرد تیم داوری دیدار با مس رفسنجان واکنش نشان داد.
استفراغ، علامت وحشتناک بیماری، زمانی که بدون هشدار یا دلیل بروز کند، می‌تواند بسیار دلسرد کننده باشد. تجربه حملات وحشتناک ماهانه یا حتی هفتگی استفراغ، احساس ناامیدی را برمی انگیزد.
یک نظرسنجی نشان داد که از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۲۱ میلادی سهم دختران نوجوانی که می‌گویند "احساس غمگینی یا ناامیدی مداوم" را تجربه می‌کنند از ۳۶ به ۵۷ درصد افزایش یافته و بالاترین جهش در این آمار در طول پاندمی کووید بوده است.
هری کین با گلزنی در مقابل منچستر سیتی رکورددار بیشترین گل زده برای تاتنهام شد.
مدل زبان هوش مصنوعی Chat GPT طی ۴۰ روز بیش از ۱۰ میلیون کاربر روزانه به خود جذب کرده است.
شاید اگر در همان ماه‌های ابتدای بر اساس پیشرفت مذاکرات توسط تیم دیپلماتیک دولت قبل، مذاکرات به نتیجه ختم می‌شد، هیچ‌گاه گرایش ایران به حصول توافق، موضعی از روی ضعف مورد ارزیابی قرار نمی‌گرفت. در واقع، آن‌گاه که توافق باید امضا می‌شد، نشد و اکنون که همه از برجام و آینده‌اش ناامید شده‌اند، احیای آن، کاری بس سخت خواهد بود.
عثمان دمبله، وینگر تیم ملی فرانسه می گوید از ویروسی که در اردوی تیم‌شان شایع شده ترسی ندارند.
اگر فردی علائم افسردگی اساسی را که به صورت فصلی برای حداقل دو سال متوالی رخ می‌دهد، تجربه کند، ممکن است به افسردگی فصلی مبتلا شود. علائم ممکن است شامل خوابیدن یا خوردن بیش از حد، کناره گیری از ارتباطات اجتماعی، احساس افسردگی تقریباً روزانه، احساس ناامیدی یا بی ارزشی، عدم توانایی در تمرکز و نداشتن انرژی باشد
شماره ده تیم ملی برزیل با انتشار یک توئیت از تمرین اخیر تیمش خبر از بازگشت سریع‌تر از آن چه که پیش‌بینی می شد را داد.
احساس عجیبی که نشانه کمبود ویتامین D است
در واقع نشان داده شد که احساس ناامیدی، ناراحتی و تنهایی باعث افزایش سن بیولوژیکی فرد نسبت به سیگار کشیدن می‌شود. سایر عوامل مرتبط با شتاب سالمندی عبارت از مجرد بودن و زندگی در یک منطقه روستایی به دلیل در دسترس بودن کم خدمات پزشکی است.
احساس خستگی، ضعف و بی‌حالی و در کنار آن بی‌انگیزگی و ناامیدی؛ این وضعیتی است که این روز‌ها خیلی‌ها را کلافه کرده است. بخشی از آن فیزیکی است و گفته می‌شود یکی از مهم‌ترین عوارض پس از بهبودی از کرونا که گریبان افراد را می‌گیرد، احساس ضعف و بی‌حالی است؛ عارضه‌ای که تا مدت‌ها باقی می‌ماند و از آن تحت عنوان «خستگی پس از ویروس» یاد می‌شود.
بر اساس ادعای رسانه‌های انگلیسی باشگاه PSG بعد از ناامید شدن بارسلونا از جذب برناردو سیلوا پیشنهادی به منچسترسیتی ارائه داده است.
اگر بازیگران خارجی با نفوذ از ناتوانی طالبان در حل چالش‌های پیش روی کشور ناامید شوند حمایت از نیرو‌های مخالف ممکن است به میزان قابل توجهی افزایش یابد. بر این اساس، این وضعیت ممکن است به دور جدیدی از یک جنگ داخلی تمام عیار بر اساس تقابل بین قومی منجر شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ