هافبک باتجربه هوادار نسبت به عملکرد تیم داوری دیدار با مس رفسنجان واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اعتراض استقلالی ها به شرایط باشگاه ابعاد تازه ای پیدا کرده و پای برخی چهره ها نیز به ماجرا باز شده است.
داورزنی در سال‌های اخیر نشان داده که فرمول موفقیت را گم کرده یا اینکه آن‌قدر سرش شلوغ شده که بیش از آنکه به فکر ساختن پایه و اساس درستی برای والیبال جهت پیشرفت این رشته ورزشی در دنیا باشد، درگیر بند‌های ریزودرشتی است که بتواند با استناد به آن، یک دوره دیگر روی صندلی ریاست بنشیند. البته که حواشی درباره او زیاد است و این شایعات چندان زیبنده هم نیست. اینکه او حمایت فلان و بهمان نهاد را دارد و کسی نمی‌تواند خرده‌ای بر مدیریتش بگیرد به غیر از انعکاس حس منفی چیز دیگری به همراه ندارد.
وویژیک شزنی، دروازه بان یوونتوس، فاش کرد که بعد از احساس درد از ناحیه قفسه سینه در بازی با اسپورتینگ فکر می‌کرد که در حال مرگ است!
بازیکن ایرانی تیم فوتبال فاینورد گفت: در فاینورد احساس می کنم در خانه هستم و با یکی از خاص‌ترین گروه‌ها کار کردم.
یک وکیل با استفاده از چت بات جی پی تی خلاصه حقوقی درباره یک پرونده ارائه کرده که مشخص شده این ابزار، محتوایی بی پایه و اساس را در اختیار وی قرار داده است.
سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی که به عنوان نخستین مقام رسمی دولتی پس از توافق اخیر ایران و عربستان به این کشور سفر کرده، در حاشیه اجلاس سالانه بانک توسعه اسلامی از شهر مدینه و جوار مرقد مطهر رسول اکرم (ص) پیام ویدئویی منتشر کرد.
گلر ملوان به شدت به تصمیمات داوری و پنالتی که گرفته شده معترض است.
چیرو ایموبیله، مهاجم باتجربه لاتزیو، پس از مدت‌ها موفق به گلزنی شد و از این بابت احساس خوبی دارد.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست کاشمر عنوان کرد: بر اساس عکسی که از این حیوان گرفته شده بود و رد پای به جا مانده مشخص شد حیوان گرگاس نیست و آنچه شهرداری ادعا نموده که اقدام به زنده‌گیری آن کرده، اصلا گرگاس نبوده بلکه یک قلاده شغال بود؛ ضمن اینکه اصلا زنده‌گیری نشده و همچنان رهاست.
مانوئل نویر، دروازه‌بان بایرن مونیخ، در مصاحبه مفصلی برای اولین بار درباره مصدومیتش و همچنین اخراج مربی محبوبش از این باشگاه صحبت کرده است.
وکیل ممفیس دیپای، مهاجم هلندی بارسلونا، شایعات اخیر درباره معاوضه او با یکی از بازیکنان اینتر را تکذیب کرده و این شایعات را بی پایه و اساس دانست.
کاپیتان تیم فوتبال آلومینیوم از احساس خود پس از آویختن کفش‌هایش می‌گوید.
احساس کردم در سپاهان و زیر نظر مورایس شرایط بهتری نسبت به پرسپولیس دارم؛ این بخشی از صحبت‌های مدافع چپ طلایی‌پوشان است.
پیام الساندرو فلورنزی، مدافع میلان و تیم ملی ایتالیا، برای جان‌لوکا ویالی، پیامی که دیگر پاسخی دریافت نخواهد کرد، دوست‌داران ویالی را متاثر کرده است.
پیام احساسی لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، برای یک خبرنگارتوجه بسیاری را به خود جلب کرده است.
کریم بنزما، ستاره تیم ملی فرانسه، ظاهرا با انتنشار پستی در شبکه‌های اجتماعی از هم تیمی‌هایش حمایت کرده است.
عثمان دمبله، وینگر تیم ملی فرانسه می گوید از ویروسی که در اردوی تیم‌شان شایع شده ترسی ندارند.
پرسنل کیمپبه مدافعِ پاری سن ژرمن که به علت مصدومیت جام جهانی را از دست داده، در صفحه شخصی اش پیامی در حمایت از فرانسه منتشر کرده است.
مانی حقیقی، فیلمساز ایرانی که هم به عنوان نویسنده و هم بازیگر با فرهادی همکاری کرده بود نیز مدعی شده که فیلم «گذشته» فرهادی بر اساس اپیزودی از زندگی خودش ساخته شده است. او مدعی است که فرهادی هرگز اجازه استفاده از داستان زندگی‌اش را نگرفته و تنها زمانی که از حقیقی درخواست بازی در این فیلم را داشته، این موضوع را با او در میان گذاشته است. حقیقی در این باره می‌گوید: «عجیب است که یک نفر به داستان زندگی شما گوش کند و برود و فیلمنامه ای درباره آن بنویسد و به شما بگوید "دوست داری در این فیلم بازی کنی؟" این نوعی راه دوربرگردان برای برقراری ارتباط است، اما برای من توهین‌آمیز نبود.»
نایب قهرمان کشتی جهان گفت: فشار زیادی بابت نگرفتن مدال بود و وقتی به فینال رسیدم احساس کردم این فشار از روی من برداشته شده است، اما شرایط سخت تر شد و نتوانستم به طلا برسم.
شاخص تولید،‌ فروش و قیمت صنایع بورسی با استفاده از داده‌های ماهیانه ۳۰۲ شرکت صنعتی بورسی محاسبه می‌شود. بر اساس گزارش پایش بخش حقیقی اقتصاد ایران در مرداد که مرکز پژوهش‌های مجلس منتشر کرده، شاخص تولید شرکت‌های صنعتی بورسی در مرداد ماه نسبت به تیر کاهش ۱۱.۵ درصدی همراه بوده است.
یک کاربر عرب با انتشار تصویر شهید سلیمانی خطاب به وی نوشته: پدرم نیستی اما با رفتنت احساس کردم یتیم شدم.
یک کاربر عرب با انتشار تصویر شهید سلیمانی خطاب به وی نوشته: پدرم نیستی اما با رفتنت احساس کردم یتیم شدم.
روایت همسر شهید مدافع حرم اسکندری از لحظه اعلام خبر پیدا شدن پیکر این شهیدرا مشاهده کنید. اعظم سالاری قصرالدشتی گفت: از قبل محرم، احساس می کردم که محرم امسال برایم متفاوت است. پیکر شهید اسکندری، پس از چند سال بدون سر به میهن بازگشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ