اهواز- اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به افزایش دما و وقوع دماهای ۴۹ درجه و بالاتر و همچنین رطوبت هوا در استان، هشدار سطح نارنجی را صادر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار زردرنگ آورده است: از سه‌شنبه تا پنجشنبه (۳۱ مرداد تا ۲ شهریورماه) در شرق خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان و جنوب شرق خراسان رضوی وزش باد نسبتا شدید و خیزش گردوخاک، احتمال افزایش غبار و کاهش کیفیت هوا و کاهش شعاع دید، احتمال اختلال در رفت وآمد‌های شهری و احتمال تاخیر پرواز‌ها وجود دارد.
سازمان حفاظت محیط زیست با صدور هشدار سطح نارنجی از افزایش وزش باد و افزایش ارتفاع امواج، وزش باد گاهی شدید شمال شرقی - جنوب شرقی با حداکثر سرعت ۱۴ متر بر ثانیه و افزایش ارتفاع امواج در سواحل ۱.۵ متر و دور از سواحل تا ۲ متر در استان‌های خوزستان و بوشهر در شمال و مرکز خلیج فارس از اوایل وقت دوشنبه تا بعد از ظهر سه‌شنبه (۲۳ تا ۲۴ مرداد) در مناطق ساحلی و دور از ساحل استان‌های خوزستان و بوشهر در خلیج فارس خبر داد.
اهواز- اداره کل هواشناسی خوزستان با صدور اطلاعیه‌ای در خصوص استقرار توده هوای گرم و افزایش رطوبت از فردا در استان، هشدار سطح نارنجی را صادر کرد.
سازمان هواشناسی نسبت به وزش بادهای ۱۲۰ روزه در شرق کشور، وقوع رگبار و رعد و برق در شش استان و افزایش ارتفاع موج در خلیج فارس هشدار داد.
اهواز- اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به افزایش دمای هوای استان تا بالای ۴۹ درجه سانتیگراد، هشدار سطح نارنجی را صادر کرد.
این سازمان همچنین با صدور هشدار سطح نارنجی دیگری از وزش باد شدید شمال غربی ( ۳۰ نات) و افزایش ارتفاع امواج در ساحل و دور از ساحل بین ۱.۵ تا ۲.۵ متر از بعد از ظهر سه‌شنبه تا صبح شنبه ( ۹ تا ۱۳ خرداد) خبر داد.
اهواز- اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به وقوع رگبار باران و رعد و برق، وزش باد شدید و افزایش ارتفاع امواج دریایی در استان، هشدار سطح نارنجی را صادر کرد.
بر اثر فعالیت این سامانه، افزایش وزش باد نسبتا شدید، افزایش ارتفاع موج و تلاطم دریا در سواحل استان خوزستان تا یک و نیم متر و در سواحل استان بوشهر تا دو متر و در فرا سواحل استان‌های بوشهر و خوزستان بیش از دو متر مورد انتظار است.
اداره کل هواشناسی استان تهران با صدور هشدار سطح نارنجی اعلام کرد: تا یکشنبه پایداری نسبی جو و افزایش غلظت آلاینده ها در اکثر مناطق استان تهران ادامه دارد.
سازمان هواشناسی برای تهران و البرز در روز شنبه و یکشنبه به علت آلودگی هوا و افزایش غلظت آلاینده‌ها هشدار در سطح نارنجی صادر کرد.
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات با صدور هشدار سطح نارنجی از افزایش شاخص آلودگی هوا و غلظت آلاینده‌ها در مناطق پرتردد تا حد بسیار ناسالم خبر داد.
اهواز- اداره کل هواشناسی خوزستان در خصوص مه آلودگی، کاهش دید، کاهش دما و افزایش آلاینده‌ها در استان، هشدارهای سطح نارنجی و زرد صادر کرد.
سرمای هوا مصرف گاز طبیعی در بخش خانگی را به بیش از ۷۰۰میلیون مترمکعب در روز افزایش داده آن هم در شرایطی که پشتیبانی از این حجم مصرف در هرجای دنیا کار سختی است. اگرچه صنعت گاز در آماده‌باش کامل قرار دارد، ولی استان‌های شمال شرقی کشور با احتمال افت فشار روبه‌رو شده‌اند.
سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار سطح نارنجی از افزایش سرعت وزش باد و مواج شدن دریای خزر از یکشنبه تا پنج شنبه پیش رو خبر داد.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی آلودگی هوا اعلام کرد: غلظت آلاینده‌های جوی طی امروز و فردا در تهران و کرج افزایش می یابد.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی آلودگی هوا اعلام کرد: غلظت آلاینده‌های جوی طی امروز و فردا در تهران و کرج افزایش می‌یابد.
اهواز- با توجه به ورود سامانه جدید بارشی و همچنین افزایش وزش باد در خوزستان از سوی اداره کل هواشناسی استان هشدارهای نارنجی صادر شد.
سازمان هواشناسی نسبت به افزایش آلودگی هوای تهران و کرج هشدار نارنجی صادر کرد.
اهواز- اداره کل هواشناسی خوزستان با اشاره به افزایش ارتفاع موج و سرعت باد متوسط تا شدید و همچنین وقوع مه یا مه رقیق و کاهش دید افقی در استان، هشدارهای زرد و نارنجی را صادر کرد.
هشدار نارنجی هواشناسی تهران نسبت به افزایش آلودگی هوا
سازمان هواشناسی نسبت به افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا طی امروز و فردا در تهران و کرج هشدار نارنجی صادر کرد.
اداره کل هواشناسی استان تهران، با صدور هشدار نارنجی رنگ نسبت به افزایش گرادیان فشار، وزش باد شدید تا خیلی شدید و وقوع توفان لحظه‌ای و خیزش گردوخاک از بعدازظهر دوشنبه تا سه‌شنبه (۲ تا ۳ آبان‌ماه) هشدار داد.
اداره کل مدیریت بحران خوزستان نسبت به افزایش رطوبت و شرجی و بالا بودن شاخص‌های ناپایداری در استان هشدار سطح نارنجی (اخطاریه) را صادر کرد.
اهواز- اداره کل مدیریت بحران خوزستان نسبت به افزایش رطوبت و شرجی و بالا بودن شاخص‌های ناپایداری در استان هشدار سطح نارنجی (اخطاریه) را صادر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ