مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه کلیه امتحانات داخلی مدارس متوسطه اول و دوم استان در این هفته لغو می‌شود، گفت: امتحانات نهایی طبق برنامه اعلام شده قبلی برگزار خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشهد ـ رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: تمام مدارس هفت گانه مشهد و ناحیه تبادکان از امروز به دلیل محیا شدن برای اسکان زائران غیرحضوری می‌شود.
درباره غیرحضوری شدن مدارس تصمیمی گرفته نشده است
مصطفی بابایی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این سوال که «آیا امکان غیرحضوری شدن مدارس تا پایان سال ۱۴۰۱ وجود دارد»، اظهار کرد: فعلا تصمیمی در این زمینه گرفته نشده است.
سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: به دلیل برودت هوا و بارش برف تمام مدارس شهر شاهرود و روستاهای حومه به خصوص بسطام غیرحضوری شد.
اصفهان- مدیر روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان از غیرحضوری شدن مدارس برخی شهرستان‌های استان در روز چهارشنبه ۲۶ بهمن خبرداد.
صفهان- مدیر روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان از غیرحضوری شدن مدارس برخی شهرستان‌های استان در روز چهارشنبه ۲۶ بهمن خبرداد.
تمام مقاطع تحصیلی روستایی و مدارس پیش دبستانی و ابتدایی در شهرستان‌های بیجار ـ قروه و دهگلان در هر دو شیفت صبح و عصر به صورت غیر حضوری و در بستر فضای مجازی [شبکه شاد]برگزار می‌گردد.
با توجه به بارش برف و برودت هوا مراکز پیش دبستانی و ابتدایی شهری و تمامی مقاطع روستایی نواحی یک و دو ارومیه امروز در نوبت بعد از ظهر غیرحضوری می‌باشد.
با توجه به تداوم بارش برف و برودت هوا همه مدارس پردیس، رودهن، دماوند و فیروزکوه در نوبت عصر امروز سه‌شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ غیرحضوری هستند.
مدارس لواسانات و رودبار قصران، امروز دهم بهمن ماه غیر حضوری شد.
به گفته مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه، مدارس ۱۰ شهرستان استان در روز شنبه (اول بهمن) به صورت غیرحضوری خواهد بود.
عضو کمیته اضطرار آلودگی هوا از تعطیلی مدارس و دانشگاه ها طی روز آینده به دلیل آلودگی هوا خبر داد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران از غیر حضوری شدن مدارس استان تهران برای فردا سه‌شنبه ۲۷ دی‌ماه خبر داد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران از غیر حضوری شدن مدارس استان تهران برای فردا سه‌شنبه ۲۷ دی‌ماه خبر داد.
مدارس استان تهران با توجه به شرایط جوی و بارش برف و همچنین تشدید برودت هوا و لغزندگی معابر؛ دوشنبه۲۶ دی‌ماه به‌صورت غیرحضوری است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی گفت: فعالیت همه مدارس و مراکز آموزشی استان در روز شنبه ۲۴ دیماه غیرحضوری شد و کارکنان ادارات و دستگاه های اجرایی نیز دورکار شدند.
با پیشنهاد ستاد انرژی استان و موافقت استاندار خراسان رضوی تمام مدارس استان از سه شنبه ۲۰ دی، تا پایان هفته غیرحضوری می‌شود و دستگاه‌های اجرایی نیز در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه دورکار خواهد بود.
تمام ادارات و مراکز آموزشی استان خراسان شمالی از فردا به مدت سه روز، دور کار هستند.
عابد ملکی گفت: دانشگاه‌ها و مدارس در تمامی مقاطع برای فردا و پس فردا به جز دو شهرستان فیروزکوه و دماوند غیر حضوری شدند، همچنین کارمندان حساس نیز می‌توانند از ظرفیت دورکاری بهره بگیرند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران گفت:جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا با حضور اعضا امروز (۹ دی‌ماه) برگزار و مقرر شد تمامی مدارس در تمامی مقاطع ابتدایی و متوسطه در استان تهران به جز پردیس، دماوند و فیروزکوه فردا (۱۰ دی ماه) به صورت غیر حضوری و مجازی دایر باشند همچنین تمامی کودکستان‌ها در استان تهران به جز سه شهرستان پردیس، دماوند و فیروزکوه فردا (۱۰ دی‌ماه) تعطیل خواهند بود.
شرایط پایداری هوا با توجه به پیش‌بینی‌ها، احتمالا تا پنجشنبه ادامه خواهد داشت. بنا بر این گزارش، اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران نیز اعلام کرد، با توجه به استمرار آلودگی هوا در کلانشهر تهران و در راستای مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای استانداری تهران، در تمامی مدارس پایتخت، آموزش در چهارشنبه دوم آذر ۱۴۰۱ مجازی برگزار می‌شود.
غیرحضوری شدن تمامی مدارس استان تهران بجز ۳ شهرستان
برای فردا فعالیت‌های ورزشی در فضاهای باز ممنوع است و فروش مجوز روزانه طرح و ترافیک توسط شهرداری تهران از فردا دوشنبه تا روز چهارشنبه ممنوع خواهد بود.
رئیس انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت: از مدیران خواسته‌ایم ترجیحا طراحی جدید برای ورودی‌های جدید انجام شود و برای دیگر ورودی‌ها رنگ و مدل تغییر نکند تا دانش‌آموزانی که احتیاج ندارند دوباره خریداری نکنند، زیرا به خاطر شرایط کرونا و غیرحضوری بودن مدارس، ممکن است لباس سال گذشته کارایی داشته باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ