یک نظرسنجی نشان داد که از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۲۱ میلادی سهم دختران نوجوانی که می‌گویند "احساس غمگینی یا ناامیدی مداوم" را تجربه می‌کنند از ۳۶ به ۵۷ درصد افزایش یافته و بالاترین جهش در این آمار در طول پاندمی کووید بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون اداره اطلاعات و مطبوعات وزارت خارجه روسیه امروز با شرکت در یک نشست خبری اعلام کرد: گفتگوهای فراگیر ملی تنها راه‌حل بحران در نیجر است.
سردار آزمون برای اولین بار درباره روزهای بحرانی و جنجال برانگیز تیم ملی در آخرین روزهای سرمربیگری اسکوچیچ صحبت می‌کند.
عضو شورای مرکزی جنبش حزب الله لبنان در پیامی با خطاب به همه جریان‌های سیاسی خواستار اتخاذ تدابیری سریع برای دستیابی به توافقی ملی برای نجات همه جانبه کشور شد.
اولین جلسه ستاد ملی فرماندهی عملیات پاسخ به بحران
اصفهان- دبیر ستاد ملی مقابله با گردوغبار گفت: از سه میلیون هکتار مناطق تالابی کشور نیمی از این عرصه های غبار خیز محسوب می شود.
ادوین فن‌درسار، دروازه‌بان سابق باشگاه منچستریونایتد و تیم ملی هلند، به دلیل خونریزی مغزی همچنان در بیمارستان بستری است.
میامی- نماینده شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه نجات یوزپلنگ نیازمند عزم ملی است، گفت: مسئولان حداقل دو کیلومتر پیک تردد بحرانی تصادفات یوزها در محور میاندشت میامی را فنس کشی کنند.
تیم ملی آلمان با بحرانی جدی روبرو است و به نظر می‌رسد که هانسی فلیک، سرمربی این تیم، به زودی از کارش برکنار شود.
دومینیک تدسکو، سرمربی بلژیک، از عدم حضور تیبو کورتوا در اردوی تیم ملی این کشور عصبانی است و گفته می‌شود این ممکن است آینده دروازه‌بان رئال در تیم ملی کشورش را به خطر بیندازد.
هشت بازیکن تیم ملی واترپلو ایران در بیانیه‌ای مشترک از حضور در تیم‌ ملی برای شرکت در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ چین انصراف دادند.
در فاصله کمتر از ۴۸ ساعت دومین نمونه تست دوپینگ در تیم ملی تکواندو مثبت اعلام شد تا شرایط این رشته به سمت بحرانی حرکت کند.
سیما شاین، پژوهشگر مؤسسه مطالعات امنیت ملی در فلسطین اشغالی در نشستی امنیتی با بحرانی خواندن وضعیت جاری در تل آویو اذعان کرد که در شرایط وخیم غیر قابل تصوری قرار گرفته‌ایم.
مفتی جعفری لبنان به شدت درباره وخامت اوضاع لبنان هشدار داد و خواستار اعلام وضعیت اضطراری ملی در این کشور شد.
رسانه نزدیک به دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی ادعای رسانه سعودی اینترنشنال مبنی بر «بحرانی» بودن ذخایر نهاده‌های دامی در ایران را تکذیب کرد.
در شرایط فعلی دستیابی به برجام منطقه‌ای شامل طیف وسیعی از ابعاد امنیتی، اقتصادی و فرهنگی بین ج. ا. ا با کشور‌های عرب جنوبی یک اولویت راهبردی و ضرورت تام برای صیانت از منافع ملی در وضعیت بحرانی و پیچیده منطقه‌ای و بین‌المللی خواهد بود.
مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز گفت: ما باید رقم مصرف را به زیر ۵۷۰ میلیون متر مکعب در روز برسانیم تا از این اوضاع خارج شویم، یعنی باید ۱۰۰ میلیون متر مکعب کمتر از میزان کنونی مصرف داشته باشیم.
تیموتی کاستانیه تاکید کرد که بر خلاف ادعای رسانه ها، فضای تیم ملی بلژیک بحرانی نیست و برابر کرواسی برای صعود همه الاش خود را خواهند کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان در بحرانی سخت گرفتار آمده و برای بیرون آمدن از این وضعیت فقط یک راه حل وجود دارد.
ایفاسرام اردکان موفق شد مقابل حریف سرسخت خود یعنی راه یاب ملل مریوان به یک پیروزی ارزشمند دست پیدا کند.
با توجه به اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا در خصوص عبور کشور از شرایط بحرانی، مشتریان بانک سپه برای تمدید کارت‌های بانکی خود می توانند به‌صورت حضوری به شعب مراجعه کنند.
چهار بازیکن بارسلونا در دیدارهای ملی مصدوم شدند تا ژاوی شرایط دشواری در هفته‌های پیش رو داشته باشد.
تیم ملی فوتبال آمریکا همگروه کشورمان در جام‌جهانی در یک بازی دوستانه با دو گل مغلوب ژاپن شد تا روز‌های بحرانی شاگردان گرگ برهالتر که در ۱۰ بازی اخیرشان تنها یک برد داشته‌اند، ادامه داشته باشد.
شرایط و درگیری‌های به وجود آمده در تیم ملی ایران در ماه‌های اخیر توجه رسانه‌های خارجی را به خود جلب کرده است.
رهبر جریان حکمت ملی عراق در سخنانی اظهار داشت: عراق نیازمند پایان بحران سیاسی و تشکیل یک دولت ملی و توانمند است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ