سمنان- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: همزمان با دهه تولید و تجارت، ۹ پروژه اقتصادی در بخش صنعت و معدن استان مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مجری طرح گندم وزارت جهاد کشاورزی گفت: مطابق برآوردها خرید تضمینی گندم تا پایان فصل برداشت به ۹ میلیون تن خواهد رسید.
قراگوزلو گفت:برای عبور موفق ازاوج بار تابستان دراستانهای تهران، قم و البرز، ۹ پروژه الویت‌دار برقی در قالب۱۴۰ اقدام مهم وزارت نیرو اجرایی شده که به تأمین برق پایدار کمک می کند.
در راستای تحقق گام دوم طرح تحول کیفیت در حوزه تامین و در چارچوب ابلاغیه استراتژیک گروه صنعتی ایران‌خودرو، اهم برنامه‌های کیفی شرکت ساپکو در حوزه تامین در سال ۱۴۰۲ در قالب ۹ محور اصلی تشریح و ابلاغ شد.
روز‌های سخت زاکانی در شهرداری شروع شده است و اختلافاتی که با آبستراکسیون برخی از اعضای شورای شهر تهران، عیان شده بود، حالا با اولین سوال از شهردار تهران وارد فاز جدیدی شده و ابزاری که ۹ سال از آن استفاده نشده بود، حالا به کار اعضای شورای شهر تهران آمده است.
معاون بهره‌برداری از سیستم‌های حمل و نقل و محدوده‌های ترافیک شهرداری تهران تاکید کرد: برای خودرو‌های دارای معاینه فنی برتر مبلغ ۹ میلیون و ۳۱۲ هزار ریال برای بسته یک ماهه، ۲۶میلیون و ۴۰۰ هزار ریال برای بسته سه ماهه و ۴۹ میلیون و ۶۰۲ هزار ریال برای بسته شش ماهه در نظر گرفته شده است.
سخنگوی طرح نوروزی هلال‌احمر، ‌با اشاره به آغاز طرح ملی امداد و نجات نوروز ۱۴۰۲ از امدادرسانی به بیش از ۹ هزار نفر، در چهار روز گذشته خبر داد.
۹ ایده و طرح برتر در راستای نیازهای فناورانه حوزه شیلات در سال جاری انتخاب و معرفی و ۳۷ قرارداد انتقال فناوری با بخش خصوصی به ارزش ۳۷۰ میلیارد ریال منعقد شدند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز یکشنبه ۹ بهمن، به بررسی رسیدگی به طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس پرداختند و با ۱۴۶ رای موافق، ۵۹ رای مخالف و ۱۶ رای ممتنع از ۲۲۱ رای، با کلیات این طرح، موافقت کردند.
با واریز ۹ مرحله یارانه نقدی ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی به حساب سرپرستان خانوار، به نظر می‌رسد عزم دولت برای اجرای وعده کالابرگ جدی شده است، تا جایی که وزیر رفاه اعلام کرد: سرپرستان خانوار با یک کد دستوری می‌توانند میزان اعتبار خود را مشاهده و به هر مقداری که ضرورت دانستند، خرید کنند.
با واریز ۹ مرحله یارانه نقدی ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی به حساب سرپرستان خانوار، به نظر می‌رسد عزم دولت برای اجرای وعده کالابرگ جدی شده است. تا جاییکه وزیر رفاه اعلام کرده است: سرپرستان خانوار با یک کد دستوری می‌توانند میزان اعتبار خود را مشاهده و به هر مقداری که ضرورت دانستند، خرید کنند.
شهردار منطقه ۹ تهران از آزادسازی ۱۲ مورد گذر در این منطقه در اجرای طرح کنترل ضوابط نگهداشت شهر خبر داد.
شهردار منطقه ۹ رسیدگی به مطالبات شهروندی در راستای اجرای طرح «من شهردارم» را از اولویت‌های مجموعه شهری دانست که با تمامی امکانات در محلات غرب پایتخت پیگیری می‌شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران گفت:جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا با حضور اعضا امروز (۹ دی‌ماه) برگزار و مقرر شد تمامی مدارس در تمامی مقاطع ابتدایی و متوسطه در استان تهران به جز پردیس، دماوند و فیروزکوه فردا (۱۰ دی ماه) به صورت غیر حضوری و مجازی دایر باشند همچنین تمامی کودکستان‌ها در استان تهران به جز سه شهرستان پردیس، دماوند و فیروزکوه فردا (۱۰ دی‌ماه) تعطیل خواهند بود.
قیمت هر قطعه سکه طرح جدید امروز بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته ۱۶ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان معامله شد.
سرپرست مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم با اشاره به اینکه ایران جزو ۹ کشوری است که بیشترین آسیب ناشی از تغییرات اقلیم را دارد، گفت: طرح سازگاری با تغییرات اقلیمی لازم است اجرایی شود.
مسئولان رژیم صهیونیستی طرحی را برای ساخت ۹ هزار واحد مسکونی در شمال شهر قدس اشغالی ارائه کردند.
مجله اشپیگل آلمان روز شنبه بدون افشای منابع خود ادعا کرد که برلین و هشت کشور دیگر عضو اتحادیه اروپا در حال برنامه ریزی برای گسترش تحریم‌ها علیه ایران هستند.
مجله اشپیگل آلمان روز شنبه بدون افشای منابع خود ادعا کرد که برلین و هشت کشور دیگر عضو اتحادیه اروپا در حال برنامه ریزی برای گسترش تحریم‌ها علیه ایران هستند.
قیمت هر قطعه سکه طرح جدید امروز با افزایش ۵۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته ۱۵ میلیون و ۱۵۰  هزار تومان معامله شد.
طرح تحول کیفیت که مهدی خطیبی ۹ ماه قبل و پس از انتصاب به عنوان مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو ابلاغ کرد، سبب شد تا این خودروساز وارد مرحله تازه‌ای از تحولات و تغییرات شود که هدف از آن دست‌یابی به ایران خودرویی نوین است.
مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد از اجرای ۹ طرح خودکفایی در این مجموعه و در نقطه صفر مرزی شهرستان سرخس خبر داد.
قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز شنبه ۹ مهر ۱۴۰۱ روی رقم ۱۴ میلیون و ۸۸۰ هزار تومان تثبیت شد.
معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اعلام کرد تاکنون ۹ طرح کلان ملی فناوری در حوزه فناوری‌های سبز با اعتبار ۵۲ میلیاردتومان حمایت شده است.
قرار گرفتن در آستانه فرا رسیدن هفتم تیر ماه، سالروز شهادت مظلومانه شهید بهشتی و آغاز هفته قوه‌قضائیه سبب شد جلسه علنی امروز (یکشنبه ۵ تیرماه) راس ساعت ۸ و ۹ دقیقه و حضور ۱۹۸ تن از نمایندگان و با اشاره محمد باقر قالیباف رئیس مجلس به این موارد آغاز شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ