تبریز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی گفت: در هفته جهاد کشاورزی ۴۶ پروژه به ارزش بیش از ۵ هزار و ۷۳۳ میلیاردریالبه بهره‌برداری می‌رسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم فوتبال فاینورد با حضور لژیونر ایرانی خود از شکست برابر اسپارتا روتردام گریخت.
۴۶ اداره و سازمان پرمصرف شهر تهران به دلیل بی توجهی به مصوبات هیات دولت با قطعی انشعاب برق مواجه شدند.
تبریز- با حضور حجت السلام و المسلمین سید حسن ربانی، نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی ۴۶پروژه بخش کشاورزی با ارزشی بیش از ۵هزار و ۷۳۳ میلیارد ریال در آذربایجان شرقی به بهره برداری رسید.
شبه‌نظامیان مسلح دست‌کم 46 نفر را در شمال شرق جمهوری دموکراتیک کنگو در جریان حمله به اردوگاه آوارگان کشتند.
رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس گفت:۴۶ درصد دانشجویان دکتری و ۲۷ درصد اعضای هیات علمی در کشور زنان‌اند.
سازمان «آفاد» ترکیه بامداد امروز پنج‌شنبه از وقوع زلزله ۴.۶ ریشتری در شرق این کشور خبر داد.
رئیس مرکز آموزش سازمان اورژانس کشور گفت: ۴۶ درصد مصدومان حوادث چهارشنبه سوری، افراد سنین ۶ تا ۱۸ سال هستند.
اکبری تصریح کرد: حال عمومی این دانش‌آموزان خوشبختانه خوب گزارش شده است و در حال حاضر مسوولان در محل حضور دارند و در حال بررسی موضوع به صورت دقیق هستند.
مدیر کل کمیته امداد استان تهران از رشد ۴۶ درصدی پرداخت زکات در سال جاری نسبت به سال گذشته در این استان خبر داد.
مقامات منطقه دونتسک که به تازگی به روسیه الحاق شده است اعلام کردند در شبانه‌روز گذشته، نیروهای ارتش اوکراین، 46 بار شهرهای مختلف این منطقه را بمباران کردند.
معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: در بیست و هشتمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی ۴۶ برگزیده برتر معرفی خواهند شد.
نیمه نخست دیدار کرواسی و برزیل با تساوی بدون گل به پایان رسید.
در پی دستور رئیس قوه قضاییه ۴۶ زندانی که شرایط ارفاق قانونی را داشتند آزاد شدند که در بین افراد آزاد شده شماری از اغتشاشگران وقایع اخیر هم حضور دارند
دامغان- نماینده دامغان در مجلس با اشاره به سفر احتمالی دور دوم رئیس جمهور به استان سمنان گفت: چهار پروژه اولویت دار برای افتتاح در دامغان وجود دارد.
وزارت دفاع تایوان از رؤیت ۴۶ فروند جنگنده و ۴ کشتی نظامی چین در اطراف این جزیره خبر داد.
غلامرضا میری رئیس اتحادیه صادر کنندگان زعفران‌خراسان رضوی گفت: کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در خصوص پرونده عرضه ۴۶ تن زعفران تعاونی روستایی، هنوز به نتیجه‌ای نرسیده است.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی پانزدهمین روز مهر ماه پرداخته می‌شود که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
بانک سپه تا پایان شهریورماه بیش از ۴۶ هزار میلیارد ریال در قالب ۱۱۷ هزار فقره تسهیلات، در حوزه‌های ودیعه مسکن، ازدواج، فرزند آوری، وام بدون ضامن و قرض‌الحسنه خوداشتغالی پرداخته است.
۴۶ فدراسیون آسیایی با ارسال نامه‌ای به شیخ سلمان از ریاست مجدد او در کنفدراسیون فوتبال آسیا حمایت کردند.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد از اهدای ۴۶ هزار جهیزیه به نوعروسان نیازمند از ابتدای سال جاری خبر داد.
سازمان تأمین‌اجتماعی در سال ۱۴۰۰ در ۴۵ هزار و ۹۰۴ مورد حادثه ناشی از کار، ضمن ارائه خدمات درمانی و بازتوانی برای بیمه‌شدگان حادثه‌دیده، تعهدات قانونی کوتاه‌مدت و بلندمدت را انجام داده است.
اسپیس ایکس یک موشک فالکون را همراه ۴۶ ماهواره اینترنتی استارلینک از مقر فضایی وندر برگ در کالیفرنیا به مدار زمین فرستاد.
رئیس سازمان بنادر و دریانوردی گفت: خط کشتیرانی مستقیم بین هند و چابهار ایجاد شد. خط کشتیرانی مستقیم بین عمان و بندرعباس ایجاد شد. افزایش کشتی‌های ترانزیتی در دریای خزر را داشتیم.
اسپیس ایکس دیروز یک دسته ۴۶ تایی ماهواره اینترنتی استارلینک به مدار زمین فرستاد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ