اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، اعتراف کرد که دیدن مسی با پیراهن اینترمیامی احساس عجیبی دارد.
قدم زدن در جنگل همیشه احساسی از راز و رمز را در خودش دارد؛ انگار در هر پیچ و خمی از کوره‌راه‌های جنگلی ممکن است رازی نهفته باشد. اما اگر بدانید که واقعا چه چیز‌های عجیبی تا به حال در جنگل‌ها کشف شده‌اند احتمالا این احساس را از این به بعد بیشتر و عمیق‌تر تجربه خواهید کرد.
یورگن کلوپ در پیامی پر احساس به جدایی جردن هندرسون از لیورپول واکنش نشان داد.
بر اساس گزارش بیزنس اینسایدر، خرید دنبال کننده فیک در "تردز"، به رشد یک حساب یا موفقیت یک تولیدکننده محتوا کمک چندانی نخواهد کرد.
نگهداری از گل و گیاه و پرورش آن‌ها در دوران سالمندی و بازنشستگی موجب افزایش توانمندی، ارضای نیاز به قدرت و احساس کنترل بیشتر در زندگی سالمندان می‌شود و حس امیدواری را در آنان افزایش خواهد داد.
علت نامگذاری برخی از گیاهان مانند پیچ امین الدوله یا گل صدتومنی قصه و تاریخی دارد، اما نام برخی از آن‌ها اصلا مشخص نیست که بر اساس چه معیاری نامگذاری شده‌اند.
گز و همکارانش بیش از ۲۰ سال در حال مطالعه مرکز کهکشانی بودند. بر اساس این داده‌ها، تیمی از ستاره‌شناسان به رهبری آنا سیورلو، ستاره شناس UCLA، چهار جرم دیگر را شناسایی کردند: G ۳، G ۴، G ۵ و G ۶. آن‌ها در مدار‌های بسیار متفاوتی از G ۱ و G ۲ قرار دارند. در مجموع، اجرام G دارای دوره‌های مداری هستند که از ۱۷۰ سال تا ۱۶۰۰ سال متغیر است.
بر اساس گزارش گلوبو اسپورت، فدراسیون فوتبال برزیل معتقد است که استخدام کارلو آنچلوتی یک "کار تمام شده" است.
فردای ازدواج محمدرضا گلزار شایعه عجیبی منتشر شده بود مبنی بر اینکه آمار مسمومیت دارویی در روز ازدواج این بازیگر زیاد شده است. احسان گل محمدی این شایعه را رد کرد
وقتی آب کمتری می‌نوشید، طبیعی است که احساس تشنگی داشته باشید، در این مواقع اشتباه گرفتن حس تشنگی با گرسنگی اتفاق عجیبی نیست و ممکن است به جای رفع تشنگی، پرخوری کنید و چاق شوید. علاوه بر این، تشنگی زیاد می‌تواند منجر به انتخاب گزینه‌های ناسالم مانند نوشابه و آبمیوه‌های فرآوری‌شده جهت رفع این حس شود. تنها گزینه مناسب برای رفع تشنگی، آب است که به ما انرژی می‌دهد، دمای بدن را تنظیم می‌کند و سموم را از مغز و خون ما خارج می‌سازد.
یازدهمین قهرمانی متوالی بایرن، به طرز عجیبی کوچک‌ترین احساسی در میان ناظران فوتبال آلمان برنیانگیخته است.
مدیرعامل اخراجی تیم فوتبال بایرن مونیخ پس از قهرمانی این تیم پیامی احساسی خطاب به بازیکنان منتشر کرد.
به گفته ی جسیکا آلبا، او فشار و قند خون پایینی دارد. به همین دلیل باید به آبی که می خورد نمک صورتی اضافه کند تا سدیمی که بدنش کم دارد تأمین شود و طی روز احساس بی حالی نکند.
بر اساس اعلام قنبرزاده یکی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال فقط ۱۵ هزار تماشاگر می‌توانند با ورود به استادیوم آزادی از نزدیک دیدار پرسپولیس - استقلال را تماشا کنند.
معماری بروتالیستی شاید عجیب و زمخت به نظر برسد، اما با احساس استحکام و قدرتی که به بیننده منتقل می‌کند، جذابیت خاص خودش را هم دارد.
بر اساس نظرسنجی مارکا، پرسپولیس به عنوان محبوبترین تیم جهان معرفی شد.
در اینجا تصاویری زیبا از دنیای عجیب و شگفت‌انگیز عنکبوت‌ها را خواهید دید. شاید این نگاه دقیق‌تر کمی احساس ما را نسبت به آن‌ها تغییر بدهد!
سرهنگ احسان مومنی رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به آمار تصادفات روز گذشته در تهران اظهار کرد: در روز گذشته ۲ هزار و ۳۰۰ فقره تصادف به سامانه ۱۱۰ اعلام شده است.
شکارچیان دوره پارینه‌سنگی از نماد‌هایی که روی دیوار‌ها نقش بسته بودند برای انتقال اطلاعات ضروری برای بقا استفاده می‌کردند. محققان معتقدند آن‌ها احتمالاً گزارشی از فصل‌های جفت‌گیری حیوانات را ارائه می‌کنند که بر اساس ماه‌های قمری سازماندهی شده است.
در بخشی از کتاب «علامه محمدتقی جعفری، سرگذشت و ایام، آرا و اندیشه‌ها» ماجرای ترک سیگار علامه جعفری نقل شده است: در اوایل سال ۱۳۶۱ ش، روزی خانمی از همسایگان برای پرسیدن یک سوال به بنده تلفن کرد و گفت: آیا مصرف سیگار حلال است یا حرام؟ گفتم: مباح است. علت سوال شما چیست؟ آن خانم گفت: من پسر جوانی دارم که سیگار می‌کشد و وقتی به او می‌گویم سیگار نکش، در پاسخ می‌گوید: اگر سیگار بد بود، آقای جعفری سیگار نمی‌کشید.با شنیدن این سخن، انگار که دیوار زندگی شکاف بردارد و ابدیت را نشان دهند، احساس عجیبی مرا فرا گرفت که: خدایا! این جوان به علت اینکه من سیگار می‌کشم، دست به چنین کاری می‌زند و از این بابت در پیشگاه تو نمی‌توانم جوابگو باشم و....
محققان مدت‌هاست متوجه شده‌اند که ارزش بقای درد به این معنی است که بسیاری از حیوانات، ظاهراً به استثنای حشرات، آن را تجربه می‌کنند. اما بررسی بیش از ۳۰۰ مطالعه علمی را و شواهدی که یافته شد، نشان داد، حداقل برخی از حشرات احساس درد می‌کنند؛ در این میان، حشرات دیگر هنوز با جزئیات کافی مورد مطالعه قرار نگرفته اند.
هروه رنار سرمربی عربستان یکبار دیگر با رفتار خاص و ادبیات عجیبش توجهات زیادی را معطوف به خود کرده است.
همه حرف این است که آیا جمهوری اسلامی ایران بر اساس قانون اساسی باید مجری احکام شرع باشد و به «تبعیض» رسمیت ببخشد یا مجری قانون باشد و «عدالت» میان شهروندان را مبنا قرار دهد؟ این همان سوال بنیادین است که هم مرجعیت و حوزه دین باید به آن پاسخ دهد و هم حکومت.
کوکاکولا به جای طعم سنتی مانند «وانیل» یا «گیلاس» هر محصول را با توضیحات مبهم خود ارائه کرد و به طرفداران اجازه داد تا جای خالی را پر کنند. این شرکت «استارلایت» را با عنوان «یادآور تماشای ستارگان در اطراف آتش و هم چنین احساس خنکی که حس یک سفر سرد به فضا را تداعی می‌کند» توصیف کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ