اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان از تداوم وقوع دماهای ۴۹ درجه و بالاتر در برخی از مناطق استان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز - مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از تداوم جستجو برای پسر ۱۷ ساله غرق شده در رودخانه کارون خبر داد.
وزارت محیط زیست، برنامه ریزی عمرانی و تغییرات اقلیمی ترکیه به طور رسمی با ساخت سد الجزیره بر روی رودخانه دجله در استان شرناق موافقت کرد.
مقامات جزیره قناری در اسپانیا می‌گویند به علت تداوم آتش‌سوزی‌ها احتمالا مجبور شوند هزاران نفر را از محل‌های اقامت خود تخلیه و به مکان‌های امن منتقل کنند.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: تحریم اقدامی غیردوستانه در روابط جمهوری اسلامی ایران و اروپا است و بدانید تداوم این وضعیت به نفع اروپا نیست‌.
تداوم جولان آلاینده ازن در هوای تهران
بازداشت فلسطینیان ساکن کرانه باختری از سوی ارتش رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد.
واشنگتن در ادامه اقدامات تحریک‌آمیز خود در منطقه و با ادعای واهی «اذیت و آزار» کشتی‌های تجاری به دست ایران، بیش از ۳هزار نیرو به خاورمیانه اعزام کرد.
اصفهان- معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از وقوع ناپایداری‌های همرفتی بویژه در نیمه غرب، شمال و مرکز استان طی ۷۲ ساعت پیش رو خبرداد.
درگیری‌ها میان نظامیان ارتش سودان به فرماندهی ژنرال عبدالفتاح البرهان و نیروهای پشتیبانی سریع این کشور به رهبری ژنرال حمیدتی همچنان در جریان است.
هتاکان به قرآن در دو کشور سوئد و دانمارک با حمایت کامل پلیس این دو کشور به اقدامات شنیع خود ادامه می‌دهند.
بازیکنان تیم ملی زنان ایتالیا بعد از حذف از جام جهانی بیانیه‌ای منتشر کرده و حمایت نشدن از طرف فدراسیون فوتبال این کشور را تنها دلیل حذف زودهنگام‌شان دانستند.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان از وقوع دماهای ۴۹ درجه و بالاتر در برخی از مناطق استان از روز جمعه خبر داد.
با تداوم درگیری‌ها میان ارتش سودان و نیروهای پشتیبانی سریع، کمیته‌های پزشکی سودان نسبت به وقوع بحران بهداشتی در این کشور هشدار دادند.
رئیس جمهور روسیه درباره وقوع «خطری جدید» در صورت تداوم تامین تسلیحاتی اوکراین و مداخله هرچه بیشتر ناتو در جنگ، هشدار داد.
همزمان با تداوم درگیری‌های مسلحانه در سودان، گزارش‌های رسانه‌ای صبح امروز (سه شنبه) از وقوع انفجارهای گسترده و پی در پی در غرب پایتخت این کشور حکایت دارند.
سازمان ملل متحد با اشاره به احتمال گریختن بیش از ۸۰۰ هزار نفر از سودان در صورت تداوم درگیری‌ها، نسبت به وقوع بحران پناهندگی در این منطقه هشدار داد.
سازمان ملل متحد با اشاره به احتمال گریختن بیش از ۸۰۰ هزار نفر از سودان در صورت تداوم درگیری‌ها، نسبت به وقوع بحران پناهندگی در این منطقه هشدار داد.
سازمان هواشناسی ضمن صدور هشدار زرد از وزش باد شدید همراه با خیزش گردوخاک و احتمال وقوع انواع خسارت در ۱۷ استان طی روز جاری خبر داد.
برخی از رسانه‌ها از وقوع یک عملیات ضدصهیونیستی دیگر در اراضی اشغالی خبر می‌دهند.
محمد سبزه زاری اظهار کرد: در پی تداوم وقوع مه در خوزستان صبح امروز (۳ بهمن ماه) دید افقی در مسجدسلیمان و شادگان به صفر رسید.
کاخ سفید بار دیگر از تداوم آشوب ها در ایران و نیز وقوع ناآرامی ها در چین حمایت کرد.
رئیس صندوق بین المللی پول درباره وقوع جنگ سرد مجدد در صورت تداوم رویاویی بین آمریکا و چین هشدار داد.
رئیس جمهور در گفتگو با نخست وزیر پاکستان ضمن ابراز همدردی و تسلیت به مناسبت وقوع سیل در این کشور و کشته شدن تعدادی از مردم، بر تداوم روابط دوستانه و برادرانه دو کشور تاکید کرد.
به رغم تجربه یکی از گرم و خشک‌ترین تابستان‌ها در کشورمان در دهه‌های اخیر، چند روزی است با فعالیت سامانه‌های بارشی در بسیاری از نقاط کشور، بحران‌هایی به وقوع پیوسته که از جمله آنها، درگیری ۱۸ استان، ۱۰۰ شهرستان و بیش از ۳۰۰ روستا در کشور با سیلاب است؛ بحرانی فراگیر که ابعاد آن رو به افزایش است و متاسفانه به جان باختن شماری از هموطنانمان منجر شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ